Verwijderd

Topicstarter
Geachten Tweakers op deze fora.
Ik kijk al tijden naar deze fora voor informatie als het op computers en technologie aankomt.
En elkaar aan oplossing helpen.
Daarom stel ik voor om een oplossing te zoeken hoe we Nederland weer een beter toekomst kunnen geven.
Ik ben van mening dat meeste oplossing tegenwoordig door technologieën opgelost kunnen worden.
En dat er een drastische verandering van onze politiek nodig is lijkt wel duidelijk.
Nou is mijn voorstel samen met jullie opzoek te gaan naar directe oplossing hiervoor.
Waardoor we zekerheid voor de toekomst kunnen krijgen.
Dus denk mee en kijk wat je zelf kunt doen!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Wow, lekker vaag allemaal :X

• DeKemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:43
dat is occupy toch per definitie?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zekerheid voor de toekomst bestaat niet. Verder: over welke problemen heb je het?

Je post is nu erg vaag. Misschien kun je eerst zelf nadenken over welke problemen je ziet, en welke oplossingen. Nu lijkt het meer een post na een vette joint ;) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03:06

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Meeste Tweakers in een tent is op Campzone.

Si vis pacem, para bellum

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:41

hostler

Yeahhh dude!

Nee bedankt. Ik ben de 1%

Verwijderd

Topicstarter
Je moet het zo zien als je een corrupt systeem hebt wat niet goed werkt en niet doet wat jij wilt.
Dan ga je kijken wat werkt er niet en wat kan ik er aan doen.
Dus wat ik voor stel is dat we een soort upgrade voor onze overheid gaan verzinnen ?

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:29

Rmg

Nou dan stel ik als eerste maar voor om van een Democratie naar een Technocratie te gaan :7

Verwijderd

Is dit een grap?

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:41

hostler

Yeahhh dude!

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 20:41:
Je moet het zo zien als je een corrupt systeem hebt wat niet goed werkt en niet doet wat jij wilt.
Dan ga je kijken wat werkt er niet en wat kan ik er aan doen.
Dus wat ik voor stel is dat we een soort upgrade voor onze overheid gaan verzinnen ?
Dus onze overheid is corrupt? Waar baseer je dit op? Kom eens met feiten? Wat wil je bereiken met deze acties? Verwacht je dat we buiten in een tentje gaan zitten zonder internet? :F

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12 00:45

SmartDoDo

Woeptiedoe

oit, lees WL beleid en Het algemeen beleid #quickstart nog eens door want dit topic is op deze manier niet WL waardig. We verwachten, zeker in WL, een degelijke topicstart met een duidelijke eigen visie op datgene waarover jij wilt discussiëren.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.