Toon posts:

Windows 8 en Office 15

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste leden,

Ik lees overal op internet dat de Windows 8 consumer preview met office 15 wordt geleverd. Echter heb ik overal gekeken, maar ik kan nergens Office 15 vinden.
Kan iemand mij vertellen hoe ik hieraan kan komen?

Bij voorbaat dank,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:05

bonzz.netninja

Niente baffi

"Dubbed “build 15″ or Office 15, a beta version of the software will be released this summer and “be the biggest release of Office we’ve ever done,” he said. “It will be a simultaneous release of both our desktop software and our servers and services as well.”"

Volgens mij niet dus, waar lees je dat?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In de vrijgegeven Windows 8 Consumer Preview Product Guide for Business is verder te lezen dat Windows on ARM het niet toelaat om verbinding te maken met netwerkdomeinen, waardoor de beheermogelijkheden van de tableteditie voor met name bedrijfsomgevingen zeer beperkt zullen zijn. Bovendien kunnen in de desktopmodus van de ARM-versie geen applicaties geïnstalleerd worden, op Microsoft Office na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Lees nog eens wat je citeert :)

Het houdt in dat op de ARM-versie (in desktopmodus), behalve Office, geen andere applicaties geïnstalleerd kunnen worden.

[ Voor 69% gewijzigd door anandus op 01-03-2012 10:24 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ARM (tablets en smartphones)
Metro: alles werkt
Desktop: alleen Office zal werken

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2012 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:23:
In de vrijgegeven Windows 8 Consumer Preview Product Guide for Business is verder te lezen dat Windows on ARM het niet toelaat om verbinding te maken met netwerkdomeinen, waardoor de beheermogelijkheden van de tableteditie voor met name bedrijfsomgevingen zeer beperkt zullen zijn. Bovendien kunnen in de desktopmodus van de ARM-versie geen applicaties geïnstalleerd worden, op Microsoft Office na.
Zie wat ik in je tekst bold heb gemaakt, je kunt MS Office installeren.

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, dus office 2010 moet gewoon werken? Dan ga ik dat meteen op mn laptop zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:26:
Oke, dus office 2010 moet gewoon werken? Dan ga ik dat meteen op mn laptop zetten ;)
Office 2010 werkt gewoon binnen Windows 8 voor desktops/laptops

Edit: Windows 8 zorgt er trouwens ook voor dat de Office-suite heel rap opstart, zoals te zien is in diverse filmpjes op Youtube.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2012 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cool, ik vind W8 eigenlijk best wel goed werken. Er zijn een aantal dingen waar ik nog aan moet wennen, zoals de muis beweging om die balk aan de zijkant te openen.

Weet iemand trouwens al of W8 met 2 schermen overweg kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 10:32:
Cool, ik vind W8 eigenlijk best wel goed werken. Er zijn een aantal dingen waar ik nog aan moet wennen, zoals de muis beweging om die balk aan de zijkant te openen.

Weet iemand trouwens al of W8 met 2 schermen overweg kan?
Google is je vriend: http://www.dual-monitor.b.../windows-8-multi-monitor/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist geprobeerd. Het werkt nogal vreemd.
Mijn main monitor laat Metro zien, terwijl de 2e monitor de desktop laat zien. Het was mooier geweest als metro helemaal zou doorlopen.

Daarnaast kan ik maar niet wennen aan de ontbrekende startknop.

Als Tablet OS is Windows 8 echt heel erg mooi, maar als PC OS vind ik het de plank behoorlijk misslaan. Hoe langer ik het gebruik op de PC (met tb en muis) des te meer ik verlang naar Windows 7.

Ze zouden Windows 8 zonder metro naar de PC moeten brengen, maar met startknop natuurlijk. Want verder ziet de desktop er super uit, mooi ribbon interface, mooie knoppen, mooie icoontjes.

Tja, laten we hopen dat MS het licht nog ziet voor het uitbrengen van de uiteindelijke versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:42
Voor discussie over windows 8 kan je in het volgende topic terecht :) [Windows 8] Ervaringen & discussies - Deel 1
Pagina: 1