Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:48:
Robbert, Wietwiet, bedankt voor de input. Ik heb twee opties geprobeerd, eerst handmatig de properties aangepast (de regels zoals eerder in dit poket) en daarna via optie B/A.
Wietwiet zijn waarschuwing las ik pas later... maar alles draait nog naar behoren.
Als ik nu bij de Google kijk, zie ik dat daar twee devices bekend zijn (unkown
TAB465EUK and Samsung GT-I
9100). Ga ik naar Google Play, zoek ik Doodle Jump en daar staat dan bij dat deze incompatible is met al mijn devices.
Carcassonne kon ik niet via de play app kopen, maar via de website lukte dat wel. En die toont als compatible device.
Kan het zijn dat de GT-I
9100 met ICS nog door vele apps als niet compatible wordt gezien?
Ik ben wel benieuwd welke tablet je hebt geselecteerd bij die A/B opties? Ik neem aan dat je toen op N hebt gedrukt, waardoor het I
9100/SGS II build.prop bestand
niet is gepushed naar je tablet. Als je wel een tablet had geselecteerd dan was de pixeldichtheid verandert (en was dus alles opgeblazen), want er zijn geen 1024*
768 px tablets bij in deze lijst. De GT-i
9100 die je in de play-store op internet ziet is dus waarschijnlijk vanwege je zelfgemaakte wijziging in het build.prop bestand.
Je kon wel via de play.google site een app kopen, maar binnenin de play-app niet? Ik ben zelf niet zo van het apps kopen (...), dus was daarbij niet echt tegen een probleem aangelopen. De market/play fix maakt gebruikt niet een aangepast build.prop, maar kopieert eigenlijk een paar .jar bestanden, drivers (onder andere HAL-wrappers voor de camera, vreemd dat dat bij de play-store fix is ondergebracht...?) en permissie fixes. Deze maken wel alle apps zichtbaar, maar kennelijk niet beschikbaar om te kopen. Misschien dat er
hier ergens nog een oplossing staat. Anders kan je - omslachtig - vanaf de tablet-browser apps pushen...
Veel mensen met wifi problemen, klinkt bijna als transformer prime + aluminium achterzijde = slechte gps ontvangst. Misschien dat rommelen met kanalen (kijk met wifi analyzer welke rustiger zijn) kan helpen? Het zou kunnen zijn dat de firmware die er nu op staat nogal... brak is. Er zijn verder nog geen updates uitgebracht, mogelijk dat het later verholpen / verbetert wordt.