ik gebruik altijd deze website: http://www.pdfescape.com/HardCoreGamer schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:25:
Offtopic: iemand een tip?
werk gratis en gewoon perfect om een pdf te maken / aan te passen!
Verwijderd
ik gebruik altijd deze website: http://www.pdfescape.com/HardCoreGamer schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:25:
Offtopic: iemand een tip?
Was meer voor vergelijking dat de mac pro ook niet beste machine is kwa gamen, en dat zelfs in een grote imac nog maar een mobiele kaart zit waar je wel vele moet betalen en dat je dus gewoon kwa goed kwaliteit game gehalte gewoon je windows bak ergens kan laten verstoffen en alleen voor gamen gebruiken.Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:12:
De 460GTX is een desktopkaart, volgens mij gaan je berekeningen ergens de mist in.
Omdat hij blijft zeggen dat Het design niet geevenaard word door andere laptops in zijn prijs categorie. Ik denk dat hij hier vooral windows laptops bedoeltWhieee schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:24:
[...]
Ik geloof dat de TS al enige malen heeft gezegd dat hij een laptop wil met OSX, dus waarom blijf je doordrammen over Windows laptops?
[ Voor 65% gewijzigd door leopod op 21-03-2012 17:34 ]
[ Voor 94% gewijzigd door leopod op 21-03-2012 16:49 ]
An a day keeps the doctor away.
de nieuwe hp serie komt laat in april uit, dus ik zou de macbook pro dan ook rond diezelfde tijd, misschien wat later verwachten. er zijn blijbkaar al geruchten dat de productie al bezig is dus misschien heb je geluk dat het inderdaad ook rond die tijd isHardCoreGamer schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:44:
Macbook Air is verkocht, geld voor een Macbook Pro is bijna bij elkaar.
Nu nog wachten op de 2012 versie, hoe waarschijnlijk is het dat die volgende maand op de markt komt?
Wat een onzin, ik heb honderd keer liever mijn macbook mee dan een of ander prul netbookje al dan niet van Apple. Hangt maar net van de school af; ik wil gewoon relaxed vanalles kunnen doen, en niet hoeven pielen op een te klein scherm en een klein toetsenbord..lasharor schreef op zondag 05 februari 2012 @ 18:15:
Voor school wil je geen macbook mee. Een Air of andere windows Ultrabook of zelfs netbook voldoet beter aan je eisen.
Waarom neem je niet een macbook en een goedkope windows netbook (of eventueel een ipad)? In college zalen werkt een grote laptop gewoon minder goed naar mijn idee.
Verwijderd
Net alsof dat zomaar op elke laptop kan.sjaakwortel schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:29:
Ik zeg neem een normale laptop en gooi er mac op.
1. Design is een kwestie van smaak. Als hij alles zonder Apple logo lelijk vindt (hypothetisch), dan kan jij op je hoofd gaan staan met allerhande Windows-based design laptops, maar hij zal ze lelijk vinden. Over smaak valt niet te twisten, dus er een missie van maken om het ongelijk van iemands smaak aan te tonen is niet alleen vrij zinloos, het is vrij suf.leopod schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:44:
[...]
Omdat hij blijft zeggen dat Het design niet geevenaard word door andere laptops in zijn prijs categorie. Ik denk dat hij hier vooral windows laptops bedoelt
Dus zodra hij dat niet meer heel scheef gaat gebruiken ga ik er ook niet meer op in
Launching containers into space
Ik hoop dat de fabrikanten het qua drivers ook een beetje goed op gaan lossen. Tot dusverre werken alle externe GPUs alleen onder Windows. Nu is dat niet heel erg wanneer je het sec voor gamen gebruikt, want dan is de kans groot dat je dat toch onder Windows doet.Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:46:
Even wat anders: dump dat hale gaming idee. Als je wilt gamen, schaf dan externe GPU aan met thunderbolt. Het kan niet lang meer gaan duren voordat je die kan kopen.
[ Voor 7% gewijzigd door Whieee op 21-03-2012 20:21 ]
Launching containers into space
[ Voor 11% gewijzigd door iApp op 21-03-2012 21:36 ]
An a day keeps the doctor away.
