Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Je kan ook gewoon elke week een profiel met een random() opvragen.. scheelt T.n weer load
Leuk idee! Maar volgens mij gaat hier weer een hoop gezeik en jaloersheid van komen.
Vind het leuk, maar niet echt passend binnen de GoT cultuur. Die is al zo zeikerig. Vind het daarvoor een te hoog Donald-Duck gehalte hebben...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Waar? Ik vind het maar een rare gast!Op zaterdag 24 maart 2001 01:49 schreef Revolution het volgende:
HlpDsK!!!!!
Duh, wie niet héOp zaterdag 24 maart 2001 04:03 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Waar? Ik vind het maar een rare gast!
Opzich leuk , maar er kan gezeik over komen zoals mcvirus al zei.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Wat heeft het voor zin zou ik zeggen, tweaker van de week. Ik ken niemand die dat voetstuk op wil klimmen.
Wat wel aantrekkelijk is inderdaad een verdienstelijk iemand polsen of deze een column wilt schrijven? Iemand die opvalt in positieve zin heeft vast wel wat nuttigs te vertellen en een column past er wel bij.
* Delerium gaat FAQ's schrijven, da's veel leuker
Wat wel aantrekkelijk is inderdaad een verdienstelijk iemand polsen of deze een column wilt schrijven? Iemand die opvalt in positieve zin heeft vast wel wat nuttigs te vertellen en een column past er wel bij.
* Delerium gaat FAQ's schrijven, da's veel leuker
Neeh het heet niet voor niets 'Tweaker van de week', en geen 'Tweakster van de week'Op zaterdag 24 maart 2001 19:05 schreef Llewella het volgende:
Onder de voorwaarde: dat ik ook een keer tweak(st)er van de week mag worden
PS: Je icoontje werkt niet.
Medewerk(st)ers van t.net of GoT zijn uitgesloten van deelnameOp zaterdag 24 maart 2001 19:05 schreef Llewella het volgende:
Onder de voorwaarde: dat ik ook een keer tweak(st)er van de week mag worden
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Op zaterdag 24 maart 2001 20:12 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Neeh het heet niet voor niets 'Tweaker van de week', en geen 'Tweakster van de week'
PS: Je icoontje werkt niet.
Op zaterdag 24 maart 2001 20:23 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Medewerk(st)ers van t.net of GoT zijn uitgesloten van deelname
O, Oh! Het zal toch niet waar zijn?Op zaterdag 24 maart 2001 20:27 schreef HlpDsK het volgende:
Damn
Overigens vind ik bij gelijke geschiktheid een vrouw de voorkeur genieten
.
Pagina: 1