Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sectie "Spielerij"

Pagina: 1
Acties:

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 16:23
Spielerij

Hebben jullie er wel eens aan gedacht om een game sectie op te zetten voor:
Clans en of Games.

Mijn clan, waarvan ik één van de "Senior Admins" ben (>XI< www.xtremeidiots.com), zou graag mensen willen uitnodigen voor de "fun".

Zoals "Clan"; zou ik bijvoorbeeld onze game lijst kunnen plaatsen, als dedicate servers. Zoals wat wij als "Clan" als server gamepark huren. Bijvoorbeeld; Net een post hier geplaatst:

Modest71 in "[Multi] Crysis Deel #7"

Als zijnde "Games" Naast deze games, zijn er helaas games dat géén dedicated servers ondersteunen:
Starcraft 2, Race ganes, Flight games, .....e.a. Een mooi lijstje met games.

==========================================================================

En sektie voor tweakers zou leuk zijn. Bezoekers klikken op een link, bekijken de spellen en kiezen hun spel/server in dat spel.

Wie weet met "Server Messages" ;

'You can also find us on http://gathering.tweakers.net/ listings"

[ Voor 3% gewijzigd door XRayXI op 08-02-2012 10:46 ]

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Zo'n clan forum zou feitelijk neerkomen op een hoop spam topics. "Hoi wij zijn $foo op www.uberhippevetcoolegasten.nl, join ons". Een aantal topics zouden misschien regelmatig "bijgewerkt" worden, wat neer komt op een kick van de topicstarter of clanleden die nogmaals willen onderschrijven hoe uberhipvetcool ze wel niet zijn. No offense, maar daar zit niemand echt op te wachten denk ik. Er zijn een aantal sites die zich specifiek met dit soort clanspul bezig houden.

Verder qua games, hoe zou dat moeten werken? Een lijst met dedicated servers voor games? Lijkt me ook niet echt iets waar Tweakers zich mee bezig moet houden. Gametracker.com en dergelijke zijn daar weer uitstekend geschikt voor.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-11 21:27
[Spielerij] Idee voor clans

het idee komt wel meer voor