Instellen meukalerts

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:24

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik heb me vanochtend zes slagen in de rondte gezocht naar een manier om meukalerts in te kunnen stellen voor firmware van mijn NAS. De workflow hiervoor krijgt wat mij betreft een dikke onvoldoende en wil dus vragen of dit bij v7 wat verbeterd kan worden. Het is nu compleet onduidelijk dat je een product in een speciale inventaris moet gooien om meukalerts te ontvangen.

Ik stel het volgende voor:
  • Meukalert instellen button bij meukposts, die automagisch het juiste product in de meukalert inventaris zet. Indien het meerdere producten zijn, zou je eventueel kunnen kijken naar een reeds aanwezig product in een andere inventaris, of een popupje waar het product te selecteren is.
  • Meukalert instellen knop bij een product. Die is er feitelijk via "Toevoegen aan inventaris", maar zoals gezegd niet echt duidelijk. Liever een knopje wat het product direct aan de meukalert inventaris toevoegt.
  • Gerelateerd: een feedback formuliertje bij meukalerts om producten te koppelen aan het meukalert. Dit kan nu alleen via Product > Specs verbeteren -> Opmerking, wat een nogal omslachtige methode is die veel users denk ik niet zullen volgen.
My 2 cents, ik hoop dat ze in de nieuwe layout meegenomen kunnen worden :)

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.