Aangezien onze Galaxy S sinds de laatste firmware update m.b.v. KIES een beetje vreemd ging doen, regelmatig hangen, foutmeldingen van hangende apps, etc. leek het tijd voor het factory reset.
Maar wat ik ook factory reset, hij blijft gewoon keurig terugkomen in de oude situatie.
De methode met de [Vol Up] + [Home] + [power on] al geprobeerd. Dan krijg je idd dat keuze menuutje, waarbij je van alles kunt wissen en factory resetten. Alle combinaties al geprobeerd, tot aan de nadrukkelijke keuze van 'wipe data/factory reset' en 'wipe cache partition', tot aan zelfs aan dat keuze regeltje, waarbij je nadrukkelijk naar dat ene regeltje met 'yes ...' moet om te bevestigen.
Ook de secretcode "*2767*3855#" gebruikt, met hetzelfde resultaat.
Daarna start 'ie opnieuw op, je moet de Android taalkeuze opnieuw maken en nog wat zaken bevestigen. Maar vervolgens zie je eigen geïnstalleerde background en allerlei apps die je erop gezet hebt, weer verschijnen. Vergezeld van allerlei Android foutmeldingen dat 'ie interne services niet kan starten, etc.
M.a.w. hij is NIET gewist...
Hoe krijg je 'm nou ECHT gewist? In de af-fabriek toestand?
Als het bootmenu opkomt, zie ik nog wel een melding in geel gekleurde tekst:
"can't access to '/system/csc/xen/system' succesfully applied multi-csc'.
Geen idee wat dat betekent...
En nee, er zit geen memory card in en ik heb het getest met en zonder SIM card. Maakt allemaal geen verschil, hij wil gewoon niet blanko...
Maar wat ik ook factory reset, hij blijft gewoon keurig terugkomen in de oude situatie.
De methode met de [Vol Up] + [Home] + [power on] al geprobeerd. Dan krijg je idd dat keuze menuutje, waarbij je van alles kunt wissen en factory resetten. Alle combinaties al geprobeerd, tot aan de nadrukkelijke keuze van 'wipe data/factory reset' en 'wipe cache partition', tot aan zelfs aan dat keuze regeltje, waarbij je nadrukkelijk naar dat ene regeltje met 'yes ...' moet om te bevestigen.
Ook de secretcode "*2767*3855#" gebruikt, met hetzelfde resultaat.
Daarna start 'ie opnieuw op, je moet de Android taalkeuze opnieuw maken en nog wat zaken bevestigen. Maar vervolgens zie je eigen geïnstalleerde background en allerlei apps die je erop gezet hebt, weer verschijnen. Vergezeld van allerlei Android foutmeldingen dat 'ie interne services niet kan starten, etc.
M.a.w. hij is NIET gewist...
Hoe krijg je 'm nou ECHT gewist? In de af-fabriek toestand?
Als het bootmenu opkomt, zie ik nog wel een melding in geel gekleurde tekst:
"can't access to '/system/csc/xen/system' succesfully applied multi-csc'.
Geen idee wat dat betekent...
En nee, er zit geen memory card in en ik heb het getest met en zonder SIM card. Maakt allemaal geen verschil, hij wil gewoon niet blanko...

[ Voor 6% gewijzigd door ehtweak op 28-02-2012 09:18 ]