LOL EU: InXzitoWeTrust
Las net een review die het spel helemaal afzeikt, ik ben het eens met de review dat de rifles veeeel te sterk zijn. Tegen goede gasten met assault rifle leg je het gewoon af met spinfuser, voordat je ze 3x geraakt hebt ben je al 3x keer dood.
Is die bolt launcher goed voor pathfinder? Ik kan met de spinfuser goed turrets snipen maar in een 1v1 tegen een andere pathfinder leg ik het regelmatig af. Ik moet hem 3x raken en hij mij maar 2x.
[ Voor 22% gewijzigd door evilpin0 op 17-04-2012 13:34 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
De bold launcher is een vegelijkbaar met een spinsfusor gemixd met thumper het voordeel aan het wapen is dat die Daalt als je hem schiet dus vaak wat makelijker kan shieten.
Vaak vraag ik me af of gasten van reviews wel een beetje fatsoenlijk zijn in het spel voordat ze het afkraken of veel lof geven . Bijv totalbiscut die man is echt slect in tribes maar praat met veel lof.
Dat die daalt is toch een nadeel lijkt mij?Xzito schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:06:
De bold launcher is een vegelijkbaar met een spinsfusor gemixd met thumper het voordeel aan het wapen is dat die Daalt als je hem schiet dus vaak wat makelijker kan shieten.
Je kan vanachter een heuveltje schieten en uit het zicht blijven moest je dit willen. Je bent echter als pth niet zo geschikt voor die taak. Ik ben tevreden met de spinfusor die gewoon rechtdoor gaat en vind het wel een behoorlijk wapen. Je moet gewoon wat leren voorspellen wanneer iemand neergaat en waar je shot terecht zal komen en dan lukt het wel.evilpin0 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:13:
[...]
Dat die daalt is toch een nadeel lijkt mij?
Ivm het team voor te cappen; 3 pathfinders is heel goed, ik zou daar geen vanaf doen, je bent immers met een team van 16. Als je de enige pth bent, is het een eitje om als defence jou te blokkeren, als er 3 van overal komen, zal er meestal wel iemand weggeraken met de flag. Ook is de pth nodig als chaser, en moet je elkaar vaak bijstand bieden om de flag over te nemen. Als support is een juggernaut goed om de vijand te bombarderen voor je je run doet, net zoals een raider goed is om net voor jou eens te passeren en wat turrets/mines onderuit te halen en de weg vrij te maken.
Gisteren de eagle pistol van soldier unlocked, aangezien ik de medium spinfusor al had van een forum actie. Volgens mij best een dodelijk combinatie.
Ik vermaak me inmiddels prima met andere classes dan pathfinder, als juggernaut een base aanvallen en hun doombringers en engineurs boos op je af zien komen terwijl je het hazenpad kiest en er achter een pathfinder een speedcrap doet terwijl ze uit postitie zijn, priceless.
Kan voor een rapid versnelling zorgen als je over de grond slide of loopt.
Momenteel staat tribes even op stil bij mij mijn hd5850 is dood en op 8800 heb ik beetje last van frame lag.
[ Voor 21% gewijzigd door evilpin0 op 19-04-2012 09:33 ]
Bij mij staat die op C ( is de default)evilpin0 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:33:
Hmm is daar een speciale knop voor dan?krijg geen thrust hier
Tribes is nu toch officle gerelaesed tijd voor een nieuwe topic of een edit?
[ Voor 19% gewijzigd door Xzito op 19-04-2012 14:28 ]
lol heb precies deze kaarten, een in mn acer laptop en de ander in gebouwe desktop. laptop speel ik op 720p voor degeljik fps mijn 8800 kan alles max draaien met uitstekende fps echter wel op 1440x900 max res.[b][message=38073627,noline]
Momenteel staat tribes even op stil bij mij mijn hd5850 is dood en op 8800 heb ik beetje last van frame lag.
Verwijderd
Merk nu ik het meer en meer aan het spelen ben, dat het steeds beter gaat, maar ik kan echt voor geen reet flag cappen.... mislukt me altijd!
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Stop al me upgrades in me juggernaut want heb gemerkt dat ik met soldier toch wel veel kills maak vannila style met medium spinfuser en eagle pistol.
Speel nu ook alleen nog maar capture and hold, stuk leuker IMO dan CTF
Echter toen gebeurde het magische moment, 42000xp in het mandje. Ik had zon gevoel dat de combinatie van X1 LMG + Fusion Mortat + spin fusor redelijk OP zou zijn, boy wat was ik wrong. Ik heb veel spelletje gespeeld en ik weet als iets gebalanceerd is of niet, de genoemde combi waar ik nu meer speel is een van de meest OP dingen die ik ooit in een spel ben tegengekomen.
