Is het de promwarmachine die ook WoW heeft gespeeld in ravenblood blackraven?
Klopt. Ravenblood, later BloodravenCthulhu schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:45:
[...]
Ja, gister had ik er al 1 gewonnenJou naam ken ik van WoW, je zat toch in die Tweakers guild toen?
Al Blizzard fan sinds Lost Vikings =)
Wat was jouw nick daar dan?Jeroentje1981 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:49:
Is het de promwarmachine die ook WoW heeft gespeeld in ravenblood blackraven?
[ Voor 27% gewijzigd door PromWarMachine op 21-02-2012 15:49 ]
Sinds warcraft hierPromWarMachine schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:49:
[...]
Klopt. Ravenblood, later Bloodraven
Verwijderd
het was niet eens af te knipogen. was telaat
helaas misschien morgen beter. voor degene die een key hebben gefeliciteerd.
stomme vraag....evanurk schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:49:
Kunnen jullie nou echt niet wachten?
http://tinyurl.com/5sdar8p
Bedankt voor de key Tweakers.net
Yup ben ik het mee eens, jammer maar het zei zo had het zelf ook graag gespeeld, maar er is wel een frustrerend gehalte van mensen die minder dan 5 posts hebben die keys winnen, erg treurig.DJAragorn schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:48:
Jammer geen key vandaag, maargoed volgende keer beter en anders wachten op de D3 CE.
Veel speelplezier voor diegene die een key hebben ontvangen.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Sorry ik had zelf ook geen key maar een vriendelijke vriend had wel geluk en maakte mij blij
Nou, spelen zit er niet in ivm het aanmaken van een BattleTag account (voor InGame friends). Je wordt dan ingame geredirect naar een B.net site, en die is dus down...We’ll be back soon!
The Blizzard family of websites is currently undergoing maintenance to improve your browsing experience. Thank you for your patience!
Registratiedatum Vrijdag 22 maart 2002Supertijn schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:47:
Registratie: Dinsdag 30 april 2002
En nog geen Key -(
Gewoon de melding dat ze op zijn @ 15:31 dan nog

A busstation is where the bus stops
A trainstation is where the train stops
On my desk, I've got a workstation...
Mocht de eerder genoemde sleutel al ingebruik zijn heb ik hier nog eentje die ik gisteren had gekregen:
De gewonnen key is : D3Z47G-H54F11-4N7GH8-21JK21-G411R2
Hieronder vind je uitleg van Blizzard over het activeren van je bèta-account.
Diablo III Beta Test Invitation
You're Invited: Diablo III Beta Test
Congratulations! You've been selected to participate in the Diablo III beta test.
As a beta test participant, you'll have the chance to check out all five hero classes -- barbarian, witch doctor, wizard, monk, and demon hunter. You'll fight your way through part of Act I and go head-to-skull against the Skeleton King, taking him on alone or cooperatively with other adventurers. You'll also get to meet up with some of the artisans, followers, and other key characters from Sanctuary, and try out the game's skill and crafting systems.
Veel plezier!
Congratulations! You've been selected to participate in the Diablo III beta test.
As a beta test participant, you'll have the chance to check out all five hero classes -- barbarian, witch doctor, wizard, monk, and demon hunter. You'll fight your way through part of Act I and go head-to-skull against the Skeleton King, taking him on alone or cooperatively with other adventurers. You'll also get to meet up with some of the artisans, followers, and other key characters from Sanctuary, and try out the game's skill and crafting systems.
Veel plezier!
GTA VI - All aboard the hype train!!
Weet je wat helemaal mooi zou zijn, als de bèta nog maar een week zou duren

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 21-02-2012 15:50 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Zijn der ook mensen die vandaag en gister een key hebben weten te bemachtigen?
Of was dat niet mogelijk?
Of was dat niet mogelijk?
Wil mijn Dragon Age Origins cd-key wel ruilen tegen een D3 beta key
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
::WOOT::: uiteindelijk een email gekregen met key, download bezig. mijn actieve d2 accounts zullen een tijdje in de kou staan....
BE / SMA 4.2 KWp West / HMT 0.8 Oost / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th
bij ons begon het bij warcraft 2 battle.net edition.
Bazenspel, maar ben dan ook pas 21 jaartjes jong.
Thanks! Incorrect, maar dat komt vast omdat iemand me voor isSir_Hendro schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:50:
Mocht de eerder genoemde sleutel al ingebruik zijn heb ik hier nog eentje die ik gisteren had gekregen:
Veel plezier!
BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070
An error has occurred.Sir_Hendro schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:50:
Veel plezier!
This game key appears to be incomplete.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Ook al in gebruikSir_Hendro schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:50:
Veel plezier!
Bullshit, al in gebruik voordat je 'm postte!Sir_Hendro schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:50:
Veel plezier!
Hij zit jullie gewoon te trollen ---> ZzZz
Gun het je persoonlijk van harte hoor maar ik vind het gewoon suf dat er zoveel keys gaan naar mensen die geen onderdeel zijn van de GoT community. Maar ik snap wel wat het doel is van deze actie.Bubblewrap schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:50:
Sorry ik had zelf ook geen key maar een vriendelijke vriend had wel geluk en maakte mij blij
Heel veel speelplezier in ieder geval
https://niels.nu
vast wel inderdaad
Mocht iemand morgen overdag zijn key / account niet gebruiken dan hou ik mij aanbevolen
Is that a controller I see before me ?
Ik snap niet waarom iedereen loopt te zeggen dat het aan "echte tweakers" uitgedeeld zou moeten worden. Waar leg je dan de grens? Minimaal 5 jaar lid? Minimaal 1 jaar lid? Tweakers.net is tegenwoordig gewoon een site voor het grote publiek. Dan kan je geen onderscheid maken tussen dergelijke gebruikers. Ik zou zeggen neem je verlies en hoop dat je volgende keer meer geluk hebt.
Downloaden gaat trouwens wel verschrikkelijk traag hier 239kb/s van de 3mb/s normaal.. zucht..
Downloaden gaat trouwens wel verschrikkelijk traag hier 239kb/s van de 3mb/s normaal.. zucht..
De key moet volgens mij uit 5x5 karakters bestaan. Dus die key klopt gewoon niet.
Verwijderd
lijkt me een leuke actieHelza schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:52:
hehe in vervolg mogen ze idd 150 keys plaatsen. .en mag iedereen lekker copy/pasten
Helaas!!! voor diegene die een key hebben gewonnen gefeliciteerd.
Ik wil het zo graag testen mja wie niet eigenlijk! dus we wachten maar weer hoopvol af op morgenavond en anders tot Q2 tot het ooit ge-released wordt...
Succes allen verder!
gr,
Rob
Ik wil het zo graag testen mja wie niet eigenlijk! dus we wachten maar weer hoopvol af op morgenavond en anders tot Q2 tot het ooit ge-released wordt...
Succes allen verder!
gr,
Rob
Geniaal ideeHelza schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:52:
hehe in vervolg mogen ze idd 150 keys plaatsen. .en mag iedereen lekker copy/pasten
Als de error een beetje correct is is't niet eens een key. Nooit geweest. te kort.L-Execto schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:51:
[...]
Bullshit, al in gebruik voordat je 'm postte!
YES! I'm in! Wow, super bedankt man! Kan niet wachten om deze game uit te proberen. Nu maar eventjes inlezen hoe alles werkt enzo.. wel nice dat je geen maandelijkse kosten hebt zoals bij WoW. Misschien toch maar aanschaffen dan!Sir_Hendro schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:50:
Veel plezier!

[ Voor 65% gewijzigd door WickedWizard op 21-02-2012 15:54 ]
Wat is dit voor gesodemieter, half 4 begonnen en nu alles op. Ugh.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
/poke PromPromWarMachine schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:49:
[...]
Klopt. Ravenblood, later Bloodraven
[...]
Wat was jouw nick daar dan?
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
en je bent maar 23 minuten te laatMrVegeta schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:54:
oizopower ook nog hier zie ik. Hoe is het met de kids en vrouw?
DankjewelHydra schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:51:
[...]
Gun het je persoonlijk van harte hoor maar ik vind het gewoon suf dat er zoveel keys gaan naar mensen die geen onderdeel zijn van de GoT community. Maar ik snap wel wat het doel is van deze actie.
Heel veel speelplezier in ieder geval
En waar leg je idd de grens van 'echte gotter'? Omdat ik niet post maar alleen lees ben k er geen?
Ik zou zeggen 10+ jaarnickb90 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:52:
Ik snap niet waarom iedereen loopt te zeggen dat het aan "echte tweakers" uitgedeeld zou moeten worden. Waar leg je dan de grens? Minimaal 5 jaar lid? Minimaal 1 jaar lid? Tweakers.net is tegenwoordig gewoon een site voor het grote publiek. Dan kan je geen onderscheid maken tussen dergelijke gebruikers. Ik zou zeggen neem je verlies en hoop dat je volgende keer meer geluk hebt.
