Omdat er bij ons ingebroken is (toen is mijn SX30 gestolen en heb daar maar 325 euro voor terug gekregen) en ik per 1 april nog maar 6 uur werk heb is het misschien toch verstandig om eerst een goedkopere camera te kopen en te wachten met een duurdere totdat ik weer werk heb of ik jarig ben (dat laatste is helaas pas eind november). Ik wil namelijk niet dezelfde weer nu er (betere) opvolgers zijn en ik wil eigenlijk ook wel een echt goede camera die ik makkelijk elke dag mee zou kunnen nemen als ik dat zou willen (een compact camera dus). Dan koop ik later een superzoom voor uitjes en als het geen probleem is om een grotere camera mee te nemen zoals bij familiebezoek.
Ik wil dus een echt goede camera die ook zeer goede foto's maakt bij weinig/minder licht, full hd kan filmen, een behoorlijk zoom heeft, veel (instel)mogelijkheden (zoals veel AE programma's) en het liefst ook een kantelbaar scherm, voeding via een accu, RAW, GPS en een groothoek lens.
Welke zouden jullie mij aanraden en waarom? Alvast bedankt!
Groetjes Susanne
Ik wil dus een echt goede camera die ook zeer goede foto's maakt bij weinig/minder licht, full hd kan filmen, een behoorlijk zoom heeft, veel (instel)mogelijkheden (zoals veel AE programma's) en het liefst ook een kantelbaar scherm, voeding via een accu, RAW, GPS en een groothoek lens.
Welke zouden jullie mij aanraden en waarom? Alvast bedankt!
Groetjes Susanne