Raiders waren altijd tricky, ze strafde erg snel en door de bullet projectile van de X1 LMG toch vaak lastig goed te raken, no problem nu. Ik zorg dat ik dichtbij kom (wat hun meestal al doen) spam met me X1 LMG en zodra die de grond raakt gooi ik niet 1 maar 2 spinfusor op ze hoofd! Oftewel 900-1000 burst damage!!!!!
En iedereen maar zeuren over OP raider plasma gun, wat die overig ook is. Maar dit…wtf wat speelt dat eens lekker. Ik ben een gamer die eigenlijk nooit de OP dingen gebruikt in spellen maar dit speelt echt heerlijk. Spinfusor blijft me favo wapen maar vond de X1 LMG ook erg lekker, nu heb ik gewoon beide tegelijk! Op grootte afstand en indoor spam ik mortieren, JUG met deze setting kan alles en wint alle 1vs1 duels. Vooral heavy armor is zwaar kansloos aangezien ze niet weg kunnen komen
Daarnaast is het misschien leuk om een spinfuser only mode erin te gooien, zou wel tof zijn
Yup helaas is er toch wat echte pay2win in geslopen. De andere 100k wapens waren nog varianten, maar de plasma gun is echt rape!SOEFuture schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:59:
Wauw. Ik hoop dat de volgende patch een mooie nerf voor de plasma gun brengt. Dat ding is veel te sterk vergeleken met alle andere guns. Ook is een mid-air kill enorm easy met dat ding!
Daarnaast is het misschien leuk om een spinfuser only mode erin te gooien, zou wel tof zijn
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik moet echt een mega blije bek hebben gehad toen ik Raindance terugzag, opgepoetst en al. Wat een nostalgie!
Die spinfuser is weer mega nice, en ik merk dan mijn aim er nog is.
Awesome spel.
Zijn er al Tweaker servers? (is dat uberhaupt al mogelijk?)
Mocht iemand zin hebben om een potje mee te spelen: Nick: Quellien
[ Voor 12% gewijzigd door Quellien op 26-04-2012 14:30 ]
Plasma gun is aangepast, hopelijk hebben ze de grootte van het projectiel flink verkleint. Vanavond maar eens proberen!Tribes Ascend Version 1.0.942.1
Published 04/26/2012 09:39 AM | Updated 04/27/2012 04:51 AM
Tribes: Ascend Version 1.0942.1 is scheduled to be released on Friday, April 27. The servers will be down for several hours while the update is applied.
Weapon/Balance Items
•Increased damage on Brute’s Heavy Spinfusor by roughly 7%.
•Modified the Pathfinder's Light Assault Rifle so that it has an increased projectile speed and fall-off begins at a greater distance (buffed). Projectile speed now matches that of the Soldier’s Assault Rifle.
•Modified the collision size of Raider’s Plasma Gun projectile. The weapon’s damage and rate of fire remain the same.
Bug Fixes
•Fixed an issue that impacted the ability of the Shrike to fly vertically.
•Fixed an issue in which the First Win of the Day bonus was not being awarded in some scenarios.
•Fixed an issue that would prevent a player from deploying deployables.
•Recently earned badges are now shown correctly on the profile page.
•Several bug fixes and cleanups on the menu UI.
Ben volgens mij 2 cheaters gekomen, of het waren uber pro’s. Die elk potje 50+ kills haalde en vrijwel niks misde. Je zal het niet verwachten maar die speelde dus ook Raider…
Gisteren kwam ik CaptainEurope tegen, nu kan zoals ik al het een echte pro geweest zijn of het was gewoon een cheater. Zijn hit rate was erg verdacht en ik was niet die enige die dacht dat hij cheate. Mooie was dat ik met juggernaut met X1 LMG en spinfusor disk gewoon nog een goede kans had tegen hem als we elkaar 1v1 tegen kwamen. Die raiders doen dat energie schildje waardoor die niet meer kan jetpacken en je dus 2 spin fusers op ze hoofd kan gooien en hem afschieten met de X1 LMG
Plasma gun had (als het nu goed is) een veel te grote collision box (= je hoeft niet iemand dead on te raken voor 500 damage). Iemand er mee raken was dus een eitje, vooral de mid airs waren een stuk makkelijker om te maken dan met een spinfuser. Hopelijk wordt het nu weer een beetje zoals de T2 plasma: trage projectiel maar dodelijk als je er wat mee raakt.evilpin0 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:47:
Probleem was niet alleen de hitboxes maar ook de DPS, als ik juggernaut speel word ik soms binnen 2-3 seconden gekilt erdoor. Nu heeft JUG ook een wapen wat veel DPS doet, de X1 LMG maar de plasma gunt doet volgens mij meer DPS. Bovendien schiet het dat ding veel makkelijker.
