En dat maakt het meteen onbruikbaar voor carnavalFreakiebeakie schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:28:
leuk carnaval pak alleen lastig bier drinke denk ik
Verwijderd
Wow super gaaf gedaan.Cpt.Bucket schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:27:
voor de echte fans, dit staat nog te koop:
YouTube: Diablo III Costume -- Full Body
Ook even meedoen, nu het eens op een tijdstip is waar een werkende mens ook op kan meedoen
inderdaad ik kan nog net meedoen moet vanavond om 22:00 beginnen met werken
Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]
oeww spannend
Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]
Heb je je dan al ingeschreven?Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:13:
ik wacht vooral op gw2
Haha ja zo kan ik ook 100+ posts krijgen als ik voor 1 zin 2x post 
Nee zonder gein, D3 en GW2 zijn mijn most anticipated games ever op dit moment
Zooo jammer dat ik de eerste keer heb gemist.... Zou graag na jaren studievertraging van D2 LOD te hebben opgelopen nu mijn leven weer verpesten met D3

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Lol net was je nog hardcore fan van Diablo xDVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:31:
tijdje geleden al
Verwijderd
zeker wetenMicha89 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:32:
Haha ja zo kan ik ook 100+ posts krijgen als ik voor 1 zin 2x post

Met al die key giveaways wordt de hype voor D3 wel erg groot
maar dat maakt het des te leuker!
waarschijnlijk krijg ik hem
Verwijderd
kan allebei d2 is alweer een tijdje geleden maar heb ik toen helemaal kapot gespeeldafvalzak schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:33:
[...]
Lol net was je nog hardcore fan van Diablo xD
toch zou ik over een kleine 20 minuten wel een active user counter onder dit forum willen zien:P
Ik wil een plaatje, maar het mag niet
moeten jullie niet champions league kijken?
Ik ben net begonnen naar het zoeken van de zender
Voetbal sucks
[ Voor 3% gewijzigd door Negaiido op 22-02-2012 20:35 ]
TV achter pc FTW, helaas wel stijve nek straks xD
is wel weer mooie forum vervuling dit topic op deze manier
Verwijderd
nog 25 minuten. Het lijkt wel een stuk rustiger ten opzichte van gisteren en eergisteren.
Nog maar een klein half uurtje. Hoe snel zullen de keys deze keer op zijn, sneller dan de 30 seconden van gister?

Verwijderd
Mooi tochVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:35:
nog 25 minuten. Het lijkt wel een stuk rustiger ten opzichte van gisteren en eergisteren.
Houden zoVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:35:
Poging 3! Nieuwe ronde, nieuwe kansen
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Wat een kut topic dit, zal blij zijn als ik 21:01 key heb, moet eigenlijk wel ff raiden met mijn SWTOR guild
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Precies.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:36:
als het random is maakt het weinig uit, zolang je op "tijd" bent..
gvd
ga zo meteen eten moeten gaan halen .. ga nooit op tijd terug zijn ... hopelijk zijn er nog keys straks!
ga zo meteen eten moeten gaan halen .. ga nooit op tijd terug zijn ... hopelijk zijn er nog keys straks!
stilte voorde storm denk ik
YO! fucknuts! It's Probing time!
Ook jammer dat alle keys die ze mogelijk gewonnen hebben, daarna gebanned zijn door Blizzard. Alle overlast voor niets.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:37:
Wel jammer dat maandag mensjes met 40 accounts konden mee doen.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
die zijn eruit gefiltered en gebannedVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:37:
Als het zo snel gaat als gisteren, dan wens ik je sterkte...Kwakkel schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:37:
gvd
Rare vogel in spe
Er beginnen nieuwe accounts om de hoek te komen ^^
Haast je niet :-)Kwakkel schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:37:
gvd
Lol want jij hebt al zo lang een accountVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:37:
Verwijderd
Hoop dat je er nieuwe keys voor in de plaats hebt gekregenCloud schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:38:
[...]
Ook jammer dat alle keys die ze mogelijk gewonnen hebben, daarna gebanned zijn door Blizzard. Alle overlast voor niets.
ja zou kewl zijn als blizzard die gebande keys opnieuw laat uitdelen door tweakers
is niet gebeurdVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:39:
[...]
Hoop dat je er nieuwe keys voor in de plaats hebt gekregen
Och, gisteren deden we 6500 requests per seconde; aan jullie om dat te verbreken (zonder dat je door onze automatische banner gebanned wordt, want dan heb je bijzonder weinig kansVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:38:
Het aantal pageviews per minute zal 9 uur wel rap omhoog schieten.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Misschien ben ik volslagen idioot als ik dit vraag, maar better safe than sorry...
De link naar de keypagina wordt in de startpost van dit topic geplaatst am I right?
De link naar de keypagina wordt in de startpost van dit topic geplaatst am I right?
zodat ze alsnog door de users die die key al hadden kunnen worden gebruikt?Freakiebeakie schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:39:
ja zou kewl zijn als blizzard die gebande keys opnieuw laat uitdelen door tweakers
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
echt? lekker voor ze! maar waarom eigenlijk?Cloud schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:38:
[...]
Ook jammer dat alle keys die ze mogelijk gewonnen hebben, daarna gebanned zijn door Blizzard. Alle overlast voor niets.
Ja.Relis schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:39:
Misschien ben ik volslagen idioot als ik dit vraag, maar better safe than sorry...
jaRelis schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:39:
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
DE LINK KOMT OP DE EERSTE PAGE.
Zo, dat ook weer gehad..
Zo, dat ook weer gehad..
gewoon nieuwe keys voor het aantal gebande keys
Extra jammer dat er met die keys dus niets meer word gedaan?Cloud schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:38:
[...]
Hoe snel waren gisteren de keys weg?
Ik neem aan gewoon onderaan... dus blijf die F5 knop smashen!
I do not suffer from insanity... I enjoy every minute of it!
Verwijderd
Oh goed dat je dat zegt, ik wou vanaf 21:00 gewoon de posters volgenRelis schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:39:
20 sec
Verwijderd
3 secondenGediminas schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:40:
Nouja, dat vind ik niet zo jammer. Het is vooral jammer dat die keys niet meer uitgedeeld kunnen worden.Cloud schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:38:
[...]
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Okay nu wordt het wel vrij drukjes :-/
Bah de eerste 2 dagen gemist omdat ik op wintersport ben. Toevallig even tweakers gechecked op me tel. Hoop op wat geluk straks
Hopelijk geluk vandaag! Nog even aftellen naar 21u

