Toon posts:

Audio Meubel gezocht alle consoles + versterker & HTPC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi allen,

Ik ben opzoek naar een meubel wat max 50cm hoog is (evt een paar cm er bij of er af is niet erg), 1 meter breed en 45cm diep. Qua kleur het liefste hoogglans zwart, eventueel is normaal zwart ook nog te doen.

Er komt in te staan:
HTPC (versterker formaat)
Onkyo SR306
Xbox 360
Wii
PS3

Ideaalste zou zijn 2 breed & 3 hoog vlakken waar ik de apparaten in kan zetten. Het beste komt http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20102154/ in de buurt, echter is deze zwartbruin :S

Ik heb al de verschillende zaken bij langs gelopen (ikea, de woon boulevard hier in groningen, etc) maar nog niets gevonden wat echt aan mn wensen voldoet.

Iemand nog aanraders waar ik dit kan vinden?

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-01 13:19
Gamma: meubelpanelen halen, op maat laten zagen
Even een dikke achterplaat kopen, ook zwart
en zelf plankjes knutselen op maat van meubelpanelen
wieltjes eronder
scharniertjes erin
hop, klaar ben je :D

Verwijderd

Topicstarter
Helaas ben ik niet zo handig :) Zelfs zo onhandig dat ik een casemodder hier heb gepakt die mn bureau heeft ontworpen en van de week af is *O*

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:12

DjVe

Hatsaflats!

Hier al eens gekeken?

http://www.norstone-desig...egory/1_AV-furniture.html

Best betaalbaar spul en van prima kwaliteit.

• Hertog6
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-10-2025
PeterVeenstra, Besta van de ikea hebben ze ook in andere kleuren (wit en beuken)! Ik heb het kastje zelf ook, en eigenlijk vind ik hem eerlijk gezegt af en toe een beetje tegen vallen. Er zitten standaard geen gaten in de "vakken" om kabels door heen te doen, hij is af en toe wat te ondiep. Mijn Yamaha versterker paste totaal niet, mijn planten speler past echt NET.

Al ik moet ik er wel bij zeggen dat ik de Besta met deurtjes heb, dus heb ik te maken met de limitatie dat het deurtjes ook nog netjes dicht moet kunnen.

MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-01 17:21
Ik zou eens op http://www.audio-moebel.de kijken, daar heb ik zelf ook mijn hifi meubel gehaald. Volop keuze, goede prijzen en ze versturen gewoon naar Nederland.

Verwijderd

Topicstarter
robpol schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:39:
Ik zou eens op http://www.audio-moebel.de kijken, daar heb ik zelf ook mijn hifi meubel gehaald. Volop keuze, goede prijzen en ze versturen gewoon naar Nederland.
Helaas allemaal laag en lang uitgerekt spul.
Hertog6 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 10:03:
PeterVeenstra, Besta van de ikea hebben ze ook in andere kleuren (wit en beuken)! Ik heb het kastje zelf ook, en eigenlijk vind ik hem eerlijk gezegt af en toe een beetje tegen vallen. Er zitten standaard geen gaten in de "vakken" om kabels door heen te doen, hij is af en toe wat te ondiep. Mijn Yamaha versterker paste totaal niet, mijn planten speler past echt NET.

Al ik moet ik er wel bij zeggen dat ik de Besta met deurtjes heb, dus heb ik te maken met de limitatie dat het deurtjes ook nog netjes dicht moet kunnen.
Heb gemeten en de 40cm is bij mij voldoende diepte. Echter zijn al mijn meubels donker, dus een witte of beuken staat niet bij de rest.
DjVe schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 09:56:
Hier al eens gekeken?

http://www.norstone-desig...egory/1_AV-furniture.html

Best betaalbaar spul en van prima kwaliteit.
Erg beperkte keuze en ook niet iets wat ik wil.

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-01 13:14
.... Mijn Yamaha versterker paste totaal niet, mijn planten speler past echt NET.
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/e9c4yx.jpg

:P

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:12

DjVe

Hatsaflats!

• Hertog6
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-10-2025
Haha... ik moet zeggen, hij lijkt stiekem wel heel erg op mijn plantenspeler ;) maar ik heb er geen plant bovenop staan

MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Loop een Ikea binnen en kijk naar de Besta-serie (idd die link). Eigenlijk zijn er 2 hoogte maten en 1 breedte maat geloof ik, maar dmv dat Ikea-bouwdoos-effect kun je echt een mooi meubel maken. Leg er bovenop nog een glasplaat en het is af.