Ben volgens mij 2 cheaters gekomen, of het waren uber pro’s. Die elk potje 50+ kills haalde en vrijwel niks misde. Je zal het niet verwachten maar die speelde dus ook Raider…
Gisteren kwam ik CaptainEurope tegen, nu kan zoals ik al het een echte pro geweest zijn of het was gewoon een cheater. Zijn hit rate was erg verdacht en ik was niet die enige die dacht dat hij cheate. Mooie was dat ik met juggernaut met X1 LMG en spinfusor disk gewoon nog een goede kans had tegen hem als we elkaar 1v1 tegen kwamen. Die raiders doen dat energie schildje waardoor die niet meer kan jetpacken en je dus 2 spin fusers op ze hoofd kan gooien en hem afschieten met de X1 LMG
[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 27-04-2012 15:24 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Misschien is het te moeilijk voor de gemiddelde gamer?
gisteren ochtend toch een paar supergames gespeeld ging echt lekker met juggernaut .
6 bleuplates in 1 game en paar sicke motar shots voelt altijd zo mooi en dant geluidjes van bleu plate

Verwijderd
Live verslag van allereerste Tribes:Ascend e-sports tournament.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2012 01:06 ]
Het viel me erg op dat sentinels enorm sterk zijn in de juiste handen! Die gasten schieten echt elke capper uit e lucht
[ Voor 22% gewijzigd door SOEFuture op 06-05-2012 04:10 ]
Verwijderd
En idd jammer van die negatieve caster...
de team balance was wel goed , maar met veel moeite in ctf samen met een andere capper 3x weten tescoren en ons team op 3-0 gebracht.
Daarna met de flag doodgegaan maar mijn team pakte hem op helaas gingen die twee NL de ken campen met de flag ( Raindance) beide tech , de bleu team was volop op defense naar 10 min chase van hun fc eindelijk flag returned helaas besloten hun nog steeds de gen campen. bleu steeld weer de flag dus weer returned met veel moeite en hun expressen nog steeds niet cappen.
Dus uit eindelijk team switch gedaan brute geselecteerd en hun gedood in de Gen , flag return helaas
Was het 3-1 want de time was net voorbij , potje daarna expres het andere team gejoind en hun gaan hunten.
Uiteindelijk ze toch maar report voor spel bederf.
*dam veel typo's
Verwijderd
Ik heb de volgende poorten opengezet. UDP 9002-9999. TCP 9000-9002. lijkt niet te helpen.
Misschien komt het ook wel door me huisgenoten, maar wellicht hebben jullie nog meer tips?
>radianceXzito schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:07:
Daarna met de flag doodgegaan maar mijn team pakte hem op helaas gingen die twee NL de ken campen met de flag ( Radiance) beide tech , de bleu team was volop op defense naar 10 min chase van hun fc
hoe krijg je het voor elkaar....zijn er hier overigens /v/irgins aanwezig?
De halve Ascend community komt van /v/ johpietervsa schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:26:
[...]
>radiance
hoe krijg je het voor elkaar....zijn er hier overigens /v/irgins aanwezig?
Alleen snap ik het level systeem niet? Ben nu lvl 3, maar wat is het voordeel hiervan? Wat kan ik nu meer? (Naast andere servers joinen)
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Niet veel extra's, alleen extra gamemodes...Hu9o schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 23:32:
Ik heb dit spel ook geïnstalleerd nadat ik er wat filmpjes over had bekeken op Youtube. Wel leuk spel tot nu toe.
Alleen snap ik het level systeem niet? Ben nu lvl 3, maar wat is het voordeel hiervan? Wat kan ik nu meer? (Naast andere servers joinen)
Zie ook: http://www.tribesascendwiki.com/RankAs XP is earned, the player will gain Rank levels that are identifiable with an insignia on the scoreboard. VIP and Boosters do not affect the rate at which ranks are earned. Currently, the only reward for increasing in rank is unlocking the Arena and Capture and Hold gamemode at rank 8. There are currently 50 player ranks.
Dat vermoeden had ik al een beetje.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
zonet 10 flags gecapturedMathieu_Hinder schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 20:53:
Idd geweldig spel, maar graag even opmerken dat dit spel primair een CTF is. K/D ratio is dan ook zo goed als niets waard. Het heeft niets te maken met hoe groot je van waarde bent voor je team.
Sure, dan heb je wel in een behoorlijk zwak potje gezeten, als je net begonnen bent ... Ik zeg ook niet dat je useless bent, enkel de opmerking dat K/D er niet toe doet in dit spel, wat velen vaak vergeten ivm andere shooters. No need to get angry ...
Ik zou aanraden om 1 class te upgraden, muv het hoofdwapen. Ik heb initieel alle classes geunlocked en achteraf gezien waren velen een waste of xp. Ik speel hoofdzakelijk capper, technician en doombringer. De andere classes heb ik dus xp aan 'verspild' terwijl ik ze (praktisch) nooit gebruikt. Met dat geld kan je enkele perks unlocken (die je voor alle classes kunt gebruiken) of 1 class behoorlijk wat upgraden. Het hoofdwapen is helaas 100k / 42k en is veel te duur volgens mij om meteen te unlocken, zeker gezien het feit dat het standaardwapen vaak afdoende is om te beginnen. Je kunt volgens mij niet ge-unlockede classes en wapens testen in trainingsmode om te zien of ze je wat liggen (kon indertijd niet). Wees daarnaast spaarzaam met je xp, het is veel en veel te duur gemaakt in mijn ogen om op xp te spelen (waar enerzijds door tegemoet is gekomen), en je moet vaak zeer lang sparen om iets te unlocken, dus test voordat je iets koopt.Wat is het beste om XP aan uit te geven? In het begin meteen alle classes unlocken? Of juist 1 class max upgraden? en dan weapons of juist de perks/belts?
Ik had meteen een mooie aanbieding waarmee ik de bolt launcher voor 120 gold kon kopen.
[ Voor 27% gewijzigd door voil op 17-05-2012 00:05 ]
Er is dus telkens een "deal van de dag" die je iets random aanbiedt tegen gereduceerde prijs. Helaas geldt dit enkel voor gold purchase, en niet voor xp. Het kan dus interessant zijn om de gold die je krijgt op te sparen voor als je daar iets nuttigs vind.
Wat een gigantisch gaaf spel is dit, ik krijg echt weer het gevoel van T2 kwa snelheid en actie.
Het enige wat mij opvalt is dat er bepaalde personen zijn die zo accuraat overweg kunnen met een chaingun (o.i.d.) dat als ik ze niet eens kan zien (doordat ze praktisch aan de andere kant van het veld zitten) ze me makkelijk afknallen...
Zal vast iets met inzoomen te maken hebben.
Ik denk dat ik T:A nog veel zal spelen
leuk idee, maar kon het niet 2 weekenden later? Heb de komende 2 al helemaal vol gepland....

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Haha, godsamme, met zo'n opmerkingen kan ik wel begrijpen dat Tribes 2 een stille dood is gestorven.sbmuc schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:00:
Misschien is het te moeilijk voor de gemiddelde gamer?
Heb al een tijdje beta toegang, totaal vergeten dat ik me had aangemeld, afgelopen maandag geinstalleerd. Vermakelijk, ook een paar herkenbare elementen, maar... dit is geen Tribes 2
Dat spel heb ik in z'n gouden jaren (jaar?) helemaal grijs gespeeld. Vond het fantastisch om te zien hoe voertuigen samenwerken met reguliere armors, vliegende transports vol met mortar heavies naar de vijandelijke basis vliegen en bombarderen maar (Nog zoiets - waarom is de afstand van de mortiergranaten zo ongelofelijk verkort?). En de vele deployables (Sensors, turrets, inventories). Erg revolutionair destijds, en naar mijn mening, nog steeds niet overtroffen, ook niet door Ascend.
Mede doordat het allemaal zo versimpeld lijkt voelt het niet als de klassieker aan. Landschappen zijn groots en wijds, maar dit biedt geen functie door limieten op de deployables, minder voertuigen... Classes? Geld verdienen met kills? Regenererend health/armor? UNLOCKS? XP!?
Vroegâh, toen kocht ik Tribes 2 bij de Virgin, installeerde ik het spel en spelen maar, niks unlocken. Alle combinaties mogelijk, van light armor met healthpack tot heavy armor met energypack. Daarna kon je via de in-game communitysites werken aan je profiel, je clan, etc (Nou ja, totdat Vivendi Sierra overnam en de ontwikkelaars op straat werden gezet, maar da's weer een ander verhaal...)
Uiteraard is het niet eerlijk om Ascend met Tribes 2 te vergelijken, een spel waar m'n herinneringen redelijk rooskleurig van zijn. Zaken die ik wel op prijs stel:
-Skiing is wederom fantastisch en uitgebreid met een skate functie (Jets gebruiken om over het landschap te glijden)
-Graphics zijn functioneel en goed, niet overdreven
-Upgraden van elementen van je basis (Turrets, generators, etc)
-Ehm... Skiing is weer leuk? Shit, al genoemd...
