Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Die van gisteren was erger. Ik zit nu college te volgen, daarom lees ik alleen passief mee:PT-RaX schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:07:
Man, dit wordt het hardstlopende topic ooit...
Leven en laten leven!
Nooit een iBood hunt gevolgd, zeker?T-RaX schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:07:
Man, dit wordt het hardstlopende topic ooit...
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Hoezo zou je meer recht op een key hebben als je een jaar bij Tweakers zit?IIsnickerII schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:06:
[...]
ik ook maar dat is BS. Ik zit al voor langer dan een jaar op tweakers dus ik heb er meer dan recht op.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Dat is nog positief, ik verwacht dat we 15:30:10 er al doorheen zijnDennis_1987 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:07:
[...]
de actie loopt tot 15:31 want dan hebben al meer dan 1000 tweakers gereageerd
tegen de tijd dat ik een paar berichten heb gelezen staan er al terug 10 nieuwe te wachten
PSN : runeviking
nee, Kans... Random,Gideonnn schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:08:
Dus als er een link staat hebben de eerste 150 een key?
Verwijderd
Ja precies alleen heb ik er een kopje koffie bijbAdmuTs schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:08:
We lijken met ze allen wel kinderen die buiten de supermarkt staan te wachten op voetbal plaatjes![]()
PSN & XBL: Denkoyugo
Verwijderd
Neen, er is een loting.Gideonnn schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:08:
denk dat ze er weer een uur over laten gaanGideonnn schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:08:
http://tinyurl.com/5sdar8p
nee, er word "random" key weg gegeven.Gideonnn schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:08:
virus problemen? ga over op linux!
Dus bij de link moet je je inschrijven?
Wow, al langer dan een jaar, dan heb je er zeker recht op ja!IIsnickerII schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:06:
[...]
ik ook maar dat is BS. Ik zit al voor langer dan een jaar op tweakers dus ik heb er meer dan recht op.
Hehe me2Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:09:
[...]
Ja precies alleen heb ik er een kopje koffie bij
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Dan hoef je vandaag nog niet te wachten voor een keyDirk van Bergen schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:09:
Laat ik nou net morgen een dagje vrij hebben ...
In dit soort gevallen hou ik van kans!

dat zijn geen nerds
Nee , je geeft dalijk op de pagina aan dat je mee wilt doen. Zegt hoe je het nieuws wilt ontvangen en dan klik je op een knop!
Gister helaas niet aardig gevonden door de randomizer, ik hoop vandaag wel maar vrees het ergste!
Je moet je inschrijven, vandaag nog dus.Senaxx schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:11:
Maar als er random een key wordt weggegeven kan het zo dus zijn dat mensen die een key hebben toegewezen al lang niet meer op tweakers komen?
ja stel je voor dat je opeens een uur lang wegblijft terwijl je maar 5 minuten weg bentPausie schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:11:
Echt kak dit. Ik weet dat het half 4 pas is maar ik durf eigenlijk niet van me pc weg te gaan want stel je voor, dat er iets veranderd ofzo.
Ons gamer/tweaker nerds hou je niet voor de gek hoor ! Wij weten best dat er geen vrouwlijk schoon echt op het net zit maar alleen gasten die zich uitgeven ervoor
Toch doet de opmerking me denken aan dit :

[ Voor 13% gewijzigd door ShadowBumble op 21-02-2012 14:15 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
~Hier is het pas 12 over 2...Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:12:
Het is pas half 4 maar toch kan ik mijn ogen niet van dit topic houden...
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Maar de dames wouden ook gelijken rechten, dus we maken allebei even veel kans op een key
true storyRendiertje schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:12:
Jongens ik krijg net te horen dat iedereen die een key wint verplicht een review moet schrijven van 15 pagina´s!
allang klaarRendiertje schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:12:
Jongens ik krijg net te horen dat iedereen die een key wint verplicht een review moet schrijven van 15 pagina´s!
Derdssss!!!
Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!
there are no girls on the internet..
Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

Helaas is D3 een action RPG =PJellinek schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:13:
[...]
MMORPG staat niet voor niks voor Many Men Online RolePlaying Girls. We hebben je we door, Hans!
Staat niks in over inhoud he.Rendiertje schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:12:
Diablo drie was vet vet vet vet vet vet vet (x1000) cool
Join the club of 18576152751547485864ricmaniac schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:13:
Ik wil zooo graag zo'n key he. ik kijk al paar jaar uit naar die game. maar ik ben erg druk aan het werk vandaag en gister gold hetzelfde Kans is erg groot dat ik het misloop
Diablo was nog niet eens een hot topic tegen die tijd. Ik zeg alleen maar dat ik nooit heb kunnen weten dat een of anderhalf jaar later tweakers wat D3 beta-keys zou weggeven. Ik zit eerder te kijken naar mensen die hun account binnen nu en een maand hebben aangemaakt ofzo.Amras schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:10:
[...]
Wow, al langer dan een jaar, dan heb je er zeker recht op ja!
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Action RolePlaying Girls?
Dan heb jij nooit een review op Tweakers gelezendoncuomo schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:14:
[...]
Staat niks in over inhoud he.
Diablo drie was vet vet vet vet vet vet vet (x1000) cool

Diablo was een hot topic sinds de release van Diablo....IIsnickerII schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:14:
[...]
Diablo was nog niet eens een hot topic tegen die tijd. Ik zeg alleen maar dat ik nooit heb kunnen weten dat een of anderhalf jaar later tweakers wat D3 beta-keys zou weggeven. Ik zit eerder te kijken naar mensen die hun account binnen nu en een maand hebben aangemaakt ofzo.
ach, RolePlaying Girls zit er nog steeds in, ik denk nog steeds dat Karina eigenlijk een stratenmaker genaamd Hans is, met een grote walrus-snor waar menig ander jaloers op is!
Nee geen Hans, ik ben meer een JohnnyJellinek schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:15:
[...]
ach, RolePlaying Girls zit er nog steeds in, ik denk nog steeds dat Karina eigenlijk een stratenmaker genaamd Hans is, met een grote walrus-snor waar menig ander jaloers op is!

tuurlijk was het in de maak en wisten mensen er vanaf, maar tegen die tijd was het vooral games als black ops die de aandacht hadden. nu de release van D3 er bijna aan komt schiet de discussie van D3 de lucht in.Ienni1983 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:15:
[...]
Diablo was een hot topic sinds de release van Diablo....
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Geen Cees?
Cees Closed!
Je weet dat ik het over Diablo 1 hebt he?IIsnickerII schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:16:
[...]
tuurlijk was het in de maak en wisten mensen er vanaf, maar tegen die tijd was het vooral games als black ops die de aandacht hadden. nu de release van D3 er bijna aan komt schiet de discussie van D3 de lucht in.
Toen was BO er nog niet
[ Voor 3% gewijzigd door Ienni1983 op 21-02-2012 14:17 ]
Johnny ( & of toch Anita ? )
Dat is zoveel leuker.
Ik ontferm me wel over Diablo!
Ja precies!MisterPebbles schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:17:
Lekker 2 uur lang op "Er is 1 nieuw bericht geplaatst" drukken hahaha
Leven en laten leven!
Ja, ik mis auto-updateMisterPebbles schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:17:
1 Nieuw bericht? Ik ben even wel productief en er staan ineens 30 nieuwe berichten...MisterPebbles schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:17:

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.
Inderdaad mee eens ! en dan verschijnt er opeens een berichtje
" Alle keys zijn weggegeven, dank voor deelname en morgen weer een kans, want echte tweakers hebben ook een browser openstaan voor de frontpage"
Verwijderd
Je weet dat ik het in het begin al had over D3 he?Ienni1983 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:17:
[...]
Je weet dat ik het over Diablo 1 hebt he?
Toen was BO er nog niet
Mooi das 1 die niet meer meedoetVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:19:
[...]
dan moet ik maar van het internet af denk ik
Verwijderd
Verwijderd
Ik wacht potverdomme al 11 jaar op diablo 3!
Ja.Divers schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:21:
klopt het dat er alleen een beta client US is ?
Had je beter eerst 5 jaar ofzo kunnen genieten van Diablo 2....Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:21:
Ik wacht nog even tot ik een beta key he ok ?![]()
Ik wacht potverdomme al 11 jaar op diablo 3!

Dit topic is gesloten.
Laten we dit topic er verder niet mee vervuilen. :)