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Volgens mij is het 6-4-6-4-6. Zo zien mijn andere Blizzard codes er tenminste uit. Helaas heb ik geen echte Diablo key om te vergelijken, dus ik weet het niet zekerPalm schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:52:
De key moet volgens mij uit 5x5 karakters bestaan. Dus die key klopt gewoon niet.
Volgens mij waren ze om 15:31 allemaal al op.MrVegeta schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:54:
Een hoop keys gaan gewoon naar mensen die hier 1 keer komen voor een key en daarna nooit weer terugkomen. Dat is het doel overigens ook avn een actie als deze. Het is dus voor nieuwe bezoekers, niet voor de mensen die de community maken tot wat het is. En iemand met minder dan 5 posts is gewoon geen onderdeel van de community.nickb90 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:52:
Ik snap niet waarom iedereen loopt te zeggen dat het aan "echte tweakers" uitgedeeld zou moeten worden.
Geeft op zich ook niks, ik vind de keuze alleen jammer.
Ja gaat allemaal super, kids groeien hard heJeroentje1981 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:54:
oizopower ook nog hier zie ik. Hoe is het met de kids en vrouw?
Verwijderd
Pfff, waarom ben ik al die jaren zo lui geweest voor een account te maken op Tweakers... Nu betaal ik er een zware prijs voor! Net nu ik eens een kans had om iets te winnen
Verwijderd
Nee, de key bestaat niet uit 5x5 karakters. Het is 6 6 4 4 6 of iets in die aard. Er zit in de string 2 maal een aantal karakters minder dan 5 dacht ik. Volgens mij 3, maar niet zeker.
Het is 100% zeker in ieder geval niet 5x5.
Daarbij is de message die je krijgt volgens mij totaal anders dan wat deze enorm lullige troll plakt.
Daarbij is de message die je krijgt volgens mij totaal anders dan wat deze enorm lullige troll plakt.
Verwijderd
En het vrouwtje krimpt?MrOizo2005 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:55:
[...]
Ja gaat allemaal super, kids groeien hard he
degene bij wie de code wel werkte reageerde net nog met een bedankje, was dus wel een goedeElp schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:54:
[...]
Volgens mij is het 6-4-6-4-6. Zo zien mijn andere Blizzard codes er tenminste uit. Helaas heb ik geen echte Diablo key om te vergelijken, dus ik weet het niet zeker
Voor!
En meer dan 100k karma
Zag ik al aankomen. Gister zeiden ze nog 4 uur.MrVegeta schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:54:
Oizopowerrrrrrrrrrr, heb je een key?
@Cthulhu: wat was jouw nick dan in de guild?
/poke oizo
Prom, je mag wel op mijn b.net Diablo 3 spelen
[ Voor 65% gewijzigd door MrVegeta op 21-02-2012 15:56 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
40.000 op 150 keys is een kans inderdaad.Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:55:
Pfff, waarom ben ik al die jaren zo lui geweest voor een account te maken op Tweakers... Nu betaal ik er een zware prijs voor! Net nu ik eens een kans had om iets te winnen
haha
hij bedoeld natuurlijk:Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:55:
Nee, de key bestaat niet uit 5x5 karakters. Het is 6 6 4 4 6 of iets in die aard. Er zit in de string 2 maal een aantal karakters minder dan 5 dacht ik. Volgens mij 3, maar niet zeker.
66666 66666 44444 44444 66666
Afgezien van die trollface .jpg die hij plaatste erbij ?Duckhamster schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:55:
[...]
degene bij wie de code wel werkte reageerde net nog met een bedankje, was dus wel een goede
Nee helaas nietPromWarMachine schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:55:
[...]
/poke alu !
Iemand die nog een key over heeft en mij in DM wil sturen?
De fuk! Binnen 2 minuten al door 150 keys heen? Foutje in de randomizer?
Ik meende dat al mijn blizzard game keys uit 27 karakters bestaan.Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:55:
Nee, de key bestaat niet uit 5x5 karakters.
Of mij?!
Hey Ihreihre schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:56:
Wow, Blackraven hier ja?