Helaas zal de oude tijd niet meer terugkomen en moeten we het maar doen met hedendaagse onzinnigheden zoals unlocks, achievements, bonusweekenden en weet ik wat voor meta-shit er ons nog te wachten staat. Bedankt Steam/EA/Microsoft/Halo/Facebook. Zet mij maar in een tijdmachine terug naar 2001
/rant
Als ze ballen hadden gehad, zouden ze het gewoon voor de oldskool tribes speler hebben gelanceerd, waar denk ik een groter publiek ligt.
Die unlocks etc. toch wel eigen keuze...
Ga dit wel een keer proberen, maar ben tot nu toe niet enthousiast.
[ Voor 15% gewijzigd door frickY op 04-06-2012 19:55 ]
ik en mijn team tegen een van de sterkste europese teams op het moment.
17:00 voor coole flag passes
Ik vind de unlocks juist wel leuk, echter zijn sommige prijzen inderdaad veel te hoog. That said, ik speel het spel nog steeds met plezier, de gameplay is gewoon goed, de teams zijn goed balanced in 95% van de potjes, teamwork is acceptabel en het speelt gewoon lekker weg.Hu9o schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:37:
unlocks zijn niet erg op zich, maar dat je 100.000 punten moet halen voor een wapen en gemiddeld maar krap aan 1000 punten haalt per potje is een beetje te....
Overigens, volgende week gaat er een patch live die de XP benodigdheden voor unlocks weghaalt, dan moet je gewoon met een class spelen om die unlocks te krijgen, klinkt een stuk beter!
Ik had een xp booster geactiveerd en 3 dagen voluit gespeeld, nog een weekje zonder booster gespeeld en vervolgens de juggernaut volledig geunlocked (behalve MIRV) en toen voelde het alsof ik het uitgespeeld.Hu9o schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:37:
unlocks zijn niet erg op zich, maar dat je 100.000 punten moet halen voor een wapen en gemiddeld maar krap aan 1000 punten haalt per potje is een beetje te....
Ik heb een goede aim en was goed met de spinfusor, dan loop je ineens rond met de X1 LMG en spinfusor disc. Knalde vrijwel iedereen al af met die X1 LMG en als ze dan de grond raakte ging er meteen een spinfusor op.
Voelde voor mij alsof ik het spel had uitgespeeld, bijna elke ronde haalde ik 40-50 kills met maar een paar deaths. Alleen echt goede raiders met de unlocks vormde een drieging
Is allang uit, na wat zoeken had je dit zelf ook kunnen vinden.BramSd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:24:
Zeg, is dit spel niet al uitgebracht inmiddels? Ik dacht daarover een artikel gelezen te hebben. Misschien moet er een normaal topic over geopend worden, want dit spel verdient het wel om onder de aandacht gebracht te worden.
Overigens ben ik helaas gestopt, de performance van de laatste patch maakt het gewoon onspeelbaar, zelfs met Nintendo ini

Performance? Ik speel het hier op een laptop die het allemaal maar net aan soepel trekt, maar heb geen enkele performance drop meegemaakt of gehoort van andere mensen.. (afgezien van jou post).Phyxion schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:23:
[...]
Is allang uit, na wat zoeken had je dit zelf ook kunnen vinden.
Overigens ben ik helaas gestopt, de performance van de laatste patch maakt het gewoon onspeelbaar, zelfs met Nintendo ini
Het speelt voor mij juist soepeler en het is een stuk aangenamer geworden met het nieuwe unlock systeem!
Moet je het forum eens lezen, het is gewoon een drama. Ik kan het op mijn normale PC gewoon niet draaien, terwijl BF3 gewoon prima draait. Echter, op mijn laptop met simpel onboard kaartje draait het gewoon beter dan op mijn normale PC. Gelukkig ben ik niet alleenSOEFuture schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 18:23:
[...]
Performance? Ik speel het hier op een laptop die het allemaal maar net aan soepel trekt, maar heb geen enkele performance drop meegemaakt of gehoort van andere mensen.. (afgezien van jou post).
Het speelt voor mij juist soepeler en het is een stuk aangenamer geworden met het nieuwe unlock systeem!
Ik speel tegenwoordig altijd een paar potjes C&H, bevalt me nog prima!
Verwijderd
Veel top spelers in de (opkomende) esports scene van T:A zijn overigens niet zo blij met hoe Hi-Rez met T:A omgaat, vanwege hun belachelijke aanpassingen aan o.a. de wapens. Bv. laatst de LAR waarbij de rate of fire lager is gemaakt.
Ach, lui zeuren altijd. Het nieuwe unlock systeem is in ieder geval een stuk beter. Nu nog de performance fixenVerwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 19:46:
Ik draai het op een Q6600 met een GTX460 en het draait gewoon goed, alleen Temple Ruins draait het iets minder, maar nog steeds 40+ fps.
