If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
Je moet niks, maar je kan het voor de rechter brengen. Uiteraard eerst proberen in goed overleg tot een oplossing te komen.mveijden schreef op maandag 27 februari 2012 @ 18:15:
Tja, precies zoals de tekst hier vermeld.
Wat moet je als iemand weigert een gesloten overeenkomst te respecteren en deze eenzijdig wijzigt of zelfs annuleert zonder goede opgave van reden
Maar als niks lukt is de rechter de laatste kans.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Hier zal al aardig wat leesvoer in staan, succes richting de rechter zeg ik dan maar.
Verhaal van Wather blijft een wat vaag verhaal, zal me niets verbasen dat ook hier weer een amper te volgen verhaal achter zit.
GoT - nu ook als juridisch loket
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 28-02-2012 17:21 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Maar het andere topic geeft genoeg leesvoer.
Aangezien dit topic dus een duppelpost is kan ie van mij weg.
@Moby:
Dat mijn schrijfstijl in het door jouw genoemde topic wat onsympathiek overkomt zou heel goed kunnen. Zoals je zult kunnen begrijpen is er al een berg irritatie voordat een dergelijk topic wordt geopend en dat kan zich natuurlijk ventileren in de schrijfstijl.
Edit: Andere topic heeft dezelfde naam maar geheel andere inhoud dan wat ik bedoel.
[ Voor 64% gewijzigd door mveijden op 29-02-2012 15:17 ]
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
Toevallig heb ik die al een keer gebeld. (Dan wel in verband met een webshop die weigerde zich te houden aan de wet koop op afstand) en die kun je pas inschakelen bij een bedrag voor € 225,-SkyStreaker schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 17:22:
Als je een rechtsbijstandverzekering hebt, kan je daar eerst eens mee bellen (bel het SRK) en vraag daar eventueel hoe je dit het beste kunt doen. Als je polis dit dekt, hebben hun wellicht nog advies. Dat is nog eens een stapje voor je dit voor de rechter zijn neus gooit.
Nu was ik zelfs al ze al zouden willen helpen hiermee dit niet van plan, veels te zware middelen voor wat losse componenten.
Nu heb ik het andere topic even bekeken, maar dat is niet geheel zoals ik het bedoel.
Ik weet hoe de wet in elkaar steekt, en deze meneer probeert met veel juridisch geblaat en een wollig verhaal nog een extra compensatie te regelen.
Ik doel op het gebruik van Feedback en hoe effectief en geloofwaardig is het gebruik van de feedback nog als mensen elkaar op deze manier geen negatieve feedback durven te geven?
(Misschien mijn fout maar ik had hier wat meer `nettiquette` verwacht, zeker gezien het feedback systeem, in de manier waarmee we met elkaar zakendoen.)
[ Voor 5% gewijzigd door mveijden op 29-02-2012 15:18 ]
Ik lees vaak bij de 'negatieve' feedbacks altijd maar 1 kant van het verhaal, of incompleet verhaal van wellus/nietus, of het wordt meteen een 'OPLICHTER KOOP NIETS BIJ HEM!!!' verhaaltje.mveijden schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:16:
Ik doel op het gebruik van Feedback en hoe effectief en geloofwaardig is het gebruik van de feedback nog als mensen elkaar op deze manier geen negatieve feedback durven te geven?
De vraag is natuurlijk of je iemand negatieve feedback zou moeten geven als hij niet handelt naar jouw 'verwachting' (dat is dus heel wat anders dan volgens de 'regeltjes' of 'de wet' - zie bijvoorbeeld andere topic), en tot hoeverre dit nog wel redelijk te noemen is (zoals het andere topic, compensatie eisen).
Niet iedereen is een perfecte handelaar, iedereen gaat wel eens de mist in met een aankoop/verkoop, maar daarom iemand maar meteen helemaal af te branden (jouw schrijfstyle oogt namelijk wel zo) vind ik iets teveel van het goede.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Niet altijd, in principe speelt Tweakers hier geen rol in en als je dan geen overeenstemmimg bereikt gebeurt er dus niks met de feedback welke je verwijderd wilt zien.zeef schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:00:
Je kan altijd de feedback laten wijzigen. De procedure daarvoor staat hier : How to - V&A feedback laten aanpassen.
Klopt, wat dat betreft zou een `reactiefunctie` of iets dergelijksmakkelijk zijn.SinergyX schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:18:
[...]
Ik lees vaak bij de 'negatieve' feedbacks altijd maar 1 kant van het verhaal, of incompleet verhaal van wellus/nietus, of het wordt meteen een 'OPLICHTER KOOP NIETS BIJ HEM!!!' verhaaltje.
Ik klik meestal ook door naar de tegenparty om te kijken of daar ook een feedback staat maar echt wijzer word je daar ook niet altijd van.
Tja, daar kun je inderdaad een lange discussie over aangaan. In dit geval doel ik dus op een duidelijke situatie dus:[...]
De vraag is natuurlijk of je iemand negatieve feedback zou moeten geven als hij niet handelt naar jouw 'verwachting' (dat is dus heel wat anders dan volgens de 'regeltjes' of 'de wet' - zie bijvoorbeeld andere topic), en tot hoeverre dit nog wel redelijk te noemen is (zoals het andere topic, compensatie eisen).
A: Product is duidelijk omschreven
B: Bedrag is duidelijk omschreven
C: Leveringsvoorwaarden (Halen/brengen/pakket/brievenbus etc.)en termijn zijn bekend en geen struikelblok
D: Er is overeenstemming
Mmm, als alles goed is maak ik van een goede feedback ook echt een goede feedback (Zoals iedereen hier, bijna elke feedback is 5 sterren) , als het niet goed is maak ik van een slechte feedback een (in mijn ogen) goed onderbouwde slechte feedback.[...]
Niet iedereen is een perfecte handelaar, iedereen gaat wel eens de mist in met een aankoop/verkoop, maar daarom iemand maar meteen helemaal af te branden (jouw schrijfstyle oogt namelijk wel zo) vind ik iets teveel van het goede.
Discussiepunt?