Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Aankoop nieuwe laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 400 views

• Kaytje101
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 17-05-2014
Hallo forumgenoten,

Ik was op Google op zoek naar een forum/site, waar men verstand heeft van elektronica, waar hier volgensmij wel sprake van is.

Nu even naar de rede waarom ik dit topic hebt aangemaakt. Ik wil namelijk een laptop aanschaffen, voor o.a. FIFA 12, dit omdat ik een voetballiefhebber ben en hem niet kan spelen op onze "enige" laptop, de Acer Aspire 3100. Dit komt door de videokaart. Nu is de vraag, is er iemand die mij kan helpen om een goede laptop aan te schaffen, waar ik de komende FIFA 13 etc. ook op kan spelen. Waarvan nog de specificaties niet bekend zijn, de volgende zijn van FIFA 12 :

Aanbevolen systeemvereisten: CPU met Dual-core processor (Intel Core 2 Duo of sneller). Intel Core2Duo @ 2,4 Ghz voor Windows XP / Windows Vista / Windows 7. 2 GB RAM. Met DirectX® 9.0c compatible 256 MB videokaart met 3D-versnelling of gelijkwaardig (ondersteuning voor Shader Model 3.0 of hoger vereist). ATI RADEON HD 2900. NVIDIA GEFORCE 8800 GT.

Mijn budget is ongeveer 650 à 750, wat iets kan gaan verschillen naar 650 à 800.

Hopelijk kan iemand mij helpen, er kan altijd nog gevraagd worden naar andere "behoeftes", die ik aan de laptop heb.

PS: Ik weet niet of ik hem in het goede onderdeel van dit forum heb gezet. Sorry als het zo is, ben namelijk nieuw hier.

• Blue Knight
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

Blue Knight

I love Photography!

800 euro is wat krap voor een game laptop. Ik ben zelf erg tevreden over mijn medion laptop met een GTX460 kaart erin.

Kijk ook eens bij http://www.notebookcheck.net/ daar kan je reviews vinden over de verschillende videokaarten en welke sneller is.

Kijk eens bij GOT bij Complete systemen&laptops daar staat ook veel informatie.

Sony A7RII | Sony 28mm 2.0; 50mm 1.8; 50mm 2.8macro; 24-240mm

• Gomez12
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 20-09 21:00
Voor gamen op een budget zou ik nog steeds kiezen voor een desktop. Gamen op een laptop zit nog steeds in het veel hogere segment.

• hellfighter87
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 15:52
quote:
Gomez12 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 10:05:
Voor gamen op een budget zou ik nog steeds kiezen voor een desktop. Gamen op een laptop zit nog steeds in het veel hogere segment.
Hier ben ik het wel mee eens, 2 jaar geleden heb ik zelf een laptop aangeschaft om te gamen die rond het budget zat. Uiteindelijk kom je er toch achter dat zoon laptop nooit gelijk presteert aan een desktop.
Ik heb dan ook 2 weken geleden een nieuwe desktop samengesteld, is niet zo mobiel als een laptop maar draait games wel 5 keer beter

De vraag is dan ook waarom het persee een laptop moet zijn?

hellfighter87 wijzigde deze reactie 26-02-2012 10:19 (11%)

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 16:29

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Laptops mogen nog steeds in CSL en niet in AAF, kleine topicmove dus :)

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Sniperzkillz
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 05-03-2018
Met deze laptop ,oet het wel lukken http://www.bto.eu/html/de...PartnerID=1&ProductID=551. Maar waarom game je met een laptop? Voor 800 euro kan je een beel krachtigere desktop kopen of zelf maken.

PC Specs: Asrock B75 Pro-3 M, Intel Core i7 2600, MSI GTX680, Intel 320 40GB SSD, Corsair Builder CX500 V2, Kingston 8GB RAM, Samsung 840 120GB SSD

• Darkstone
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 26-04-2014

Darkstone

Het kan altijd sneller.

En aankoopadviestopics mogen niet in CSL :+

Er is niet heel veel keuze, in principe vind ik dat er op dit moment maar een keuze is, nl. de XPS 15 met GT525m of GT540m (is dezelfde kaart, dus niet extra voor betalen...). Of pricewatch: Asus K53SV-SX152V als je geen zin hebt om uit te zoeken hoe je de goedkoopste krijgt. Kom eens langs in [NBBG Aanschaf] Basisnotebook Juni 2011 zou ik zeggen. Dit topic gaat echter op slot.
quote:
Sniperzkillz schreef op zondag 26 februari 2012 @ 20:22:
Met deze laptop ,oet het wel lukken http://www.bto.eu/html/de...PartnerID=1&ProductID=551. Maar waarom game je met een laptop? Voor 800 euro kan je een beel krachtigere desktop kopen of zelf maken.
Die is €900 met windows. En nog meer als je je realiseert dat alles in dit segment een i7 heeft, en nog meer als je je realiseert dat de standaardaccu ruk is. Als je toch al zoveel gaat uitgeven en niets om mobiliteit geeft, V&A, zoekwoord XPS 17. Er komen er deze week zo'n 20 op vanwege een blunder die dell heeft gemaakt.. Ik heb er ook een, kopen? :P

'de sheet' -- Dell Latitude E6520, 1080p, i7-2820QM, X25-M 80GB, 16GB, 97Wh
Gezocht: Baan software development, C++, gave software, omgeving Delft.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sport

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True