Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aanschaf laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:07

madpilot0

I ain't mad

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een iets krachtigere laptop dan mijn huidige MacPro 13". Ik zoek een laptop van tussen de €700-€900, een paar eisen zijn een 1080p scherm, snelle schijf (7200rpm of ssd) en een leuke videokaart.

Ik kwam deze laptop tegen: pricewatch: Asus N53SM-S1052V Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand een betere laptop? (of wil je meer eisen weten).

Sander

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Dit soort topics mogen niet meer want daarvoor zijn de Ervaringen topics extra opgezet om te voorkomen dat er telkens losse topics geopend worden met vragen wat je het beste kan kopen. Daarbij kan je ook bij Pricewatch de reviews lezen en zijn er genoeg reviews te vinden via Google, dus eigen inzet word hier nu van je verwacht.

Als je nou naderhand een laptop aangeschaft hebt en je zit met een probleem dat nergens al beantwoord is in een van de topics hier op Tweakers, pas dan kan je een topic openen en dan wel in de goede afdeling die gericht is op het probleem.

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:07

madpilot0

I ain't mad

Topicstarter
Ik kon niks op google vinden over deze en een paar gelijke laptops vandaar :)

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-11 20:11
Beter zoeken? :p

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Toch raad ik je dan aan eens Het algemeen beleid te lezen zodat je weet wat wel en niet mag op Tweakers.

Wat betreft het zoeken op type laptop kan je gewoon Asus N53SM zoeken en vind je genoeg info, plus dat er genoeg topics zijn wat betreft laptops en je daar je vraag kan stellen.

Verwijderd

Roel1966 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 20:00:
Dit soort topics mogen niet meer want daarvoor zijn de Ervaringen topics extra opgezet om te voorkomen dat er telkens losse topics geopend worden met vragen wat je het beste kan kopen. Daarbij kan je ook bij Pricewatch de reviews lezen en zijn er genoeg reviews te vinden via Google, dus eigen inzet word hier nu van je verwacht.
Subtiele hint: van een dergelijke post in een ervaringenforum zou ook niet veel overblijven na mijn dagelijkse ronde. Is het beleid nu zo onduidelijk? :N

Voor aanschafadviestopics hebben we namelijk de BBG's, of beter gezegd: de NBBG's. Aldaar kan je advies vragen. De topics staan opgesomd in Best Buy Guide overzichtstopic, of gewoon direct naar [NBBG Aanschaf] Mainstreamnotebook - December 2011 gaan :). Met een zoek query op N53 komt er al wat bovendrijven.

En voordat ik het vergeet: de GT630m is een 1:1 kopie van de GT540m. Daar hoef je het niet voor te doen.

Dit topic gaat dus op slot. Neem voor meer informatie desnoods het CSL beleid eens door.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.