"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Moet nog aangekondigd wordenVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:43:
Weet iemand ook wanneer er een Opt-in wave voor Europa komt via de battle.net site?
Ze hebben aangegeven dat die er niet komt en dat Europa alleen keys krijgt via fansites etc.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:43:
Weet iemand ook wanneer er een Opt-in wave voor Europa komt via de battle.net site?
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Aangezien dit soort giveaways meestal een voorbode zijn van performancetesting; binnen een maand of 2Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:43:
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ze probeerden op oneerlijke wijze aan keys te komen. Iedereen krijgt één kans; 40 accounts aan te maken om jezelf 40 kansen te geven is niet de bedoeling (naast het feit dat het hebben van meerdere accounts ook tegen onze AV is). Dus zijn die eventueel gewonnen keys ingetrokken door Blizzard en de bijbehorende accounts hier op Tweakers.net gebanned.Sebabbes schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:39:
[...]
echt? lekker voor ze! maar waarom eigenlijk?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Zit wel vlakbij innsbruck maar nog geen lawine gezien
Ik heb liever een release BINNEN EEN MAAND OF TWEEKees schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:44:
[...]
Aangezien dit soort giveaways meestal een voorbode zijn van performancetesting; binnen een maand of 2
Verwijderd
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/3389170450?page=2#27Shorkan schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:44:
[...]
Ze hebben aangegeven dat die er niet komt en dat Europa alleen keys krijgt via fansites etc.
Je verbinding heeft weinig te maken met je winkans (hint: hele lage ?limit= op de eerste postRetpics schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:44:
Ik denk dat ik weinig kans maak met een brakke GPRS verbinding in de trein.
Volgens mij moet je je gewoon aanmelden. Als je je land op nederland hebt staan krijg je die invite vanzelf, op amerikaans krijg je hem natuurlijk eerderVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:43:
Het was niet mogelijk om die keys weer open te zetten en nog eens te verloten?Cloud schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:44:
[...]
Ze probeerden op oneerlijke wijze aan keys te komen. Iedereen krijgt één kans; 40 accounts aan te maken om jezelf 40 kansen te geven is niet de bedoeling (naast het feit dat het hebben van meerdere accounts ook tegen onze AV is). Dus zijn die eventueel gewonnen keys ingetrokken door Blizzard en de bijbehorende accounts hier op Tweakers.net gebanned.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
[ Voor 90% gewijzigd door RobIII op 22-02-2012 21:18 ]
Tot dat je straks door een weiland rijdt en pas de pagina's na een minuut binnenkrijgt. Succes!Retpics schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:44:
Ik denk dat ik weinig kans maak met een brakke GPRS verbinding in de trein.
Lol bedankt voor the tipKees schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:45:
[...]
Je verbinding heeft weinig te maken met je winkans (hint: hele lage ?limit= op de eerste post)
En nu allebij weer rustig, of je krijgt een 20 minuten ban.gangsteryoyo schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:46:
[...]
gast jij heb echt de grooste problemen ooit met je met je kut key
SneakyKees schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:46:
[...]
En nu allebij weer rustig, of je krijgt een 20 minuten ban.
YO! fucknuts! It's Probing time!
Hier zijn alleen maar weilanden ...Remz schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:46:
[...]
Tot dat je straks door een weiland rijdt en pas de pagina's na een minuut binnenkrijgt. Succes!
Schoonmaken is niet nodig, tompoezen daarentegen...Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:47:
Ik kan de tweakers office wel een paar keer komen schoonmaken voor een beta key
Zoveel waren het er niet en ik ben bang dat Blizzard niet die moeite gaat nemen.MrVegeta schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:45:
[...]
Het was niet mogelijk om die keys weer open te zetten en nog eens te verloten?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Genoeg denk ikVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:48:
Hoeveel mensen posten nou ongeveer per minuut op deze topic?
Steam: PortoNL | PSN: PortoNL
Is that a controller I see before me ?
Hoeveel en waar te bezorgen?Kees schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:47:
[...]
Schoonmaken is niet nodig, tompoezen daarentegen...
Ik zou zelfs me vrouw een zelf gemaakte taart laten makenKees schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:47:
[...]
3, jij, ik en 50 clonesVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:48:
Hoeveel mensen posten nou ongeveer per minuut op deze topic?
Deal !Kees schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:47:
[...]
For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.
Verwijderd
Hmm heb altijd gedacht dat het daarintegen was, maar dat blijkt dus niet zo. ThxKees schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:47:
[...]
Verwijderd
Kees schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:47:
[...]
Alstu!

Beta key? Nee, maar wel aai over de bol tijd
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
xD naisbblom schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:49:
ik hoop echt dat ik een key krijg. theoretisch moet het lukken "geluk is met de domme"

Je email adres terug veranderen naar je oude email adres op battle.net dan werkt het weer. van wat ik heb gehoordjayjay1986 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:49:
gaan we weeralsnog kunnen we niet spelen , errorcode 315300
Dan heb ik goede hoopbblom schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:49:
ik hoop echt dat ik een key krijg. theoretisch moet het lukken "geluk is met de domme"
Verwijderd
Verwijderd
Laat ik nou net eens een thuis studie daarin hebben gevolgd.Kees schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:47:
[...]
Nog 10 minuutjes jongens!
Vraag me eigenlijk af waar al deze mensen opeens vandaan komen.
When "luck" occurs regularly its called "skills"bblom schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:49:
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Gaat alleen niet op als je geen oud b.net account hebtMrOizo2005 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:49:
[...]
Je email adres terug veranderen naar je oude email adres op battle.net dan werkt het weer. van wat ik heb gehoord
Signature
Fok!lasharor schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:50:
Er zit serieus meer niveau in de reacties in de HK dan in dit topic.
Vraag me eigenlijk af waar al deze mensen opeens vandaan komen.
veel succes...Rekenblok schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:50:
Of we stoppen gewoon met het kapot spammen van dit topic en wachten netjes op de mod?
http://tinyurl.com/5sdar8p
Verwijderd
Of wordt de link hier achteraan gepost ?
hmm questions questions
server side klokVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:50:
wat nou als je klok niet goed staat!!!
Verwijderd
Dan staat die niet goed!Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:50:
wat nou als je klok niet goed staat!!!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
what's the fun in that?Rekenblok schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:50:
Of we stoppen gewoon met het kapot spammen van dit topic en wachten netjes op de mod?
FrontpageVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:51:
maar wordt de eerste post aangepast met de link ?
hmm questions questions
Lezen!Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:51:
maar wordt de eerste post aangepast met de link ?
hmm questions questions
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Zo naïefRekenblok schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:50:
Al kán het topic op slot gezet worden natuurlijk
Steam: PortoNL | PSN: PortoNL
Ach ja, is ook wel logischCloud schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:48:
[...]
Zoveel waren het er niet en ik ben bang dat Blizzard niet die moeite gaat nemen.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Speel nog steeds wel eens diablo 2
[ Voor 3% gewijzigd door Supernatural C op 22-02-2012 20:52 ]
Bulls, win je er eentje voor mij? Want jij zat er al in toch?
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Dit topic is gesloten.

Voor degene met toegang: Tweakers Huiskamer. Voor diegenen zonder: info.