Vodafone opeens internet limiet van 1024MB? ipv onbeperkt

Pagina: 1
Acties:
  • 466 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:56
Zojuist heeft vodafone de my vodafone app geïntroduceerd. Een leuke en handige app aangezien ik nooit mijn tegoed ed op internet bekeek aangezien ik eigenlijk nooit over mijn bundel heen ga.

Nu zag ik tot mijn verbazing dat ik een limiet had. Maar naar mijn idee was er toen ik het abonnement afsloot in april 2010 nog geen datalimiet. Kan vodafone opeens ergens gedurende de contractsperiode van 2 jaar een limiet aan mijn bundel hebben toegevoegd?

Het gaat om een Bel + SMS + web 200 bundel besteld via GSMeasy destijds.

De voorwaarden kan ik nergens terugvinden.

Iemand dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:54
Ik zou even contact opnemen met de klantenservice, die kunnen je het vast wel uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Nee, en dit hebben ze eens eerder gedaan, maar daarop kwamen ze terug dat dat een fout op de website was, en dat je gewoon onbeperkt gebruik kunt maken van je data abbo (ofja, FUP)

maar idd wel even contact opnemen, wellicht dat het echt een probleem is.

[ Voor 17% gewijzigd door defusion op 28-02-2012 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Yeps, hier ook. Heb zelf in mei 2010 bij GSMeasy een abonnement afgesloten (met de gratis Wii actie destijds). Ook een Vodafone Bel+SMS+Web 200 abonnement voor 2 jaar en heb sinds de invoering van de nieuwe abonnementen ook een 1GB datalimiet.

Ik kom er echter nooit overheen dus ik maak mij er niet druk om. Bovendien is het nu alweer tijd om een nieuw abonnement uit te zoeken :)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-10 08:00

mace

Sapere Aude

Dit viel mij laatst ook op, maar dan gewoon op my vodafone.

Ik heb er geen werk van gemaakt verder want ik kom eigenlijk niet eens aan de 1GB en mijn abbo verloopt toch binnenkort.

Maar volgens mij is het idd gewoon een schoonheidfoutje, alle nieuwe abo's hebben immers een limiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:29

mjl

Ugh

Ik gebruik belstand rood voor my vodafone (iphone), Vodafone had geen app ... deze doet het best.

Ik heb een sim only met 9 euro aan onbeperkt internet, geen limiet niks ... mogen ze ook niet zomaar aanpassen...

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-10 15:49
Ook gezien. Waarschijnlijk kan de tool nog niet met de oude abo's omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Ik maak me er ook niet heel erg druk omdat ik er niet over heen ga. Maar het lijkt me niet de bedoeling dat Vodafone mij opeens een limiet geeft. Ik zat er namelijk over na te denken om het abonnement door te laten lopen juist omdat ik geen limiet heb nu...

Ik neem aan dat vodafone niet zomaar een limiet mag instellen. Dus het is of een fout in de weergave van mijn tegoed of het is een illigale actie van vodafone waar ik niet vrolijk van word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
e.looijenga schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:40:
Ook gezien. Waarschijnlijk kan de tool nog niet met de oude abo's omgaan.
Online op myvodafone is het precies hetzelfde. Die tool bestaat daar toch al sinds ik het abonnement afsloot volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-10 08:29

Fixer

FP ProMod
Zie hier

Met een oud abonnement kun je dus gewoon over die 1GB gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Fixer schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:42:
Zie hier

Thanks. Die 1024MB is dus gewoon een fout. Duidelijk. Volgens mij kan ik binnenkort weer verlengen dus eens even in de gaten houden wat ik ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:18
Brm-G schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:49:
[...]

Thanks. Die 1024MB is dus gewoon een fout. Duidelijk. Volgens mij kan ik binnenkort weer verlengen dus eens even in de gaten houden wat ik ga doen.
Pas hier wel mee op. Ik had ook een onbeperkt internet abbotje bij vodafone en die werd automatisch omgezet toen ik het contract weer wilde verlengen. Gebeld met Vodafone en die zeiden dat er niets verlengd was maar dat er een nieuw contract was opgesteld met daarbij de beperkte internet voorwaarden. Mijn gevoel zij dat hier iets niet klopte maar omdat ik nooit over mijn limiet ga heb ik er uiteindelijk nooit wat mee gedaan....

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
ChojinZ schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:54:
[...]

Pas hier wel mee op. Ik had ook een onbeperkt internet abbotje bij vodafone en die werd automatisch omgezet toen ik het contract weer wilde verlengen. Gebeld met Vodafone en die zeiden dat er niets verlengd was maar dat er een nieuw contract was opgesteld met daarbij de beperkte internet voorwaarden. Mijn gevoel zij dat hier iets niet klopte maar omdat ik nooit over mijn limiet ga heb ik er uiteindelijk nooit wat mee gedaan....
Als ik verleng krijg ik nieuwe voorwaarden. Als ik het gewoon door laat lopen (niet aangeven of ik wil stoppen) dan blijf ik deze voorwaarden houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Fixer schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:42:
Zie hier

Inderdaad. Dit had je zelf kunnen vinden. Slotje dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.