Veel top spelers in de (opkomende) esports scene van T:A zijn overigens niet zo blij met hoe Hi-Rez met T:A omgaat, vanwege hun belachelijke aanpassingen aan o.a. de wapens. Bv. laatst de LAR waarbij de rate of fire lager is gemaakt.
Mortars ftwroy-t schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:26:
Nice, zag de game op steam voorbijkomen gisteren. Vroeger best veel Tribes:Vegance gespeeld, kom er iig lekker in het skiëen gaat soepel en alles is lekker recht toe recht aan. Wel heb ik moeite dat af en toe de flag compleet ingesloten is door claymores en turrets waardoor je met je light-armor gewoon niet levend de flag kan oppakken zelfs als niemand schiet.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ff snel kijken of de game echt cool is en zien of die starters pack nog het aanschaffen waard is.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Verwijderd
Zonder euro's neer te leggen hoef je dit spel niet echt te spelen. Je kan overigens ook 1x het goedkoopste item kopen voor die 50%xp boost. Maar als puur free account zou ik je niet aanraden, wel om even het spel te checken natuurlijk. Bezint eer gij begint want het is gewoon pay 2 win.The Chosen One schreef op maandag 02 juli 2012 @ 22:49:
Ga de game nu ff checken.
Ff snel kijken of de game echt cool is en zien of die starters pack nog het aanschaffen waard is.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
Dan moet je wel erg slecht zijn want zelfs voor de laatste update (sindsdien niet meer gespeeld, 10 fps hier) was het goed te doen met de standaard wapens, ik stond vrijwel altijd bovenaan.Postius schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:58:
[...]
Zonder euro's neer te leggen hoef je dit spel niet echt te spelen. Je kan overigens ook 1x het goedkoopste item kopen voor die 50%xp boost. Maar als puur free account zou ik je niet aanraden, wel om even het spel te checken natuurlijk. Bezint eer gij begint want het is gewoon pay 2 win.
Leeft dit spel nog een beetje bij sommige mensen hier?
ik heb dan zelf dan wel niet zoveel tijd om het te spelen maar probeer het toch wel nog regelmatig te doen.
Zijn er ook mensen die echt aan Pick up games doen, of worden er nagenoeg alleen maar public games gespeelt (zoals ik zelf voornamelijk vanwege tijd te kort om echt PuG te zoeken en te starten)
misschien dat mensen een keer een party willen maken of wanneer we echt genoeg mensen hebben een PuG of iets dergelijks.
Sommige updates hebben toch ook zeker verbeteringen gebracht, zoals CTF Blitz puur voor het rond kloten in publics..
andere updates (zoals de nieuwe sniper SAP20) heb ik toch het gevoel dat het beter kon, maar nog niet direct een reden om te stoppen moet ik zeggen.
wel is moet ik zeggen dat wanneer je een beetje gemiddelde rank heb (ik zelf nu 24) dat wanneer je het een tijdje niet speelt het toch zeker moeilijk is om weer goed mee te komen.
dus mochten er mensen zijn die zin hebben om een party te maken of puur zin hebben een bekend iemand na te jagen, ik offer me graag op
me toevoegen mag altijd: Corvuss (ingame nick, steam doe ik liever wanneer ik echt vaak met de dezelfde persoon speel)
[ Voor 3% gewijzigd door CorVus op 03-10-2012 19:31 ]
I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"
Met die JUG haalde ik standaard altijd 40-4 ofzo, gaat de lol er ook snel van af.
en win toch ook wel regelmatig met pathfinder van een JUG puur door het goed heen en weer bewegen..
Alleen als een Jug heel goed is met spinfuserdisks gooien verlies ik het wel vaak, maar ik ga toch voor de winst dus als de Jug afgeleid is en daar door de capper toch wordt tegen gehouden, doe ik me werk weer goed, dus zo'n probleem zie ik er niet in.
en mocht ik een bepaalde Jug echt zat zijn, infiltrator, sticky + melee en close combat en hij is neer.
en als je het zelf zat bent om Jug te spelen dan ga je toch juist wat anders spelen, ik vind het juiste geweldig om met 220+ een vlag te cappen, en chasen vind ik ook echt lachen om te doen.
ook speel ik wel eens HoF met een Jug, dat is tenminste echt een uitdaging want zodra de vlag wel echt gepakt wordt probeer dan die motieren eens goed te mikken zodat deze hem op ze pad raakt (vooral met CTF blitz is dit makkelijker omdat weinig met echt hoge snelheid cappen, en er ook veel Soldier cappers zijn waardoor die motieren juist beter werken..)
zelf heb ik die X1MG ook nog niet unlocked, en dat laat ik ook mooi zo, nergens voor nodig spinfusers bevallen met veel beter ook vanwege het diskjumpen..
