Toon posts:

Probleem met grote .MKV bestanden op de 46PFL8606

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

ik heb recent een 46PFL8606 gekocht en ben hier zeer tevreden over.

Nu heb ik alleen een probleempje bij het afspelen van .MKV bestanden. Ik heb enkele bestanden die 12 of 13 GB groot zijn op een (NTFS geformatteerde) USB stick gezet. De TV herkent de bestanden dan ook als video bestanden, maar als ik ze probeer af te spelen geeft hij een foutmelding dat het bestand niet gevonden kan worden (?!).
Als ik het bestand op mijn PC afspeel met de juiste codec ziet het er prima uit en heb ik dus geen problemen.

Weet iemand waar dit aan kan liggen? Ik begrijp uit de documentatie dat de TV .MKV bestanden gewoon moet kunnen afspelen.... De firmware heb ik (uiteraard) al geüpgrade, maar dat helpt in ieder geval niet.

Bij voorbaat dank voor jullie reactie.

Petro

Verwijderd

Volgens mij kan die alleen met fat32 overweg.

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02 15:04
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 16:41:
Volgens mij kan die alleen met fat32 overweg.
Dan zou de tv de bestanden ook niet herkennen (omdat de stick ntfs geformatteerd is) dus dit gaat niet op..

Installeer sowieso even de nieuwste firmware, kan nooit kwaad..

http://www.philips.nl/c/t...606h_12/prd/nl/?t=support

[ Voor 27% gewijzigd door Occy74 op 06-02-2012 17:13 ]

Systeem Specs

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

\[LCD/LED TV] Philips 2011 series

Dit topic al bekeken? Daar staat waar het probleem vandaan komt en eventuele workaround namelijk wel in (als je bijvoorbeeld zoekt op DTS).

[ Voor 26% gewijzigd door SR8 op 06-02-2012 17:51 ]

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zodra je weet dat het idd aan DTS-audio ligt, kun je dat vrij eenvoudig vinden, maar dat zal de TS niet hebben kunnen gokken :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
Hey Drunkfux,
Occy74 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 17:09:
[...]

Dan zou de tv de bestanden ook niet herkennen (omdat de stick ntfs geformatteerd is) dus dit gaat niet op..

Installeer sowieso even de nieuwste firmware, kan nooit kwaad..

http://www.philips.nl/c/t...606h_12/prd/nl/?t=support
Dat eerste klopt helemaal. Als hij geen NTFS aankon, kon hij het bestand ook niet vinden. Overigens, andere bestanden (bijvoorbeeld de serie breaking bad) werken prima vanf die zelfde stick.
Helaas, zoals je uit mijn bericht al had kunnen lezen, de upgrade had ik al gedaan.

Het DTS probleem lijkt het ook niet, aangezien ook een bestand dat ik met MKV2VOB heb getranscodeerd het zelfde probleem heeft.....
Pagina: 1