Snel op lol
geen key 4 me, maar vind eigenlijk deze manier van verloten prima...
Hooguit nieuwe accounts niet mee laten doen...
Hooguit nieuwe accounts niet mee laten doen...
jij bent zeker de vaagste.PcManiaxx schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:33:
Kijk is aan, weer allemaal random peeps met 10 posts en 1 dag oud accountje die deze shit winnen. Way to go hoor jongens.
mensen met een nieuwe account krijgen niks
http://tinyurl.com/5sdar8p
Hoi, de key die je hebt gewonnen is : dezeisvoormijsorryjongens
Nice, eindelijk!!! Heb er podverdomme toch zo'n tijd op zitten wachten, account hier op tweakers.net bestaat al jaren maar laatste tijd wat inactiever geweest. Dit is een mooie kans de draad weer op te pakken hier op tweakers, kan ik meteen mijn ervaringen delen in het Diablo III topic.
Hier spreekt een blij man.
Nice, eindelijk!!! Heb er podverdomme toch zo'n tijd op zitten wachten, account hier op tweakers.net bestaat al jaren maar laatste tijd wat inactiever geweest. Dit is een mooie kans de draad weer op te pakken hier op tweakers, kan ik meteen mijn ervaringen delen in het Diablo III topic.
Hier spreekt een blij man.
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
minder dan 2 minuten
[ Voor 10% gewijzigd door jazzVL op 21-02-2012 15:34 ]
"If u do something do it with style, or do it at all."
En om het nog erger te maken iedereen die nog even lekker komt roepen "ik heb er lekker wel een", deze mensen mogen van mij part lekker #@!(#* (*#!(@# 90E!@*$ (@.GekiritZ schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:33:
Beetje raar, hoe kan je iets random verloten onder alle deelnemers als je geen hoeveelheid aanmelding opmaakt om vervolgens random uit te selecteren?Krijg nu meer het "First Come, First Serve"-gevoel...
Dat ging echt ongelooflijk snel zegPaul Hulsebosch schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:33:
Goed... Stop maar weer, mensen. Alle 150 keys zijn alweer weg... In recordtempo!
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
#winning! 
thanks Tweakers!
thanks Tweakers!
Goed bezig, bedankt Tweakers
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Niemand had gezegd dat hij in de OP kwam, dus zat lekker jullie spam te lezen, bedank heh
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Valt me wel op dat alle winnaars geen avatar hebben
Helaas
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Inderdaad, wat is dit voor onzin? Geef dat dan duidelijk aan...Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:33:
Dit is niet verloten, dit is wie eerst komt krijgt eentje
En weer goed geregeld hoor. Zeg dan ff duidelijk dat het deze keer NIET op de frontpage staat. Tering.Paul Hulsebosch schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:33:
Goed... Stop maar weer, mensen. Alle 150 keys zijn alweer weg... In recordtempo!
Gister zeiden ze dat het op dezefdle manier zou gaan. En dan nu gaat het via dit topic. Fijn hoor...DeepSeven schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:34:
Inderdaad, wat is dit voor onzin? Geef dat dan duidelijk aan...
[ Voor 31% gewijzigd door Hydra op 21-02-2012 15:35 ]
https://niels.nu
banFiole schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:34:
[...]
En om het nog erger te maken iedereen die nog even lekker komt roepen "ik heb er lekker wel een", deze mensen mogen van mij part lekker #@!(#* (*#!(@# 90E!@*$ (@.
Stond in de front-post dat juist die post ge-edit werd met de link.RedHat schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:32:
Was weer te laat
Godver, had dan gezegd dat het in start post gezet werdJezus, sta ik last te refreshen als een mongool. Leuk.
Maar goed, ik heb ook geen key. Vind het een beetje jammer..
De random factor waren de eerste 150 personen? Lekker hoorNet als gisteren geldt; we hebben een behoorlijk wat keys, maar vast lang niet genoeg om iedereen gelukkig te maken. Daarom worden de keys verloot. Een random-factor bepaald of je de key krijgt die je aanvraagt. Eigenlijk net als er in Diablo III wat geluk komt kijken bij het verkrijgen van de beste loot. Je moet dus een beetje geluk hebben!
Nou.. dit ging wel heel snel. 1 minuut.. 1e refresh: Helaas, alle keys voor 150 bètakeys voor Diablo III zijn vergeven, volgende keer beter!
:(:(:(
Als iemand zo eerlijk is om hem weg te geven aan een medetweaker zou het fijn zijn. Er staan vast en zeker al keys op marktplaats.
:(:(:(
Als iemand zo eerlijk is om hem weg te geven aan een medetweaker zou het fijn zijn. Er staan vast en zeker al keys op marktplaats.