X1LMG erop en ze zijn binnen 2-4 sec dood, raken ze de grond spin fusor disk erop, beter nog ik had elke potje wel weer meerdere airshots (even de naam kwijt) met spinfusor grenades. Zijn ze dood, paketjes pakken en +2 spinfusor disk + health + energy. Ik heb dan wel een aanzienlijk bovengemiddelde aim en als je eenmaal de bullet delay onder knie hebt rip je scouts neer die op full langs je vliegen.
Je hebt gewoon alles ermee; mortier spam van grote afstand en binnen, disk jump. Verloor alleen op ze tijd van zeer goede raiders, maar dan was het altijd nog 50/50 kans.
Maar natuurlijk kun je kiezen om een minder sterke class te spelen, speelde overigens altijd caputure and hold en dan is JUG gewoon de koning. Maar het is zeker een dik spel.
[ Voor 7% gewijzigd door evilpin0 op 04-10-2012 10:49 ]
sinds ik ben overgestapt naar Ctf merk ik gewoon dat je echt classes voor verschillende rollen hebt, en dat als je een beetje gaat oefenen met alle classes dan merk ik toch zeker dat echt voor elke situatie weer wat anders hebt, en vooral wanneer je team een beetje mee werkt en de rollen ook goed uitgevoerd worden, dan wordt het tenminste echt goed spannend en wil je ook gewoon beter worden.
want ik speelde eigenlijk alleen maar soldier, zowel bij TDM en CaH, puur omdat ik de spinfuser zo lekker om te gebruiken vinden en blue plates en het geluidje wat er bij hoort heerlijk vind en echt voor ga, maar sinds ik pathfinder heb met de trustpack, wordt je echt moe van 'traag' zijn.
en het is nog veel leuker om met 200+ een flag te pakken bij de enemy, en dan terwijl je daar snel weg komt de enemy capper ziet aankomen met jou vlag, op hem schiet, een blueplate krijgt en de vlag returnd en daarna ook nog de enemy flag capt, dan voel je je gewoon even baas, vooral als de andere capper ook nog even een veer in je reet steekt
enige class waar ik echt niks mee kan is sentinel(sniper) want die pathfinders zijn zo snel weer uit beeld dat ik echt niet meer kan mikken op die milimeter hitbox.
en heavies gaan gewoon niet dood met een sniper.
dus wat ik eigenlijk wil zeggen, er zijn inderdaad een paar classes waar je minder skill voor nodig hebt en die soms een game kunnen domineren, ik speel het zelf vooral voor die momentjes waar je echt zelf even verbaast, en je dat het liefst nogmaals wilt.
dus geeft het nog een kans
Verwijderd
Zelf speel ik voornamelijk als capper/chase of HO, beetje afhankelijk van de map want ik ken nog niet op alle maps de routes
Mensen die trouwens PuG's willen spelen moeten eens kijken op http://www.playapug.com/ hier vind je o.a. de info voor de EU Tribes Mumble server.
En dat voor PuG's is inderdaad een goede, zelf hou ik het toch wel bij de publics, gewoon omdat je even een game kan je joinen 2-4 potjes (of meer als het heel goed gaat:P) doet en er weer vandoor gaat.
Verwijderd
Leuk spelletje, gaat zeer verslavend werken ben ik bang.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Verwijderd
Ik had na een paar weken bikkelen de Juggernaut volledig geunlocked (behalve mortar) en stond elke potje 50-5 ofzo. Niemand had een kans tegen de assault rifle + spin fuser disk’s, die je elk gevecht weer full ammo had met ammo perks. Ik ben letterlijk gestopt omdat ik het rapen van servers wel zat was.
Soldier was wat spannend om te spelen, die was wat minder overpowerd om maar zo te zeggen maar na een paar deaths koos ik altijd wel weer de juggy
Leuk spel, verpest door free 2 play ivm oneerlijke upgrades
Patch Notes:
Feb 14, 2013: Game of the Year Edition
Tribes Patch Notes - Game of the Year Edition
Major Highlights
• All weapons, classes, perks and loadouts can now be purchased for a single price. The “Tribes: Ascend Game of the Year” package can be purchased in-game, on Steam, or through the Tribes: Ascend Web Store, and will immediately unlock all gameplay impacting items, which includes over 100 weapons, all 9 classes and all 21 perks. As a special bonus, players that are current Tribes: Ascend VIP’s can purchase the Game of the Year package for 50% off by visiting the Tribes: Ascend Web Store and logging in with their VIP account credentials. (Note that VIP status will no longer be awarded to future players of the game, although current VIPs will remain VIPs and will keep the VIP XP and other bonuses).
