Toon posts:

sms-sen ontvangen uit buitenland (indonesie)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb problemen bij huidige provider (T-Mobile) met sms-sen ontvangen uit Indonesie (Bali en Java) verstuurd vanaf een indonesische GSM-nr.
Denk aan overgang naar nieuwe provider. Simyo (KPN)? Hollandse Nieuwe (Vodafoon)?
Bel/sms nl incidenteel.
Heeft iemand ervaring c.q. soortgelijke problemen ondervonden?
Het ligt aan afspraken/contracten die Nederlandse provider heeft met de Indsonesische.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik mis nogal wat inzet van jouw kant. Wat heb je al geprobeerd om het antwoord op je vraag te krijgen? Wat zegt de klantenservice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
T-mobile geeft toe dat dit bij hun ligt aan afspraken met Indonesische providers.
Heb kontakt gezocht met Simyo, wacht op antwoord.
Had voorheen Vodafoon. Had hier geen problemen mee.
Er wordt door bijv. Holandse Nieuwe gezegd dat er gebruik wordt gemaakt van Vodafoon Netwerk. Houd dat in dat de afspraken van Vodafoon ook bij "Hollandse Nieuwe" gelden?
Dit laatste komt voor mij er niet duidelijk uit.
Hoe zit dit bij Simyo. Vandaar mijn algemene vraag of iemand ervaring heeft mbt dit onderwerp.

Ik hoor van mijn indonesische kontakten dat anderen met nederlandse provider soortgelijke problemen heeft. (sms-sen ontvangen vanaf Indonesisch GSM-nr.)Alleen niet bekend bij welke provider de betreffende Nederlander(s) zitten.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2012 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
delete

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2012 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Hollands Nieuwe mag dan wel een dochteronderneming van Vodafone zijn, maar de achterliggende techniek is van Teleena, en dus niet van Vodafone zelf.
Zodoende zijn er compleet andere overeenkomsten, en is de kans een stuk kleiner dat het werkt, dan bij Vodafone zelf.

Simyo gebruikt wel de achterliggende techniek van KPN zelf, zodoende ook dezelfde overeenkomsten, werkt KPN, dan werkt Simyo ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:28

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Wil je de volgende keer je laatste post aanpassen (dmv de edit knop) ipv steeds nieuwe posts aan te maken? Het kicken van je topic binnen 24 uur is namelijk niet toegestaan, zie ook Het algemeen beleid.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1