Zelf gebruik ik een MB White Late 2009, en ook bij deze laptop is het gewicht echt geen probleem, alleen al doordat deze laptop flink wat dunner is dan de gemiddelde laptop van de bulk-boer, en is de laptop wanneer ik deze dicht geklapt heb gehad ook weer binnen enkele seconden beschikbaar voor gebruik.Saven schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 18:34:
[...]
Wat een onzin, ik heb honderd keer liever mijn macbook mee dan een of ander prul netbookje al dan niet van Apple. Hangt maar net van de school af; ik wil gewoon relaxed vanalles kunnen doen, en niet hoeven pielen op een te klein scherm en een klein toetsenbord..
Gewicht is echt geen probleem hoor, zo'n Air is alleen leuk als je het inderdaad echt alleen maar gebruikt om een beetje te browsen of te lezen.
Verwijderd
Windows ook. Ik snap niet waarom dat ooit als argument wordt aangehaald..merauder schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 07:41:
en is de laptop wanneer ik deze dicht geklapt heb gehad ook weer binnen enkele seconden beschikbaar voor gebruik.
Je weet niet wat je mistEnige argument die ik zelf voor de MBA zou hebben op dit moment is het display met toch wel een hoge resolutie. Voor wat ik er mee doe (surfen / internetten / mobiele werkplek) is het scherm echt ruim voldoende.
Omdat er genoeg problemen mee zijn en het standaard eigenlijk nooit werkt ook al is het voor een tweaker simpel in te stellen. Met als gevolg dat elke doorsnee burger met een Windows laptop dat ding tot in den treure uit en aan blijft zetten.Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 18:46:
[...]
Windows ook. Ik snap niet waarom dat ooit als argument wordt aangehaald..
Hier stond achterhaalde informatie…
Verwijderd
nu ben ik toch benieuws welke problemen hiermee dan zijn?Digistorm schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 23:26:
[...]
Omdat er genoeg problemen mee zijn en het standaard eigenlijk nooit werkt ook al is het voor een tweaker simpel in te stellen. Met als gevolg dat elke doorsnee burger met een Windows laptop dat ding tot in den treure uit en aan blijft zetten.
Het is geen argument, maar wel illustratief voor de aandacht voor de gebruiker. En ik hou van producten waar de gebruiker aandacht krijgt i.p.v. de engineer die het ontwerpt.
De meeste mensen die ik ken die een laptop gebruiken met een default windows installatie klappen de notebook gewoon dicht en dan gaat hij in sleep. Na een x aantal uur wordt dit automatisch hybernate om accu te sparen. Dat werkt bij iedereen gewoon perfect. Windows heeft zelfs recovery's voor als je in sleep de accu eruit trekt, dus ik snap niet wat er mis kan gaan..Digistorm schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 23:26:
[...]
Omdat er genoeg problemen mee zijn en het standaard eigenlijk nooit werkt ook al is het voor een tweaker simpel in te stellen. Met als gevolg dat elke doorsnee burger met een Windows laptop dat ding tot in den treure uit en aan blijft zetten.
Het is geen argument, maar wel illustratief voor de aandacht voor de gebruiker. En ik hou van producten waar de gebruiker aandacht krijgt i.p.v. de engineer die het ontwerpt.
Mijn 13" macje zit ook standaard in mijn tas hoor. Tot dat formaat blijft het nog te doen. Maar ik zou er niet aan moeten denken om een 15" laptop mee te moeten nemen. Dat ding neemt het grootste gedeelte van die tafeltjes bij colleges al in beslag hoe wil je dan op papier nog normaal aantekeningen maken?Saven schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 18:34:
[...]
Wat een onzin, ik heb honderd keer liever mijn macbook mee dan een of ander prul netbookje al dan niet van Apple. Hangt maar net van de school af; ik wil gewoon relaxed vanalles kunnen doen, en niet hoeven pielen op een te klein scherm en een klein toetsenbord..
Gewicht is echt geen probleem hoor, zo'n Air is alleen leuk als je het inderdaad echt alleen maar gebruikt om een beetje te browsen of te lezen.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq