Omdat er weer ZOMAAR een topic gesloten wordt, ga ik gewoon hier verder met het laatste berichtje:
Er zit dus een fout in die fopen. Dat begrijp ik. Maar qua opzet komt deze overeen met de vorige:
Ook deze heb ik geprobeerd (."r" erachter uiteraard!)
evenals deze:
Geen van allen werkt. Ik krijg steeds dezelfde foutmelding. Manier van padvermelding klopt dus niet. Ik ben niet dusdanig op de hoogte van de materie dat ik dit zelf kan uitvissen, ik heb daarvoor al meerdere verschillende codes geprobeerd zoals hierboven is te zien.
Net nadat ik de post neerzette, dacht ik hier pas aan. En heb ik dat geprobeerd Echter krijg ik dan de volgende foutmelding:Denk je wel even na als je een stukje code overneemt? Kijk je dan even in de documentatie van fopen?
Als jouw plaatjes NIET in dezelfde folder als het script staan, moet je de juiste folder in het script zetten. Als jouw images in E:\wamp\www\Pobreshphp\images staan, moet je fopen("images/$nr.jpg", "r") in je script zetten.
code:
1
| Parse error: parse error in E:\wamp\www\Pobreshphp\style2.php on line 6 |
Er zit dus een fout in die fopen. Dat begrijp ik. Maar qua opzet komt deze overeen met de vorige:
code:
1
| $fn=fopen("$nr.jpg","r"); |
Ook deze heb ik geprobeerd (."r" erachter uiteraard!)
code:
1
| "images/".$nr.".jpg" |
evenals deze:
code:
1
| 'images/'.$nr.'.jpg' |
Geen van allen werkt. Ik krijg steeds dezelfde foutmelding. Manier van padvermelding klopt dus niet. Ik ben niet dusdanig op de hoogte van de materie dat ik dit zelf kan uitvissen, ik heb daarvoor al meerdere verschillende codes geprobeerd zoals hierboven is te zien.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2012 21:17 ]