Heb zelf ook zo'n meubel, zal ns foto's maken als ik de camera kan vinden. Heb er een platenspeler, Xbox360, DVD speler , versterker in, een hoop dvd's en veel kaarjes (das de invloed van mn vriendin)

Kwestie van de achterplaat niet monteren. Bijkomend voordeel is dat je apparatuur dan meteen goed de warmte kwijt kan. En vanwege de prijs (wij waren volgens mij nog geen 100 euro kwijt) kun je er makkelijk 2 gaten in boren voor kabels ;) maar is bij mij niet nodig vanwege geen achterplaat.

[ Voor 63% gewijzigd door Sport_Life op 10-02-2012 16:56 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 09:42
Ikea TOBO serie. Is een stuk dieper en makkelijk mee te varieren dan je verwacht.

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Kun je de betreffende IKEA kast niet schilderen? Of zou dat dan niet meer mooi zijn?

Verwijderd

Topicstarter
Murcielago schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 19:15:
Ikea TOBO serie. Is een stuk dieper en makkelijk mee te varieren dan je verwacht.
Zal ik morgen eens na gaan kijken, ikeasite geeft vlink vertekend beeld qua kleuren.
Sport_Life schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:53:
Loop een Ikea binnen en kijk naar de Besta-serie (idd die link). Eigenlijk zijn er 2 hoogte maten en 1 breedte maat geloof ik, maar dmv dat Ikea-bouwdoos-effect kun je echt een mooi meubel maken. Leg er bovenop nog een glasplaat en het is af.

Heb zelf ook zo'n meubel, zal ns foto's maken als ik de camera kan vinden. Heb er een platenspeler, Xbox360, DVD speler , versterker in, een hoop dvd's en veel kaarjes (das de invloed van mn vriendin)

[...]

Kwestie van de achterplaat niet monteren. Bijkomend voordeel is dat je apparatuur dan meteen goed de warmte kwijt kan. En vanwege de prijs (wij waren volgens mij nog geen 100 euro kwijt) kun je er makkelijk 2 gaten in boren voor kabels ;) maar is bij mij niet nodig vanwege geen achterplaat.
Waar staat de glasplaat voor de besta? daar zat ik ook al aan te denken, maar kon alleen die voor malm vinden.
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 19:17:
Kun je de betreffende IKEA kast niet schilderen? Of zou dat dan niet meer mooi zijn?
Zoals boven gemeld, 2 linker handen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:21:
[...]
Zoals boven gemeld, 2 linker handen :)
Same here, maar schilderen.... :9

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Die glasplaat ligt er gewoon bij in de schappen, tenminste in Delft een halfjaartje geleden nog.

Tevens ook van die glanzende deurtjes, denk dat niet veel mensen vermoeden dat het Ikea meuk is als ze het zien. En alles is verstelbaar het is echt ongelofijk voor die 100 euro.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-10-2025
ik mis de ventilator en de uitgelopen energierekening :P

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik mis nog een topic nog in dit topic: Het grote Audiomeubel topic!

Daar staan misschien ook nog ideeën voor TS.

Verwijderd

Topicstarter
sypie schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:36:
Ik mis nog een topic nog in dit topic: Het grote Audiomeubel topic!

Daar staan misschien ook nog ideeën voor TS.
Bedankt, ga daar eens rond neuzen!
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 20:22:
[...]

Same here, maar schilderen.... :9
Zal toch eerst geschuurd moeten worden dan gegrond en dan geverft? :)

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-01 12:58
Murcielago schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 19:15:
Diepte 50cm. Da's beter dan gemiddeld maar helaas nog steeds wáy te weinig. Moeilijk wat dieps te vinden... :(

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

Topicstarter
Brad Pitt schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 12:58:
[...]

Diepte 50cm. Da's beter dan gemiddeld maar helaas nog steeds wáy te weinig. Moeilijk wat dieps te vinden... :(
Ik heb aan 40cm al voldoende. Helaas is voor mij het probleem iets simpels(zoals veel bij de ikea) maar dan wel in zwart(hoogglans of normaal). Alles is tegenwoordig zwartbruin bij ikea :(
Pagina: 1