Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Ad-overlay Frontpage

Pagina: 1
Acties:

• tiefschwarz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-10-2022
De overlay op de frontpage, van wat ik vermoed een nieuwe reclame is, heeft een vrij radicaal effect op de rendering van de webpagina voor Google Chrome 18.0.1025.11 op OS X 10.6.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/5344285/SS_tweakers_comp.png

[ Voor 57% gewijzigd door tiefschwarz op 15-02-2012 17:40 . Reden: screenshots erbij ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:14

crisp

Devver

Pixelated

Vziw draaien er helemaal geen overlay ads op dit moment; dit lijkt net als in [frontpage][bug] Ubuntu 11.10+Chrome soms lege pagina's weer op een chrome+flash-bug

Intentionally left blank

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bij dat topic zijn de pagina's echt leeg volgens mij (dan wordt het wit ipv zwart), terwijl op het screenshotje in dit topic wel een spoor van een link aanwezig is gezien de mousover-popup. Dan is de pagina dus niet leeg, toch?

[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 15-02-2012 17:53 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:47:
Bij dat topic zijn de pagina's echt leeg volgens mij, terwijl op het screenshotje in dit topic wel een spoor van een link aanwezig is gezien de mousover-popup. Dan is de pagina dus niet leeg, toch?
Ik zeg ook niet dat het precies dezelfde issue is (hoewel 'leeg' voor mensen soms een andere betekenis kan hebben). Iig lees ik de laatste tijd steeds meer over problemen met flash in chrome met dit soort dingen tot gevolg...

Intentionally left blank

• tiefschwarz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-10-2022
I jumped the gun... het gebeurde net ook met het inladen van 3rd-party content op andere pagina's.

/retract

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

En als je flash disabled?

Intentionally left blank

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Er draait volgens mij wel een leaderbord van Accenture, maar die heeft geen rare attributen/expansions etc
Pagina: 1