• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07-2025
Hoi,

Dit is waarschijnlijk een n00b vraag maar beter safe than sorry. Ik ga een neiuwe tv kopen en waarschijnlijk gaat hier ook 3d op zitten.
  • Is het gewoon zo ik straks voor mn mediaspeler een 3d film kan downloaden of kun je enkel 3d films afspelen vanaf een schijf op je blu ray speler?Ik heb niet de behoefte om een blu ray speler te kopen.
  • Kun je met ieder mediaspeler die bluray afpspeelt ook 3d films afspelen?
bvd!

[ Voor 6% gewijzigd door FloggingHank op 17-02-2012 13:45 ]

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-02 17:39

heuveltje

KoelkastFilosoof

FloggingHank schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:37:
Hoi,

Dit is waarschijnlijk een n00b vraag maar beter safe than sorry. Ik ga een neiuwe tv kopen en waarschijnlijk gaat hier ook 3d op zitten.

• Is het gewoon zo ik straks voor mn mediaspeler een 3d film kan downloaden of kun je enkel 3d films afspelen vanaf een schijf op je blu ray speler?Ik heb niet de behoefte om een blu ray speler te kopen.
bvd!
Alles wat je kunt kopen kun je momenteel ook downloaden, of het legaal is is natuurlijk een 2e :)
en of je mediaspeler het ondersteunt is moeilijk te zeggen als je geen type vermeld !
(en als je het wel vermeld, wat let je zelf even de specs er op na te kijken?)

• Kun je met ieder mediaspeler die 3d afpspeelt ook 3d films afspelen?
Ik vrees dat ik hier de gedachtegang even niet volg. wat zou dat ding in 3d moeten afspelen behalve films ? :?

[ Voor 9% gewijzigd door heuveltje op 17-02-2012 13:44 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• FloggingHank
heuveltje schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:42:
[...]

Alles wat je kunt kopen kun je momenteel ook downloaden, of het legaal is is natuurlijk een 2e :)
en of je mediaspeler het ondersteunt is moeilijk te zeggen als je geen type vermeld !
(en als je het wel vermeld, wat let je zelf even de specs er op na te kijken?)

• Kun je met ieder mediaspeler die 3d afpspeelt ook 3d films afspelen?
Ik vrees dat ik hier de gedachtegang even niet volg. wat zou dat ding in 3d moeten afspelen behalve films ? :?
Sorry dit moest zijn:

• Kun je met ieder mediaspeler die bluray afpspeelt ook 3d films afspelen?

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-02 01:49
Om antwoord op jouw vraag te geven : nee, niet iedere mediaspeler kan dit.
Half SBS of top/bottom (ook wel eens over/under genoemd) moeten geen probleem zijn (aangezien dit gewoon "normale" content in een ondersteunde resolutie is).
3D bluray ISOs zijn een ander verhaal, er zijn momenteel maar een x aantal mediaspelers op de markt welke deze content correct af kunnen spelen.

• FloggingHank
tnx voor je reply. Heb jij een lisjt welke mediaspelers dat zijn of de term waarop ik moet googlen? Mochten deze nou heel duur zijn dan moet ik er nog eens goed over nadenken

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:38
Zie topic -> aanbod full HD 3D

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 20:22

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dit kun je zo opmaken uit de handleiding van de betreffene speler: bekijk de ondersteunde formaten.

Aangezien je enkel een vraag dropt zonder echt vooronderzoek te vermelden, zet ik deze op slot. Zie ook Het algemeen beleid .

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.