Eerste post beter lezen. Eigen schuld.Donnie schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:34:
Niemand had gezegd dat hij in de OP kwam, dus zat lekker jullie spam te lezen, bedank heh
Je mag mijn account wel even lenen binnenkort
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Nou ik was er met enkele secondes en ik heb ook geen keyVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:34:
waar is de random factor? lijkt op first come first serve...
Leuke actie.
Ben 1 van de 150 gelukkige die een key heeft ontvangen!
Nog sneller dan dit topic
Knappe serverts van T.NET
wtf hey.. ongelofelijk triest dit
Therapy777 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:34:
*zucht* Binnen 5 al minuten alles al weg .. Lijkt lowlands wel zo
blub
Grappig dat je na 1 minuut weer kijkt, "84 nieuwe berichten geplaatst".
Bnet pindle#2913
Helaas
Morgen avond nog maar weer een keer proberen dan
Morgen avond nog maar weer een keer proberen dan
For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.
Obvious troll is obviousPhyxion schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:33:
Dank Tweakers, ik heb er één (niet dat Diablo III mij ook maar ene ruk boeit).
Inderdaad, en maar f5e op de frontpage. Jammer....
Oh well, we hebben nog altijd de nieuwe SSX demo
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Mijn hemel, check de forum stats dan door het plafon gaan:
http://tweakers.net/stats
http://tweakers.net/stats
Eve char: Warock <TEST>
Kom op jongens, gooi er nog even 150 doorheen. Voor science!
He who controls the past commands the future. He who commands the future conquers the past.
Yeaaahh!!! Na maanden wachten heb ik er 1!!!!! THANKS TWEAKERS!!!!
First come first serve? Dacht het niet. Was ongelofelijk snel (binnen 10 seconden) dit keer maar geen key.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Verwijderd
haha you evil basterdblamauci schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:33:
ik heb een key lekker puh:P download hem nou thx tweakers.net
Verwijderd
was niet first come first serve ik en nog ee paar kregen de melding:
Helaas heb je deze keer geen key gewonnen, volgende keer beter!
Helaas heb je deze keer geen key gewonnen, volgende keer beter!
Link staat gewoon in de first post van dit topic hoor:Visgek24 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:32:
wtf? er is nergens een link gepost door de mods, frontpage niks.. en een of andere dude post een link en alle keys zijn weg?
Lekker geregeld zeg...
Paul Hulsebosch in "We geven 150 bètakeys voor Diablo III weg"
BAM JONGEN! Ik heb een beta key
Thank you tweakers.
CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB
Verwijderd
Nu weten we het wel dat jij een key hebt -.-Synag schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:35:
Leuke actie.
Same hierScrummie schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:36:
First come first serve? Dacht het niet. Was ongelofelijk snel (binnen 10 seconden) dit keer maar geen key.
Ik ben benieuwd hoe erg deze actie GoT heeft belast. Is het weer goed te zien? ^^
Ik heb een avatar!Therapy777 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:34:
Kunnen jullie blizzard niet lief aankijken en meer keys lospeuteren?
zucht, te laat. woensdag weer een kans..
Dat staat in de OPDonnie schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:34:
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Had je de FIPO moeten lezen, is 100x gezegdDonnie schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:34:
Iemand een key weg te geven dan?
Ik ben hier ook al jaren lid zonder een avatar te hebbenTherapy777 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:34:
Helaas....dan maar weer aan het werk
Is that a controller I see before me ?
WOOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb mijn KEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WOOOTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En dan zie je dat mensen met welgeteld 1 post weer een key winnen.. wat een pleuris actie.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Ahhhh niets gewonnen... 't leven heeft geen zin meer...
idd zat erg weinig random bij.... als het net als gisteren was gewoon verdelen over een uur was het nog lachen geblazen geweest.
nu alleen maar driftkikkertjes als ze of de link niet zagen of als ze het niet eens zijn met verdeelmethode
nu alleen maar driftkikkertjes als ze of de link niet zagen of als ze het niet eens zijn met verdeelmethode
Ik heb er een
Via push bericht ontvangen, kan ik die nog ergens terug zien?? Kan het zo nergens vinden onder MY TNET. Heb de inhoud al wel ff voor de zekerheid aan mezelf gemaild.
Via push bericht ontvangen, kan ik die nog ergens terug zien?? Kan het zo nergens vinden onder MY TNET. Heb de inhoud al wel ff voor de zekerheid aan mezelf gemaild.
Ik ga toch geen Diablo 3 spelen, dus wie mijn key wil:
De gewonnen key is : D3Y510-C38F7X-94R42K-GG3838-79H33V
Hieronder vind je uitleg van Blizzard over het activeren van je bèta-account.