• Three new CTF and Blitz maps available!
o CTF Bella Omega
o CTF Blueshift
o CTF Canyon Crusade Revival
• Three new Arena maps available!
o Arena Fraytown
o Arena Undercroft
o Arena Whiteout
• Four Rabbit maps have been added to the queue:
o Inferno
o Nightabatic
o Outskirts
o Sulfer Cove
• New weapon available on all classes: Shocklance
• New Skins available:
o Juggernaut’s Forlorn skin.
o Doombringer’s Executioner skin.
• Base Turrets and Radar Stations are now shielded. Shields will absorb damage and regenerate very quickly. Shields are powered by the generator, and will drop when the generator is down.
• Grenades now have a glow around them to help with their visibility.
Other Weapon/Balance Items
• All weapons have been rebalanced against shielded base assets. Some weapons, such as Mortar Launchers, Arx Busters, and Grenades are very effective vs shielded assets, and deal enough damage to blast directly through the shields. Weapons such as Spinfusors do not deal enough damage to push through shields before they recharge, and as such require multiple players shooting at the same time to cause damage.
• Base Turrets and Radar stations no longer gain more health when upgraded by players. Turrets gain a faster rate of fire, and Radar stations increase their range. (Both still provide score bonus to players who upgrade them).
• Raider’s White Out grenade has been changed, and no longer causes blindness. It now disables HUD icons on players, and disables Turrets for 5s to 6.25s depending on upgrade. If the turret is shielded, is also drops its shield making it more vulnerable.
• Raider’s White Out has been renamed to Black Out.
• Mortars now explode on contact with shielded base assets (base turrets and base radar). This change affects the Juggernaut’s Mortar Launcher and the Juggernaut’s LR1 Mortar Launcher.
• With the Mechanic perk equipped, Repair tools will damage enemy base turrets and sensors “through” their shielding.
• Mines now have a soft “edge glow” around them, to make them more visible.
• Sentinel's BXT rifles have been made more effective when not in scope, damage raised to 125. (Scope still charges for higher damage).
Additional Items
• Fixed an issue where shotguns could get into a state where they only fired one bullet.
• Fixed issues where damage from explosions weren’t reliable when the explosion occurred beneath the target on a steep slope or vertical asset. See the dev blog post for more information: viewtopic.php?f=345&t=96745
• Addressed an issue where certain grenades, such as Nitrons, were exploding unreliably when thrown near the feet of your own player.
• Fixed an issue where the SkiFallVelocityTransfer physics preset was being controlled by JetForwardAccelPercent.
• Fixed an issue with the Infiltrator’s Jackal where if friendly fire was enabled, the projectiles would detonate without damaging targets fully.
Removed an incorrect welcome message from the chat console.
• Base Sensors stop spinning when blown up and resume spinning when they are functionally repaired.
• Added the following player physics properties:
o ImpulseMassLight (Was simply ImpulseMass before)
o ImpulseMassMedium
o ImpulseMassHeavy
o JetpackEnergyCost
o FlagThrowSpeed
o FlagInheritSpeed
o FlagBounceDamping
o FlagFallingMomentumDamping
o FlagDamageMass
o FlagFriction
o FlagNumBouncesBeforeSlide
o RockBounceFullSpeedThreshold
o RockBounceGraceAngle
o RockBounceFalloffAngle
• Added a shorthand command for setting player physics. /SetPhysicsProperty also works as /SPP.
• Added log verification when a physics property successfully changes.
• Added a batch entry solution for setting physics properties:
• /SetBatchPhysicsProperty <PropertyName1>=<Value1>,<PropertyName2>=<Value2>, etc. will parse bulk property changes for easy preset testing.
• /PrintPhysicsReport now places a batch command for the current state of all physics properties to the end of the clipboard copy so that players can easily re-enter a saved text profile.
• Fixed an issue where passenger meshes were being distance-culled after leaving a vehicle.
• Fixed an issue where game would crash when switching between server browser tabs
• Fixed an issue where game would crash when filtering game modes..
• Fixed a crash that would occur when logging in after being kicked for being idle.
• Fixed an issue where announcer messages would cut off.
[ Voor 6% gewijzigd door NoNoAD op 14-02-2013 21:09 . Reden: even wat kleiner gemaakt ]
skullcrusher
Zijn er hier toevallig andere sentinels met een SAP-20? Is het de unlock waard?
blub
Mocht je nog een gekke sentinel tegenkomen op de server AMS Disco Party dan weet je wie het is
blub
Oxyg3nVerwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 10:00:
Wat is je naam ingame?
YouTube: Tribes Ascend Disconnect
Verwijderd
Kan me altijd toevoegen: MotherGooz
Ondertussen is er veel veranderd. Nieuwe maps, minder bugs, geen onozele airstrikes e.d. meer, betere weapon balance. Alles bij mekaar hebben ze naar de community geluisterd en lijkt het meer op Tribes 1