Waarde Macbook bepalen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-10 21:27
Hallo allemaal,

Ik heb een witte Macbook 4.1 uit 2008 staan, met een gebarsten scherm. Nu heb ik hiervoor altijd Windows pc's gehad en weet ik niet wat deze laptop op zou moeten brengen als ik hem verkoop, omdat ik nog nooit een mac heb doorverkocht.
De laptop is verder nog in goede staat met lichte gebruikerssporen. Het enige probleem is dus het kapotte scherm.

Ik heb dit forum al doorzocht en ook google geprobeerd, maar ik kan nergens een duidelijk antwoord vinden. Excuses als blijkt dat ik iets over het hoofd heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magiel
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-10 16:00
Kijk hier eens zou ik zeggen:
http://www.tweedehandsmac.nl/

En nog wat aftrekken voor het kapotte scherm.

Ik wil het er _niet_ over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:57

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Je kan hier proberen http://www.mac2sell.net/

Ik heb geen idee wat een scherm vervangen kost, maar 200-300 euro ben je zo kwijt en dan zul je het scherm er zelf in moeten zetten lijkt me.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Hoeveel moet ik er ongeveer afhalen voor het scherm? Kosten van vervangen verschillen per reparateur, maar €200,- is zo ongeveer het goedkoopst, zonder bij louche bedrijfjes uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03:54

Fiber

Beaches are for storming.

Een goeie doet zo'n 400 tot 500 Euro, zie ik. Ligt ook een beetje aan de specs. (Proc. Geheugen, HD, etc.) Ongeveer 200 Euro eraf voor het scherm, dan is hij dus nog zo'n 200 tot max 300 Euro waard.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Thanks voor de informatie allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon4ce
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

Wat is de code die onderop de laptop staat? de Axxxx code? ik heb hier nog een scherm liggen van een white macbook die eventueel dan zou passen ;)

Omdat het kan.

Pagina: 1