"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Tweakers.net is Nederlands grootste site voor alles wat met computers, consumentenelektronica en andere technologie te maken heeft.
Overigens is er ook een coilgun topic op GoT volgens mij. Dat is vergelijkbaar (maar niet hetzelfde).
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Sluit ik mij helemaal bij aananandus schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:24:
Een railgun, da's ongeveer halve sci-fi-techniek. Dat lijkt mij prima materiaal voor T.net?
Verwijderd
Zie ook:
http://www.giantbomb.com/railgun/93-25/
Haha ja da's wel een goeie aanleiding jaVerwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:26:
Railguns zijn veelvuldig gebruikt in diverse games, nooit Quake gespeeld?
Zie ook:
http://www.giantbomb.com/railgun/93-25/
Ik wist niet dat T.net zich "breder wil profileren"; persoonlijk lijkt het me een achteruitgang van de site als we opeens ook nieuws over wapens, vliegtuigen, boten, whatever voorbij gaan zien komen. Er lijkt me genoeg te melden over hardware/software/consumentenelectronica en aanverwante wetenschappelijke of technologische innovaties.
Elektronica
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Zo 'opeens' is het ook weer niet, T.net bericht al jaren over andere sectoren, zeker als het cutting edge-technologie isEelke Spaak schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 15:28:
[...]
Ik wist niet dat T.net zich "breder wil profileren"; persoonlijk lijkt het me een achteruitgang van de site als we opeens ook nieuws over wapens, vliegtuigen, boten, whatever voorbij gaan zien komen. Er lijkt me genoeg te melden over hardware/software/consumentenelectronica en aanverwante wetenschappelijke of technologische innovaties.
Een snelle search naar NASA laat zien dat de eerste artikelen over NASA uit 1999 zijn, bijv.
[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 07-02-2012 15:34 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ps. de video bij het nieuwsbericht is al wel erg oud!
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill, W.
Bij defensie hebben ze tegenwoordig steeds meer high tech snufjes die uiterst interessant zijn.
Zo mogen jullie van mij ook wel nieuws brengen over het nieuwe JSS (Joint Support Ship) van de Nederlandse marine.
Verwijderd
Dat terzijde, wil ik nog even mierenneuken over de laatste alinea van het artikel.
"...wordt tussen rails gelegd, waarna elektromagneten het projectiel versnellen."
Wanneer elektromagneten (meervoud) het projectiel versnellen is toch sprake van een coilgun? Als ik het goed heb zou deze zinsnede beter vervangen kunnen worden door ".. wordt tussen rails gelegd, waarna het elektromagnetisch wordt versneld".
Een melange van technologie, wetenschap, links naar ganes en toekomstmuziek, dat zien we toch graag op Tweakers?
Na toekomstspellen Quake en Fallout leuk om te zien dat je in onze tijd nog een schip nodig hebt ipv een hand om dat ding vast te houden.
[ Voor 5% gewijzigd door Sando op 07-02-2012 18:58 ]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
2010: nieuws: Amerikaanse marine boekt record met elektromagnetische railgun
2011: nieuws: Amerikaanse Senaat trekt mogelijk stekker uit railgun-onderzoek
2012: nieuws: Amerikaanse marine begint railgun-tests
Een heftige knal moet natuurlijk iedereen leuk vinden.
Ik vond het bericht van 2010 toendertijd wel tweakers.net waardig vanwege het 'wereldrecord' innovatie gehalte.
De rest vind ik niet boeiend maar ach, dan lees ik het toch niet.
Wellicht heeft de tweakers redactie in de pauze nog eens transformers gekeken en willen ze ons erop wijzen dat het toch echt niet altijd sci-fi is. Yup, knew that already.
Ah, daar is ie!
Ik wilde op de FP bij het nieuws zetten dat ik echt meende dat dat project eens gestopt was maar kon geen resultaten vinden op google. Zou het wel gedroomd hebben.
Maar er was dus gewoon een artikel over op Tweakers, alleen heb ik de klok horen luiden en was er alleen discussie over ipv een daadwerkelijke stop.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Verwijderd
Dat bericht herinnerde ik mij ook, maar ook maar half naar blijktSando schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 23:36:
Ah, daar is ie!
Ik wilde op de FP bij het nieuws zetten dat ik echt meende dat dat project eens gestopt was maar kon geen resultaten vinden op google. Zou het wel gedroomd hebben.
Maar er was dus gewoon een artikel over op Tweakers, alleen heb ik de klok horen luiden en was er alleen discussie over ipv een daadwerkelijke stop.