Ik heb al sinds lange tijd last van een vreselijk irritant probleem: bij verschillende spellen hapert het spel enorm, dit is echter niet omdat het spel grafisch te zwaar is. dit probleem kwam aanzetten een paar weken nadat ik een nieuwe Asus EAH6950/2DI2S/2GD5 had gekocht. spellen zoals Grand Theft Auto IV en Prototype haperen als ik ze opstart en speel. Maar, wanneer ik de nieuwste drivers installeer dan doen ze het prima en heel snel. als ik bijvoorbeeld de volgende dag weer de pc opstart en ook het spel opstart doen ze het weer traag, dus ik moet elke keer als ik mijn pc opstart dezelfde drivers opnieuw installeren. ik ben er al mee naar de winkel geweest en die hebben hem opgestuurd naar Asus voor reperatie. toen ik hem terug kreeg was het probleem niet weg.
ik heb de drivers ook al eens opnieuw geinstalleerd
mijn vraag: heeft iemand een fix (onwaarschijnlijk), weet iemand of het een software probleem is of dat het aan de videokaart ligt? tips?
systeem informatie:
Intel core i5 750
Asus 6950
6gb ddr3
600W voeding
de rest geen idee (zat standaard in mijn dell inspiron pc)
EDIT: als ik een oudere versie installeer van de driver werkt hij ook niet goed
ik heb de drivers ook al eens opnieuw geinstalleerd
mijn vraag: heeft iemand een fix (onwaarschijnlijk), weet iemand of het een software probleem is of dat het aan de videokaart ligt? tips?
systeem informatie:
Intel core i5 750
Asus 6950
6gb ddr3
600W voeding
de rest geen idee (zat standaard in mijn dell inspiron pc)
EDIT: als ik een oudere versie installeer van de driver werkt hij ook niet goed
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2012 16:28 ]