Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• tim301292
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-07-2024
Dag mensen,

Ik heb sinds enkele maanden een E7 en alles verliep nog zoals gepland, tot een dag of twee geleden. Om de 15 seconde komt er een melding op het scherm: 'Sluit USB-kabel aan op apparaat.' Op internet las ik dat deze melding alleen voor zou moeten komen als er een USB-otg-kabel aan zit zonder USB-stick eraan. Nou heb ik dat kabeltje nooit gebruikt, dus daaraan zou het niet moeten liggen.
Ook bij het opladen gaat het mis. Als ik de micro-USB-kabel aan mijn telefoon bevestig, knippert het USB-meldingslampje eerst voor een keer of 20, even later blijft deze branden (wat goed is, want dat was altijd zo als hij aan het opladen was), maar daarna komt die verduvelde melding weer in het beeld. Als ik mijn E7 vervolgens probeer aan te zetten, heb ik ongeveer twee minuten alvorens het toestel zichzelf uitschakelt.

Kent iemand dit probleem of weet iemand een oplossing? Zou heel fijn zijn, want ik ben momenteel onbereikbaar en da's erg vervelend!

Alvast bedankt,

Groetjes,
Tim

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Prima dat je hier een topic voor aanmaakt, maar je hebt je probleem al in Nokia E7-00 gepost. Meer dan één keer posten is niet de bedoeling.

Dit topic is gesloten.