Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wargain
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-07 16:07
vrijwel vanaf het begin heb ik problemen met mijn Apple iPhone 4s. 4 a 5 keer per dag de melding "ongeldige sim" of "no service"
Na eerst weken te hebben geknoeid op advies van...Apple heb ik een nieuwe gekregen..dank u Apple.
En het probleem lijkt nu zo goed als opgelost. nu zelfs al twee dagen ! zonder de no service melding en hij valt te resetten door even naar vliegtuigstand te schakelen.

Helaas zit er zoveel speling op de muteknop dat het niet met zekerheid te zeggen is dat dat ding nu aan of uit staat :( . Dat wordt weer bellen, hopelijk wordt tie teruggehaald. weer alles eraf en erop zetten enzovoort.... heerlijk!

Persoonlijk vind ik het nogal ondermaats dat een toestel van 800.-- slechter presteert als een Android toestel van 1/3 van het geld. Ik dacht "kies voor Apple dan heb je geen gezeik, werkt altijd, geen lastige tweaks of uren op internet rondneuzen om de boel draaiend te krijgen"
Helaas " none of the above" en eerlijk gezegd ben ik nog nooit zo druk geweest om de boel te laten werken zoals het hoort.
Wat mij nog het meest verbijsterd is dat bij navraag veel iPhone gebruikers problemen met hun toestel hebben. Van de 10 gebruikers die ik heb bevraagd hebben er 5! klachten geuit over allerhande zaken [werkt alleen met een vodafoon sim, 2x per dag batterij laden, knopje lam, dooie pixel etc. Maar waar komen dan in godesnaam de hosanna verhalen vandaan? Als iemand nu beweert dat deze steekproef niet valide is...ok...het is een kleine groep. Maar 6 van de 11! dat is echt geen goede telefoon. Dat is gewoon een hele slechte telefoon zelfs bij 1 op 10 is het zeer slecht! Er zijn 799,00 euros die zeggen dat dit niet 'wel meevalt'
Neemt iedereen hier genoegen mee of heb ik hoge eisen [een telefoon waarop je bereikbaar bent?]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
nvm

Vrij onzinnig topic imo ;) Ik neem er iig genoegen mee.

[ Voor 81% gewijzigd door mouzetc op 28-02-2012 22:08 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wargain
mouzetc schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:06:
nvm

Vrij onzinnig topic imo ;) Ik neem er iig genoegen mee.
{ervaringen ...iPhone ? Jij vind het oké dat je veel voor een crappy telefoon betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyPSC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 21:19
Hoe kom je er bij dat het een crappy telefoon is? Mijn toetstel werkt perfect en nog nooit vastlopers gehad of wat dan ook, en ook altijd goed bereik ;) Maar misschien heb je gewoon net pech dat het niet lekker werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
In mijn sociale omgeving hebben zeker 15 mensen een iPhone en niemand heeft problemen die jouw steekproefpersonen wel hebben. Het kan dus echt anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
JordyPSC schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:33:
Hoe kom je er bij dat het een crappy telefoon is? Mijn toetstel werkt perfect en nog nooit vastlopers gehad of wat dan ook, en ook altijd goed bereik ;) Maar misschien heb je gewoon net pech dat het niet lekker werkt?
Dat ^^

Apple problemen worden teveel opgeblazen, daarbij heeft Apple maar 1 model, de iPhone.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wargain
JordyPSC schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:33:
Jij hebt geen klachten ik begrijp dat jij mijn problemen als botte pech ziet. Helaas ben ik al 3 maanden bezig om een paar dagen ongestoord gebruik te maken van dat toestel. :?
Misschien heb jij geluk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik ben bang dat jij pech hebt juist. Er zijn te veel iphones die perfect werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wargain
mouzetc schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:38:
[...]

Dat ^^

Apple problemen worden teveel opgeblazen, daarbij heeft Apple maar 1 model, de iPhone.
Generiek misschien wel, mijn ervaringen zijn zo authentiek mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wargain
Aghanim schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:52:
Ik ben bang dat jij pech hebt juist. Er zijn te veel iphones die perfect werken.
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Rant-topics horen niet echt thuis op GoT. Daarnaast kun je in [iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 35 lezen wat de ervaringen zijn van andere mensen met de iPhone. Dit topic gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.