Meukalerts

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
Adjes,

Ik zit me kapot te zoeken naar de werking van meukalerts.

Een leuke feature zou zijn, dat je van je inventaris kunt instellen dat je een update (lees: mail) ontvangt zodra er een nieuwe driver of firmware uit is.

Nu zag ik wel dat de meukalerts verhuisd zijn, maar waar stel je dan wel in dat je dit wilt ontvangen voor producten?

Kijk ik er nou echt overheen, of...? 8)7

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 14:53

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Daar had ik laatst al wat over gemopperd: Instellen meukalerts

Je moet dus je inventaris bewerken en daar het vinkje "meukalert" bij het product aanvinken.

[ Voor 36% gewijzigd door MueR op 07-02-2012 12:16 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
MueR schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:15:
Daar had ik laatst al wat over gemopperd: Instellen meukalerts

Je moet dus je inventaris bewerken en daar het vinkje "meukalert" bij het product aanvinken.
Bedankt, en een dikke +. Hopelijk wordt 't op de schop genomen.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:38
Ik snap er niks meer van ... :(

Wat onhandig is dit wel niet. Ik zie dat nu meukalerts in te stellen is onder MIJN PROFIEL en vervolgens INVENTARIS, alleen snap ik niet hoe ik nou een stukje software kan toevoegen aan mijn meukalerts :X

Ik wil het volgende toevoege aan mijn meukalert:
meuk: Universal USB Installer 1.8.8.1

Voorheen stond er een 'shortcut' genaamd meukalert (of iets in die richting), en daarmee was de kous af, nu zie ik dat niet terug op de bovenstaande pagina... :Z Is dit met een bepaald reden verwijderd en hoe kan ik nou op een makkelijke en duidelijke manier meuk toevoegen aan mijn inventaris?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-09 18:23
Vziw hebben we daar niet iets verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:50

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Jij niet, dat was ruimschoots voor jouw tijd. Die functionaliteit is verwijderd met de introductie van de wenslijsten en inventaris. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Dirk schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 22:10:
Jij niet, dat was ruimschoots voor jouw tijd. Die functionaliteit is verwijderd met de introductie van de wenslijsten en inventaris. :)
Dus als ik een meuk bekijk op http://tweakers.net/meuktracker/ kan ik dus niet via een 'shortcut' direct een meuk toevoegen aan mijn meuk alerts (meuk inventaris)? :'(

Hoe voeg ik het dan wel toe? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-09 15:49

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

EN-IS schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 23:04:
[...]

Dus als ik een meuk bekijk op http://tweakers.net/meuktracker/ kan ik dus niet via een 'shortcut' direct een meuk toevoegen aan mijn meuk alerts (meuk inventaris)? :'(

Hoe voeg ik het dan wel toe? :)
Inventaris bewerken en bij het product de checkbox in de meukalert-kolom aanvinken.

Als het product waarvoor je updates wil ontvangen nog niet in een inventaris zit moet je daar eerst voor zorgen (bijv. opzoeken in Pricewatch en dan toevoegen aan inventaris).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Femme schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 23:44:
[...]

Inventaris bewerken en bij het product de checkbox in de meukalert-kolom aanvinken.

Als het product waarvoor je updates wil ontvangen nog niet in een inventaris zit moet je daar eerst voor zorgen (bijv. opzoeken in Pricewatch en dan toevoegen aan inventaris).
Jammer dat het op deze manier moet, ik vind het erg omslachtig en niet logisch (ik zie de logica voor producten wel in en dat werkt super). Is er een mogelijkheid dat dit gaat veranderen, of kan ik ergens een request indienen?

In ieder geval bedankt voor de uitleg en toelichting. Nu weet ik tenminste hoe ik het moet gebruiken voor de komende tijd. :)
Pagina: 1