Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:34

ChillPascal

In the end...

Topicstarter
Beste tweakers,

Omdat ik een moederbord heb kunnen overnemen van een van onze mede-tweakers wou ik vandaag mijn eigen moederbord eruithalen.

Toen ik bij de koeler (Intel RTS2011LC) was aangekomen kreeg ik de schroeven er niet uit.
De dopjes waar de schroeven inzitten draaien mee, en ik kan deze met geen mogelijkheid vastpakken, omdat ze ± 1mm onder het plastic van de backplate zitten.

Heeft iemand hier een oplossing voor.

Alvast bedankt,

Groet Pascal

ps. Ik wist niet zeker in welk forum dit thuis hoorde, dus vandaar maar in: Overige Hardware

Foto's

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2vn156p.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/etbsc8.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door ChillPascal op 07-02-2012 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 19:20
als je al schroefdraad hebt in het moertje dan kun je er een pin met schoefdraad indraaien. hierop draai je nog een moer tegen de orginele moer aan dan kun je hem tegenhouden met een moer sleutel.

anders misschien kijken of je die nauwe rand kan vullen met een strookje alluminium om de moer als het ware groter te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Topicstarter
dezejongeman schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 22:11:
als je al schroefdraad hebt in het moertje dan kun je er een pin met schoefdraad indraaien. hierop draai je nog een moer tegen de orginele moer aan dan kun je hem tegenhouden met een moer sleutel.

anders misschien kijken of je die nauwe rand kan vullen met een strookje alluminium om de moer als het ware groter te maken.
Ik heb al geprobeerd er een soort spijker in te draaien, deze bleef strak zitten, maar zodra ik weer begin te draaien aan de schroef in de kast zelf, draait de schroef waar ik dat dopje mee vast heb erweer uit.
Snap je mij :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
ja ik begrijp je wel maar ik denk dat je mij niet begrijpt.
op je bovenste foto lijkt het dat er nog schroefdraad in het busje zit. vanaf de kant waar de foto genomen is kun je misschien een bout zonder kop in draaien (gewoon een staaf schroefdraad zeg maar.) als je op dat draad een moertje draait tegen het busje aan dan zou je met een moersleutel het busje moeten kunnen tegenhouden omdat die tegen de draaiing in gaat van de schroef van de andere zijde.

misschien kun je deze vraag even in een druk casemod topic stellen want die jongens zijn volgens mij nogal handig met dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Topicstarter
dezejongeman schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 22:26:
misschien kun je deze vraag even in een druk casemod topic stellen want die jongens zijn volgens mij nogal handig met dat soort dingen.
Hmm, kan ik er zo nog een maken en linken naar deze?
Of is dat 'tegen' de regels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
ChillPascal schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 22:44:
[...]

Hmm, kan ik er zo nog een maken en linken naar deze?
Of is dat 'tegen' de regels?
wat ik bedoelde is dat je in een druk casemod topic je vraag even stelt, er zijn daar namelijk veel mensen die erg handig zijn. of je ze door mag verwijzen naar dit topic weet ik eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Backplate probleem Intel RTS2011LC

Crossposten is op GoT nadrukkelijk niet de bedoeling :o

Als je topic verkeerd staat, gewoon even de moeite nemen een topicreport aan te maken, dan verplaatst een moderator je topic. Dubbel geposte topics gaan gewoon dicht. Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.