Diablo III Beta Test Invitation
You're Invited: Diablo III Beta Test
Congratulations! You've been selected to participate in the Diablo III beta test.
As a beta test participant, you'll have the chance to check out all five hero classes -- barbarian, witch doctor, wizard, monk, and demon hunter. You'll fight your way through part of Act I and go head-to-skull against the Skeleton King, taking him on alone or cooperatively with other adventurers. You'll also get to meet up with some of the artisans, followers, and other key characters from Sanctuary, and try out the game's skill and crafting systems.
Congratulations! You've been selected to participate in the Diablo III beta test.
As a beta test participant, you'll have the chance to check out all five hero classes -- barbarian, witch doctor, wizard, monk, and demon hunter. You'll fight your way through part of Act I and go head-to-skull against the Skeleton King, taking him on alone or cooperatively with other adventurers. You'll also get to meet up with some of the artisans, followers, and other key characters from Sanctuary, and try out the game's skill and crafting systems.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Helaas, alle keys voor 150 bètakeys voor Diablo III zijn vergeven, volgende keer beter!
wtf sorry hoor maar in 6 minuten, er zijn idd mensen met geen leven en mensen die wel werken
wtf sorry hoor maar in 6 minuten, er zijn idd mensen met geen leven en mensen die wel werken
Floksor
pfff, balen. Ik had me er wel op verheugd D3 te spelen. even 20 seconden een mailtje typen voor mijn werk en in die tijd waren de keys al weg. Dacht eigenlijk dat je een minuut of vijf kon klikken en dat er dan een winnaar gekozen zou worden. Nou ja, helaas, morgen wordt hem ook niet, dan hebben we een etentje op het werk.
6 minuten niet opgelet en ze zijn allemaal weg. Houden jullie geen rekening met mensen die thuis ziek zitten te wezen? Dit had mijn gezondheid kunnen boosten
Helaas, je hebt deze key al geprobeerd te winnen, maar je was niet succesvol. Veel succes bij een volgende verloting!
zucht
zucht
Ik dacht dat nieuwe accounts niet meer mee mochten doen? Zie ze er toch echt tussen staan...21 feb aangemaakte accounts.
Zo al 2 forumberichten geplaatst leuk dat de keys naar echte tweakers gaan...Kakascii schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:37:
WOOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb mijn KEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WOOOTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Joh, da's precies de bedoeling hiervan. Meer bezoek trekken.Scrummie schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:37:
En dan zie je dat mensen met welgeteld 1 post weer een key winnen.. wat een pleuris actie.
https://niels.nu
Hulde!Sir_Hendro schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:37:
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Verwijderd
Mensen het gaat toch zeker niet over hoeveel je post? ik lees hier al jaren mee maar post bijna nooit...

Zo dat was snel... Ik was weer net te laat.
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Sad panda indeed.Bartske schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:38:
[...]
Zo al 2 forumberichten geplaatst leuk dat de keys naar echte tweakers gaan...
Verwijderd
Gister al gewonnen, had niet echt interesse in Diablo 3. En na een uurtje spelen staat er ineens "you have defeated the Diablo 3 beta" dus het is niet echt de moeite (imo). Maar toch bedankt tweakers
De mensen die hiervoor een account hebben aangemaakt zullen niet veel vaker komen...alleen degene die hier vaste gasten zijn worden in het kwadraat benadeeld
Wat een topic als dit al niet kan doen
Vind het al beter geregeld dan gisteren. Nu is de link tenminste niet op de FP geplaatst en alleen op het forum aangekondigd. + nieuwe accounts doen niet mee (behalve alle nieuwe van gisteren).Hydra schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:38:
[...]
Joh, da's precies de bedoeling hiervan. Meer bezoek trekken.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
yes 1tje gewonnen, en ik deed gwn voor de lol mee xd
waarom doe je dan mee? sommige mensen hierSir_Hendro schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:37:

Floksor
Check de stats van Tweakers, niet normaal wat een pageviews!

Edit: P-Storm was me voor

Edit: P-Storm was me voor
[ Voor 10% gewijzigd door tweaker2010 op 21-02-2012 15:40 ]
jammer dat t niet werkt
This is the Way.
Weer gemist? Misschien hier meer kans:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4062848557
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4062848557
Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.
Serieus, ik klaar voor refresh komt mijn baas eraan om op precies 15:30 wat te vragen >.>
Ach ja.
Ach ja.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Dit topic is gesloten.
Let op:
Laten we dit topic er verder niet mee vervuilen. :)
Laten we dit topic er verder niet mee vervuilen. :)