Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 22:37
Hi,

even een vraag over de Samsung Galaxy S 2. Helaas (of wellicht gelukkig) niets terug te via de zoekmachine of google hierover:

Hebben andere eigenaren van een Samsung Galaxy S 2 telefoon ook last van dat midden in telefoongesprekken de microfoon voor enkele seconden even gedempt lijkt te worden? Mensen die met de telefoon worden gebeld worden er gek van, The Phone House geeft echter aan dat er niets aan de hand is met het toestel (demo effect natuurlijk al paar keer in de winkel).

Is er iets bekend met bereik v.s. demping. Is het een bekend issue? Of zou het gewoon een los contact zijn.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:14
hoeveel streepjes bereik heb je wanneer dit zich voordoet? kan zijn dat de spraak verbinding gewoon niet zo goed is..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 22:37
Vol bereik. Andere kant kan ook alles nog verstaan, alleen super zacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Willyb,

Doet dit zich regelmatig voor? Indien een eventuele update en een reset geen oplossing bieden adviseren wij jou om het toestel ter reparatie aan te bieden. Dit kun je het beste doen via jouw verkoper.

Sander
Samsung Webcare
www.samsungworld.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenocticatl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-05 18:53
Yep heb 't ook. Mobiel al een keer naar de reperateur gestuurd (via KPN)... Merk geen verschil sinds ik 'm terug heb. Het probleem deed zich bij alle officiële softwareversies voor. Ik heb geen andere ROMs oid geprobeerd, maar volgens mij heb ik het effect niet met een externe microfoon.

EDIT: inderdaad. Met externe mic is het probleem weg.

[ Voor 9% gewijzigd door Tenocticatl op 21-07-2012 17:38 ]