Met een groep van 4 vrienden spelen wij af en toe online shooters. Tot nu toe hebben we altijd Call of Duty 2 en 4 gespeeld. Maar we zitten met een probleem, Call of Duty 2 vinden twee van de vier een vervelende gameplay hebben (Die zijn CoD1 gewend en dat is dood). En het probleem met CoD4 is dat de mensen die dat spelen voor 80% bestaand uit whiners, flamers en huilers. Daarnaast hebben we dat al lang genoeg gespeeld om te zorgen dat het gaat vervelen.
We zijn dus op zoek naar een nieuwe shooter om te spelen. En we hebben een redelijk uitgebreide eisenlijst.
- Realistische game (geen cartoon shooters)
- Dedicated servers
- Goede community
- Actieve playerbase op het gebied van practice wars
- Geen vehicles, dus een echte infantry shooter
Waar we zelf op zijn gekomen.
- Call of Duty: World at War (heerlijk WO2 spel, maar geen actieve warspelers)
- TF2 (wel tof, maar cartoon shooter)
- BF serie (top games, maar als infantry wordt je overlopen door tanks en dergelijke)
- Left 4 dead (mogelijke kandidaat, maar eigenlijk te onrealistisch)
- CSS (zou een goede zijn waar het niet dat de hitboxes echt heul slecht zijn)
En dan komt het, welke games passen er nog wel in ons straatje waar we zelf dus niet aan hebben gedacht? Ik snap dat het waarschijnlijk een heel erg moeilijk pakket is om nog iets te vinden, maar ik hoop dat er gewoon dingen zijn die ik niet ken.
Alvast bedankt voor de hulp.
We zijn dus op zoek naar een nieuwe shooter om te spelen. En we hebben een redelijk uitgebreide eisenlijst.
- Realistische game (geen cartoon shooters)
- Dedicated servers
- Goede community
- Actieve playerbase op het gebied van practice wars
- Geen vehicles, dus een echte infantry shooter
Waar we zelf op zijn gekomen.
- Call of Duty: World at War (heerlijk WO2 spel, maar geen actieve warspelers)
- TF2 (wel tof, maar cartoon shooter)
- BF serie (top games, maar als infantry wordt je overlopen door tanks en dergelijke)
- Left 4 dead (mogelijke kandidaat, maar eigenlijk te onrealistisch)
- CSS (zou een goede zijn waar het niet dat de hitboxes echt heul slecht zijn)
En dan komt het, welke games passen er nog wel in ons straatje waar we zelf dus niet aan hebben gedacht? Ik snap dat het waarschijnlijk een heel erg moeilijk pakket is om nog iets te vinden, maar ik hoop dat er gewoon dingen zijn die ik niet ken.
Alvast bedankt voor de hulp.