I3 / I5 laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zoek een laptop tussen tussen I3 en I5. Ik wil er tegen de €400 voor uitgeven.
Welke laptop is aan te bevelen?
Wordt niet voor spellen/films gebruikt maar waar veel programma's tegelijk aan staan.
(vaak 20 tabladen, 4 word 2 pdf youtube, linkedin)

Welke laptop is aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:13

Pixeltje

Woo-woohoo!

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:20:
Hallo,

Ik zoek een laptop tussen tussen I3 en I5. Ik wil er tegen de €400 voor uitgeven.
Welke laptop is aan te bevelen?
Wordt niet voor spellen/films gebruikt maar waar veel programma's tegelijk aan staan.
(vaak 20 tabladen, 4 word 2 pdf youtube, linkedin)

Welke laptop is aan te raden?
Hoi en welkom op GoT,

We helpen hier graag iedereen die vragen heeft of op zoek is naar een nieuw speeltje, maar verwachten wel enige inzet van je ;)

Je kunt beginnen met het doorlezen van de FAQ's die daarvoor bovenaan elk forum staan, zodat je weet wat we ongeveer nodig hebben om je te kunnen helpen, maar een beetje gezond boerenverstand doet ook wonderen ;)

laat om te beginnen eens weten wat je zelf al hebt gevonden. Hier op tweakers.net kun je heel uitgebreid zoeken en filteren naar wat je wilt in de Pricewatch en op die manier in ieder geval filteren op budget.

Je zoekt een laptop en dat doe je waarschijnlijk omdat je 'm vaak meeneemt, maar dat is een gok, want daar zeg je niets over. Wil je een 17"bakbeest van 4 kilo om op je bureau te zetten, of zoek je een 12" netbook die je zonder extra moeite in je tas smijt en meeneemt?

Het is wel duidelijk denk ik; Doe even wat vooronderzoek en specificeer wat je wil. Tot slot kun je ook even in vergelijkbare topics kijken wat daar is aangeraden en daarop een paar laptops kiezen die je wel wat lijken. Vraag je dan om hulp, dan kunnen we je ook echt helpen. Nu is alles een long shot en wordt dit topic waarschijnlijk gesloten.

Succes!

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom op GoT :W

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic. Zoals [NBBG Aanschaf] Basisnotebook Juni 2011.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.