Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

dell xps 15 advies nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers
ik wil een dellxps 15 aanschaffen en ik keek op dell wat ik kon kiezen er bij dat ik een multitouch scherm gratis kon kiezen Meer informatie
40 cm(15.6") HD WLED TL (1366x768) 720p met 2.0 Mega Pixel Integrated Camera [Inbegrepen in prijs]
40 cm(15.6") FHD B+RGLED TL (1920x1080) 1080p met 2.0 Mega Pixel Integrated Camera [[meerprijs] € 168,07]
40 cm(15.6”) Multi-Touch HD WLED TL (1366x768) 720p met 2.0 Mega Pixel Integrated Camera [meerprijs] € 0,00
ik weet niet of dit fijner is of ik het ga gebruiken gaat dat ten koste van mijn laptop?
en moet ik een andere grafische kaart nemen
1 GB NVIDIA® GeForce® GT 525M grafische kaart [Inbegrepen in prijs]
2GB NVIDIA® GeForce® GT 540M Grafische kaart [[meerprijs] € 67,23]
Aanbevolen door Dell
ik wil mijn budget wel onder de 600 houden

gr willem

Verwijderd

Welkom op GoT :w

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic. Waarschijnlijk [NBBG Aanschaf] Basisnotebook Juni 2011.
Je zit daar trouwens op het zakelijke gedeelte van de dell site. En als je dat scherm kiest dan (althans, dan krijg ik) een error dat de keuze niet kan. Gewoon een fout op de dell site.
En vergeet sowieso mijn sheet niet.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.