waarschijnlijk is het tweakers.net/ddriedeeldrie aangezien het gister tweakers.net/ddriedeeltwee was..
Wat zou de link nu zijn? diablodrierondedrie? diablodriehonderdenveertigkeys?
De kan is 1/2 naar het schijnt, met 140 keys hebben alleen de eerste 280 mensen geluk, mmhh ...
Ale de eerste 280 mensen hebben een kans, maar 140 mensen hebben geluk
Ale de eerste 280 mensen hebben een kans, maar 140 mensen hebben geluk
[ Voor 28% gewijzigd door Nactive op 22-02-2012 20:42 ]
ik hoop dat ik vandaag geluk heb
Amd Ryzen 9 7900x Arctic II 360 A-RGB NZXT H7 Flow Zwart ASUS TUF Gaming X670E-PLUS WIFI Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 Samsung 990 Pro 1TB Samsung 980 1TB MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X Be quiet! Dark Power Pro 11 850W 3 Arctic P14 PWM PST A-RGB
Nou in Reddit IRC zaten ze laatst per half uur te wachten met 300 tot 500 man voor 1 key
Pas je op voor lawines?Flghter1982 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:41:
Bah de eerste 2 dagen gemist omdat ik op wintersport ben. Toevallig even tweakers gechecked op me tel. Hoop op wat geluk straks
1 minuut en 48 seconden _precies_Gediminas schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:40:
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Inderdaad, hopelijk is Blizzard zo vriendelijk om een nieuwe batch keys mee te sturen.hexta schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:41:
[...]
Nouja, dat vind ik niet zo jammer. Het is vooral jammer dat die keys niet meer uitgedeeld kunnen worden.
Ik ben nu ook wel heel erg benieuwd. Ik heb Diablo 2 kapot gespeeld. Wat mij nog goed bijstaat is de prachtige sfeer in het spel, en dan in het bijzonder act. één.
Danku! Ongelofelijk!
Verwijderd
Ik zal proberen mijn F5 vinger in bedwang te houdenKees schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:39:
[...]
Och, gisteren deden we 6500 requests per seconde; aan jullie om dat te verbreken (zonder dat je door onze automatische banner gebanned wordt, want dan heb je bijzonder weinig kans)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Letten we even op heren en dames. Lol hebben en off-topic is goed, maar het is en blijft hier het Spielerij forum, niet de HK!
Voor degene met toegang: Tweakers Huiskamer. Voor diegenen zonder: info.

Voor degene met toegang: Tweakers Huiskamer. Voor diegenen zonder: info.