Hoe moet ik mijn Videokaart op mijn beeldscherm aansluiten?

Pagina: 1
Acties:

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:52
Hoi allemaal,

Ik heb deze monitor: pricewatch: Samsung Syncmaster S23A300B. Deze heeft een D-Sub (VGA) en een DVI-D aansluiting.

Ik krijg later deze week mijn nieuwe systeem binnen met deze videokaart: pricewatch: Club3D Radeon HD 6950 CoolStream Edition. Deze heeft: DVI-D, DVI-I, HDMI, 2x Mini Display Port.

Nu kan ik bijvoorbeeld HDMI -> DVI nemen of Mini Display -> DVI. Ik weet alleen niet wat het beste beeld geeft, en kon dat ook niet zo goed vinden. Wat raden jullie aan?

Alvast bedankt!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:29

superwashandje

grofheid alom

een beetje logisch nadenken? je geeft zelf aan dat je monitor een dvi aansluiting en daarna geef je aan dat je videokaart een dvi aansluiting heeft...

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:55
Wat dacht je van DVI-D > DVI-D ?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Gurrif
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-01 14:08
Kaart en scherm hebben toch een DVI aansluiting? Waarom niet met DVI aansluiten?

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:52
Oke dus toch gewoon 2x DVI, is ook logisch. :)

Thanks!

Verwijderd

Kijk voor de zekerheid nog even hier in dit adviestopic :)

• diedazz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Je sluit je beeldscherm op je videokaart aan, niet andersom. Tevens is dvi op dvi de beste optie. Een dvi naar vga converter op je vidkaart en dan een vga kabel kan ook, maar dat is vrij omslachtig en ondertussen verouderd.

[ Voor 39% gewijzigd door diedazz op 28-02-2012 20:27 ]

Get Airflow, save the world.

Pagina: 1