Spielerij
Hebben jullie er wel eens aan gedacht om een game sectie op te zetten voor:
Clans en of Games.
Mijn clan, waarvan ik één van de "Senior Admins" ben (>XI< www.xtremeidiots.com), zou graag mensen willen uitnodigen voor de "fun".
Zoals "Clan"; zou ik bijvoorbeeld onze game lijst kunnen plaatsen, als dedicate servers. Zoals wat wij als "Clan" als server gamepark huren. Bijvoorbeeld; Net een post hier geplaatst:
Modest71 in "[Multi] Crysis Deel #7"
Als zijnde "Games" Naast deze games, zijn er helaas games dat géén dedicated servers ondersteunen:
Starcraft 2, Race ganes, Flight games, .....e.a. Een mooi lijstje met games.
==========================================================================
En sektie voor tweakers zou leuk zijn. Bezoekers klikken op een link, bekijken de spellen en kiezen hun spel/server in dat spel.
Wie weet met "Server Messages" ;
'You can also find us on http://gathering.tweakers.net/ listings"
Hebben jullie er wel eens aan gedacht om een game sectie op te zetten voor:
Clans en of Games.
Mijn clan, waarvan ik één van de "Senior Admins" ben (>XI< www.xtremeidiots.com), zou graag mensen willen uitnodigen voor de "fun".
Zoals "Clan"; zou ik bijvoorbeeld onze game lijst kunnen plaatsen, als dedicate servers. Zoals wat wij als "Clan" als server gamepark huren. Bijvoorbeeld; Net een post hier geplaatst:
Modest71 in "[Multi] Crysis Deel #7"
Als zijnde "Games" Naast deze games, zijn er helaas games dat géén dedicated servers ondersteunen:
Starcraft 2, Race ganes, Flight games, .....e.a. Een mooi lijstje met games.
==========================================================================
En sektie voor tweakers zou leuk zijn. Bezoekers klikken op een link, bekijken de spellen en kiezen hun spel/server in dat spel.
Wie weet met "Server Messages" ;
'You can also find us on http://gathering.tweakers.net/ listings"
[ Voor 3% gewijzigd door XRayXI op 08-02-2012 10:46 ]
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt