Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers!

Ik ben op zoek naar een nieuw toetsenbord. Nou zou ik het liefst een zo dun en minimalistisch mogelijk toetsenbord willen, zoals het Apple toetsenbord. Geen extra knoppen, alleen het nodige en ik vind het dunne design echt heel erg mooi. Het probleem is dat dit toetsenbord enkel in het zilverkleurig geleverd wordt en dat past niet echt bij de rest van m'n PC accessoires, welke namelijk allemaal zwart zijn.

Weet iemand een toetsenbord die erg op het Apple toetsenbord lijkt? Dus eigenlijk zo'n laptop toetsenbord, zonder extra knoppen, maar wel heel erg dun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.dealextreme.co...rd-black-91787?r=88474882

http://www.dealextreme.co...eyboard-black-2-aaa-54361

Die had ik nog in mijn favorieten staan. Je moet maar eens hier verder kijken want ze hebben nog veel meer toetsenborden ;) : http://www.dealextreme.com/c/keyboards-302

Nog maar even een paar gezocht:
http://www.dealextreme.co...red-keyboard-black-106619
http://www.dealextreme.co...d-black-160cm-cable-44378

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2012 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:44
Iets wat je makkelijk zelf kunt uitzoeken; klik! :Y)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjezzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-03 10:23
Zelf heb ik een logitech illuminated bordje, en is echt dun, verlicht als je wilt (knopje dimbaar) en een nette transparante rand om het geheel. Erg netjes en kost niet veel meer.
pricewatch: Logitech Illuminated Keyboard (Qwerty)

En kjjk anders eens even voor het merkje rapoo. Deze heeft zeer stijlvolle bordjes (vaak geen randen e.d.) alleen over de kwaliteit ervan kan ik niets zeggen.
pricewatch: Rapoo Blade II E9070
pricewatch: Rapoo E6300 (Zwart)

[ Voor 38% gewijzigd door Gertjezzz op 26-02-2012 19:01 ]

CCIP UltraThin Sponsors: Fractal-Design Techflex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ziet er goed uit! Thanks voor de reacties, ik zal kijken of daar iets goeds tussen zit.
Gertjezzz schreef op zondag 26 februari 2012 @ 18:55:
Zelf heb ik een logitech illuminated bordje, en is echt dun, verlicht als je wilt (knopje dimbaar) en een nette transparante rand om het geheel. Erg netjes en kost niet veel meer.

En kjjk anders eens even voor het merkje rapoo. Deze heeft zeer stijlvolle bordjes (vaak geen randen e.d.) alleen over de kwaliteit ervan kan ik niets zeggen.
Die van Rapoo zien er erg goed uit, eigenlijk is dat exact wat ik zoek! Valt daar een beetje op te gamen? Ik hoor namelijk niet zulke goede dingen over draadloze toetsenborden icm gamen.

@ChicaneBT Deze is ook perfect bijvoorbeeld, maar ik heb geen idee of deze in Nederland verkrijgbaar is: http://www.dealextreme.co...-black-160cm-length-71853

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2012 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 20:46:
Ziet er goed uit! Thanks voor de reacties, ik zal kijken of daar iets goeds tussen zit.

[...]

Die van Rapoo zien er erg goed uit, eigenlijk is dat exact wat ik zoek! Valt daar een beetje op te gamen? Ik hoor namelijk niet zulke goede dingen over draadloze toetsenborden icm gamen.
Grootste nadeel van draadloos is opraken van de batterij midden in de game. En kijk uit met Bluetooth volgens mij kan je je BIOS niet induiken met een Bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand nog een suggestie?

EDIT: Blijkbaar heet het type toetsenbord wat ik zoek 'chiclet'. Ik snap niet dat er zo weinig van dit type toetsenborden zijn.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2012 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 19:40:
Heeft iemand nog een suggestie?

EDIT: Blijkbaar heet het type toetsenbord wat ik zoek 'chiclet'. Ik snap niet dat er zo weinig van dit type toetsenborden zijn.
Die van DX kun je vaak het beste gewoon daar of ergens in China bestellen. Is vaak het goedkoopste soms zijn er ook Nederlanders die het verkopen maar die leggen er weer een percentage op om er ook op te verdienen. In Shopping Forum heb je een DX topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:45

defiant

Moderator General Chat
Nadeel daarvan is dat je ze niet echt goed kan schoonmaken. Hoewel ze opzich prima uit elkaar te schroeven zijn, zit de achterkant van het toetsenbord hard vast aan de polssteun. Je krijgt hem uiteindelijk met wat geweld wel uit elkaar, maar ik vind het wel een design flaw, want hierdoor wil hij niet 100% meer terug in elkaar.

