Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke laptop raden jullie aan?

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views

• Sneakerzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-06 18:58
Beste lezer,

ik ben al een tijdje op zoek naar een goede maar vooral ook snelle laptop. De snelheid heb ik vooral nodig bij het in- en uitpakken van bestanden e.d. Er hoeft niet persé een goede videokaart in voor gaming o.i.d., want ik game namelijk niet.

Zelf zat ik te denken aan i5 of i7, mijn bestedingsruimte is ongeveer € 700,- Zouden jullie mij misschien raad kunnen geven, ben zelf een n00b op dit gebied.

Misschien zouden jullie in een reactie kunnen vermelden waar ik op moeten letten bij de aanschaf. Wat is het verschil tussen i5 en i7? Heeft dit verschil veel invloed op het in en uitpakken van bijvoorbeeld een blu-ray van 25gb?

momenteel heb ik een desctop met een core 2 duo processor, naar mate mijn hdd voller raakt, hoe trager hij wordt, is dit ook het geval met een i5 of i7?

Bedankt voor jullie tijd en ik hoop op wat nuttige tips. Links naar een aanbeveling voor een laptop zijn ook altijd welkom.

Met vriendelijke groet,
Paul

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Dag Paul, graag verwijs ik je door naar de BBG: Best Buy Guide overzichtstopic

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:35

Quad

Doof

Als je snelheid wilt, investeer dan in een leuke SSD a la Crucial M4 128GB oid.
Bespaart je veel euries en geeft veel vooruitgang!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic. Met jouw budget kom je dan uit bij [NBBG Aanschaf] Mainstreamnotebook - December 2011

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.