Toon posts:

Beeldscherm op videokaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik zit met een probleempje. Ik heb vanmiddag m'n pc opgehaald, maar ik kan m'n scherm niet op m'n pc aansluiten. Ik heb deze videokaart: pricewatch: Asus Radeon HD7950 DirectCU II Top en dit scherm: pricewatch: BenQ G2250

Het scherm heeft een VGA en een DVI-D ingang en de videokaart heeft een DVI-I, HDMI en 2x mini display port uitgangen. Ik heb vanmiddag een DVI kabel gehaald, maar deze pas wel op m'n videokaart, maar is niet compatibel met het scherm. Iemand enig idee hoe ik het scherm op m'n pc aangesloten kan krijgen?

Erg bedankt voor jullie moeite,

met vriendelijke groet,
Rick

Verwijderd

Je hebt een kabel nodig met DVI-I naar DVI-D aangezien je monitor waarschijnlijk alleen DVI-D accepteert.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2012 20:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb je toevallig ook een site waarop ik deze kan bestellen?
Heb al wat afgezocht op internet, maar kan niet echt iets concreets vinden.

Bedankt voor je reactie!

Verwijderd

Conrad, Allekabels.nl, Kabeltje.com . Staat toch echt bovenaan als je op Google zoekt ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom wel op sites met allerlei kabels, maar kan niet de juiste vinden (DVI-D naar DVI-I zoals jij net zei) :)

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-02 09:33
Je haalde de woorden uit m'n mond handen, was bezig met zoeken en wilde 'Bekijk bericht' doen en je was me voor :Y)
edit:
Is dat zo? Ik lees 2 keer DVI. Zowel je beeldscherm als de grafische kaart.

[ Voor 13% gewijzigd door LinuX-TUX op 28-02-2012 20:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zag dat topic net ook, maar die heeft wel 2 dezelfde aansluitingen (DVI-D) en ik zit met verschillende aansluitingen te klooien :p

Verwijderd

Een DVI-D kabel moet ook passen, dat kan je videokaart ook aan. Je monitor pakt waarschijnlijk enkel -D.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net deze kabel gevonden:
http://afuture.nl/productview.php?productID=3092

Deze moet wel passen lijkt me? DVI-D voor m'n scherm en HDMI voor in de graka?

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 20:24:
Ik heb net deze kabel gevonden:
http://afuture.nl/productview.php?productID=3092

Deze moet wel passen lijkt me? DVI-D voor m'n scherm en HDMI voor in de graka?
Yep, dat gaat prima.
Pagina: 1