Een toetsenbord moet toch minimaal wel uit elkaar te halen zijn. Maar goed, voor de rest is het voor de prijs een perfect toetsenbord imho.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjezzz
@defiant: Destijds vond ik het een van de mooiere designs, vergeleken met gaming bordjes of de standaard onverlichte bordjes. Ik heb hem nog niet uitelkaar gehad, gewoon spuitlucht en desinfectie middel blijft ie gewoon netjes en nog steeds erg schoon, door de dunne vernaving tussen de toetsen komt er ook bijna niets tussen is mijn ervaring. (Gewoon niet eten e.d. bij de pc :P)

@jw-toch: Enne via dealextreme kun je gewoon via paypal kopen en anders via creditcard als je die hebt. Heb al veel producten van dealextreme gekocht, vaak is de kwaliteit dat wat je van de prijs verwacht, niet veel.. maar kan natuurlijk wel leuk zijn!

Heb je al iets besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Mocht je een leuk a la Apple toetsenbord zoeken kan ik je de Microsoft Arc Keyboard zeer aanraden. Zelf vind ik het een leuk en makkelijk keyboard. Het enige nadeel van het toetsenbord vind ik echter de ronding. Ik kan er maar niet goed aanwennen, maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Basskicker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-06 18:43
pricewatch: Konig Dun USB Toetsenbord Had ik zelf op het oog, ik bedoel voor 12 euro..... Come on.

Is uiteindelijk een Trust illuminated geworden
pricewatch: Trust eLight LED Illuminated Keyboard
Want vrouw en kind zijn voor mijn verjaardag een fysieke winkel ingegaan en hebben daar "die mooie met die lampjes" voor pappa gehaald. (En ik wou dus ook een smalle omdat mijn computermeubeltje maar een smalle keyboard tray heeft.) Maar goed ik klaag niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Tja, uiteindelijk vind ik dat invoerapparatuur wel van iets betere kwaliteit mag zijn dan Trust of König. Daarnaast heb ik ervaring met dat tobo van Trust en ik vind het maar een onding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://www.dealextreme.co...-silver-120cm-cable-48597
Ik heb zelf deze, werkt bijzonder goed en nog aardig stevig gemaakt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Hoe ziet die er nu in het echt uit? Want mijn Apple alu keyboard is overleden en ik zoek een vervanger.. Vind de echte alleen nogal duur :P. De zwarte daarvan lijkt me mooier.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:39

amaterasu

In memory of Cj

Hebben bij ons @MediaMarkt EHV sinds kort Rapoo toetsenbordjes. Dingen zijn super dun en de behuizing is grotendeels metaal. Dingetjes typen echt fijn en heb er zelfs aan gedacht er zelf een te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MaximusTG schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 23:10:
Hoe ziet die er nu in het echt uit? Want mijn Apple alu keyboard is overleden en ik zoek een vervanger.. Vind de echte alleen nogal duur :P. De zwarte daarvan lijkt me mooier.
Die van mij? 1 groot verschil is dat het zilveren deel geen alu is, maar gespoten plastic.

Oh wacht, ik heb deze dus:
http://www.dealextreme.co...d-white-170cm-cable-44379
Met numpad gedeelte :)

Enige wat je moet onthouden, het zijn keyboards van amper 20 euro, verwacht er ook niet een superkeyboard van.

http://www.sensonic-global.com/u2.html
Deze is zelfs nog goedkoper, ziet er ook best netjes uit.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 28-02-2012 23:19 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Ik heb ook een Rapoo plankje met muis erbij, was drie tientjes. Afwerking is boven verwachting als je naar de prijs kijkt. Tikt ook perfect, toetsaanslag is heerlijk. Alleen de indeling is niet je-van-het. PG UP/DOWN en HOME/END zijn FN-combi's met de pijltjestoetsen. Toevallig gebruik ik die toetsen vaak, dus dat is voor mij niet optimaal. Maar voor het uiterlijk en de kwaliteit van het toetsenbord en de muis overigens ook, hoef je het zeker niet te laten. Het bereik is volgens mij niet top, maar zolang het in de buurt van je PC is hoef je daar geen zorgen over te maken.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Rapoo Blade II E9070 gekocht! Super dun, mooie vormgeving met aluminium en typt erg lekker. Het is eigenlijk een laptop toetsenbord, dus als je dat mooi vindt en lekker vindt typen, dan is dit ding prima. Bedankt voor de tips iedereen. _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2012 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjezzz
Graag gedaan! Veel plezier met je koop!

Pagina: 1