Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CSS] Random achtergrond Vorige deel Overzicht

Pagina: 1
Acties:
  • 419 views

Verwijderd

Topicstarter
om jullie nog even op de hoogte te stellen, omdat er weer eens misbruik gemaakt wordt van een machtspositie, zoals zo vaak hier:
En ja, ik blijf dit doen, topics herposten. Mods moeten leren mensen in hun waarde te laten, en het goede van iemand te zien, en niet alleen het slechte. Tot dat zover is, blijf ik dit doen.
dit werkte:
Zoals ook al in het vorige topic te lezen was:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php 
header("Content-type: image/jpg"); // header gif 
header("Cache-Control: no-cache, must-revalidate"); // elke keer verversen 
srand((double)microtime()*1000000); // random getal 
$nr = rand(1, 12); // laatste cijfer is het aantal images dat je hebt. 
$fn=fopen("images/$nr.jpg","r"); 
fpassthru($fn); 
?>

En voor degene die dit over het hoofd heeft gezien: BEDANKT MENSEN

opmerking donker-> knuppel-> mug -> porselein. Leuk bedacht. Echter raakt het kant noch wal.
Basis is bekend, dit is geen basis meer. Ik leer enkel wat ik nodig heb. Voor de rest gebruik ik php enkel in formuliertjes, wat jullie dan waarschijnlijk ook weer basis vinden.

Ik vind het zwaar onbehoorlijk dat je hier nog altijd wordt bestraft op iets niet weten. Terwijl ik duidelijk heb laten zien dat ik wel degelijk eigen inzet heb getoond. (ookal meent de mod weer van niet, maargoed lezen is ook een kunst) En wel degelijk heb getracht mee te denken.

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Zie bijv. http://ma.tt/scripts/randomimage/ voor een werkend script dat beter omgaat met de cache...

offtopic:
Nogal veel offtopic kan prima per DM of DM naar een andere doctor dan de hoofddoctor in dit geval, moedigd niet aan tot posten ;)

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Topics blijven openen heeft geen nut.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 21:57:
En ja, ik blijf dit doen, topics herposten. Mods moeten leren mensen in hun waarde te laten, en het goede van iemand te zien, en niet alleen het slechte. Tot dat zover is, blijf ik dit doen.
Er is maar één ding dat moet, en dat is jij die op moet houden met overlast veroorzaken. Gelukkig heb ik daar de middelen voor, check je mail. :w

Sowieso: voor iemand bij wie de "basis bekend is" vind ik het onvergeeflijk dat je een parse error niet snapt.

[ Voor 11% gewijzigd door NMe op 05-02-2012 00:09 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.