Speelde tijden lang rogue daar
BETA KEY DM HERE PLEASE FOR ME AND MY SON!
de key is 6-4-6-4-6 cijfers en letters
Lol, zie net dat ik een key heb gewonnen... ga naar mijn battlenet pagina.. zie ik "Diablo 3 Beta' tussen mijn game accounts staan lol
Eens voor de zekerheid controleren.. anders geef ik straks misschien ook wel een key weg
Eens voor de zekerheid controleren.. anders geef ik straks misschien ook wel een key weg
D'r is een rij van 2000 wachtende voor uVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:57:
Iemand die nog een Betakey over heeft. Graag aub een DM naar mij willen gaan sturen.
Ik hou me ook aanbevolen voor een key , als mensen zo lief zijn om er een weg te geven
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Da's een korte. Volgens mij klopte die niet.
Die madhatter heeft nu wel een key.
Dat is gewoon een troll. Die code is niet geldig.Duckhamster schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:55:
[...]
degene bij wie de code wel werkte reageerde net nog met een bedankje, was dus wel een goede
Oeh! Please?Junia schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:57:
Ik geef nog steeds mijn key weg! Doe er wat moeite voor mensen, vragen zal weinig zin hebben.
[Contest] Diablo III Beta Key Give Away
[Contest] Diablo III Beta Key Give Away
Mocht er nog iemand zijn die toch niet wil spelen, DM sturen met de key mag altijd
Verwijderd
jemig, vergeet ik gewoon het vinkje aan te vinken. krijg je leuk te zien ok dan geen key voor jou. grrr. sukkeltje bne ik ook
Damn, had toch weer even hoop. Gelijk weer onder de vodden getrapt ~~
De key die ik heb gekregen was 6 4 6 4 6 = 26Srvdploeg schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:57:
[...]
Ik meende dat al mijn blizzard game keys uit 27 karakters bestaan.
die kwam erna pas, niet naar de naam gekekenShadowBumble schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:56:
[...]
Afgezien van die trollface .jpg die hij plaatste erbij ?
Oeh nice! Ik hou me aanbevolen!Junia schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:57:
Lol, zie net dat ik een key heb gewonnen... ga naar mijn battlenet pagina.. zie ik "Diablo 3 Beta' tussen mijn game accounts staan lol
Junia schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:57:

Lucky you !
Nee, fake key.Duckhamster schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:55:
[...]
Kijk 1 post lager. Hij heeft een trollface img gepost
[ Voor 28% gewijzigd door misterpro op 21-02-2012 15:59 ]
Verwijderd
Hoe kan je zoon nou 12 zijn als jij uit 1991 komt?Sun_Hsiao schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:57:
BETA KEY DM HERE PLEASE FOR ME AND MY SON!
Verwijderd
Het is mischien maar een kleintje maar, toch eentje die ik maar al te graag zou gehad hebben!Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:56:
[...]
40.000 op 150 keys is een kans inderdaad.

Time travel.Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:58:
[...]
Hoe kan je zoon nou 12 zijn als jij uit 1991 komt?
Verwijderd
Ik houd mij aanbevolenJunia schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:57:
Ik had een Icemage, AbsinthPromWarMachine schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:55:
[...]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Vroeg begonnen sigh stalkers... =( My imaginary son ja! kan je voorstellen hoe graag ik t wil haha
Graag gedaan.CaptainCharisma schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:53:
[...]
YES! I'm in! Wow, super bedankt man! Kan niet wachten om deze game uit te proberen. Nu maar eventjes inlezen hoe alles werkt enzo.. wel nice dat je geen maandelijkse kosten hebt zoals bij WoW. Misschien toch maar aanschaffen dan!
Ik heb gevraagd of mijn collega's ook mee F5en op hun account en wij hebben nog 1 laatste key weg te geven:
De gewonnen key is : D3P41G-M66D8Y-GPR610-9D5H44-6X4HH2
Dat is de laatste die ik jullie kan geven. Veel plezier!
GTA VI - All aboard the hype train!!
Succesful troll is succesful.misterpro schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:58:
[...]
Nee, fake key.
Kijk 1 post lager. Hij heeft een trollface img gepost
[...]
Sorry jongens, kon het niet laten. Gefeliciteerd aan alle winnaars en de rest heeft morgenavond nog een kans.
Hey joh, het is leuk geweest. Nu niet meer plagen!Sir_Hendro schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:59:
[...]
Graag gedaan.
Ik heb gevraagd of mijn collega's ook mee F5en op hun account en wij hebben nog 1 laatste key weg te geven:
[ Voor 30% gewijzigd door WickedWizard op 21-02-2012 16:01 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Laten we dit topic er verder niet mee vervuilen. :)
Laten we dit topic er verder niet mee vervuilen. :)