Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe laptop MSI x460dx of Asus?

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Na het kapot gaan van mijn oude asus laptop ben ik opzoek naar een nieuwe. Overigens was ik zeer tevreden over mijn vorige asus laptop.

Ik ben opzoek naar een laptop met de volgende specificaties.
I5 of I7
4/6 ram geheugen
Geforce graphics
Hdmi
Usb 3
Redelijke accuduur

Aangezien ik vaak op reis ben is een iets compacter formaat wel handig. maar 13'3" vind ik te klein. Dus vanaf 14" tm 15'6"
Op internet kwam ik de volgende modellen tegen:

Asus n53sv
Asus n55
Asus k serie

MSI x460dx 228nl

Nou zijn de n53sv en n55 aan de grote en zware kant en de k serie vind ik met de bruine kleur niet zo mooi en mist geloof ik usb3. Zijn er verder nog interessante asus modellen?

Dan vond ik de MSI x460dx wel een mooie laptop met de vereiste specificaties. Ik vraag me alleen de kwaliteit van het merk MSI af. Heeft iemand ervaring met MSI? Wel een mooi formaat en een lange accuduur.

Graag jullie reactie. En andere aanraders zijn natuurlijk ook welkom.

Bedankt!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

MSI is mijn favouriete merk als het op notebooks aankomt, ik heb er nu al een flink aantal in handen gehad, en stuk voor stuk zijn 't prima apparaten, en de service van MSI is top (m'n oude notebookje had een defecte inverter die kosteloos is vervangen ver buiten de garantie).

Maar ik zou zeggen, sla de reviews van de notebooks er eens op na, en dan kom je een heel eind.

Verwijderd

Topicstarter
Oke ja dat heb ik ook al gedaan. Alleen over de msi zijn niet echt duidelijke gebruikers ervaringen te vinden. En over de asus wordt inderdaad verteld dat het niet echt compacte laptops zijn. Dus neig een beetje naar de wat compactere laptops. Maar goed om te horen dat de service goed is.

Verwijderd

Welkom op GoT :w

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.
Wees ook duidelijk in wat precies je eisen zijn. Wat is een 'i5 of i7'? Er bestaan i7's die 4x sneller zijn dan een andere i7. Wat is een 'redelijke accuduur', en wat versta jij onder een 'geforce kaart' en waarom voldoet een AMD kaartje niet?
Als je expliciet op zoek bent naar iets kleins en lichts, pak dan [NBBG Aanschaf] Thin-&-light notebook februari 2012 erbij. Anders kan je beter in [NBBG Aanschaf] Mainstreamnotebook - December 2011 een post aanmaken.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.