Fucker..........

Pagina: 1
Acties:

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:33
Leuk, post ik wat benckmarks van een P4 Xeon worden ze geslot...

Ik stel voor dat mensen die mijn topics sluiten eerst eens wat navraag doen...

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Verwijderd

aardige titel.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zet er op zijn minst linkjes bij (nummer 1 en nummer 2).

En ja logisch dat ie op slot gaat. Je loopt te patsen met iets wat je zo uit je duim zuigt.
Als je geloofwaardig wil overkomen maak dan ook wat foto's, benchmark wat etc.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Als ik die linkjes zo volg en deze topic-titel zo zie. gaat deze jongen hoge ogen gooien in de GoTversie van de DarwinAward :(.

• Mr. B.
  • Niet online
Op vrijdag 23 maart 2001 16:26 schreef ecteinascidin het volgende:
Als ik die linkjes zo volg en deze topic-titel zo zie. gaat deze jongen hoge ogen gooien in de GoTversie van de DarwinAward :(.
DarwinAward... LOL >:)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• raymondw
Benchmarks stonden erbij.
En vanwege het ontbreken van een cam geen pic's.
Kn je de Itanium review nog...

btw als je mijn profile checkt weet je ook waarom ik de apparatuur heb voordat
jullie het bestaan er van zouden kunnen vermoeden.

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
Schrijf er een nette review van, regel een camera ofzo eventueel en vraag of het gepost kan worden op tnet? Ik kan me ook heel goed indenken als iemand zomaar een p4 xeon benchmark post dat iemand denkt 'Bull'
(orgineel artikel niet gelezen, je hebt geen link gepost en geen zin om te zoeken)

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• IceStorm

IceStorm

Op vrijdag 23 maart 2001 17:30 schreef raymondw het volgende:
Ik wil je best geloven maar als je met zo iets ongeloofwaardigs aan komt zetten dan heb ik toch liever een screenshot dan plain text benchmarks.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik geloof Raymond niet. Waarom zou iemand die state-of-the-art alles 6 maanden eerder hebben gaan opscheppen op GoT? Iemand met ontzettend niet kinderachtige connecties gaat niet kinderachtig lopen doen op dit forum over zulke dingen.

Na wat u-bochten en jij-bakken kom ik iig tot de conclusie dat ik betreffende persoon een patser vind (met alle respect :+). Ik hoef geen bench te zien van Fosters als er niet meer info dan de bench alleen uitkomt.
[edit]/me dacht dat Jaymz op vakantie was :?

• Bigs
  • Niet online
Komt er wel een P4 Xeon? :)

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Die topix van raymondw hadden gewoon open moeten blijven...

Vandaag had ik een kutdag, maar na het lezen van zulke crap kan die grimas niet meer van mijn face af! *D

Het spijt me raymondw, maar als je met zulke vage en onbevestigde informatie komt moet je eerst wat credit opbouwen.
Ter vergelijking. Als Femme met zo een artikel komt, dan is de kans dat ik het geloof een stuk groter. Verder denk ik dat je met de functie, die jij pretendeerd te hebben, niet zomaar benchmarks en andere informatie mag vrijgeven. Al zou je dus de waarheid hebben gesproken (wat ik nog steeds betwijfel), dan vind ik je alsnog niet erg slim... |:(

Mare zorg, dat je eerst het vertrouwen van de mens/GoT-ter krijgt, voordat je met zulke revolutionaire zaken komt (zonder harde bewijzen).

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik geloof raymondw voor de volle 100% en heb daar zeer goede redenen voor.

Ray: Ik bel je nog :)
Rest: Houd de frontpage maar in de gaten.

Professioneel Hyves-weigeraar

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op vrijdag 23 maart 2001 18:44 schreef WouterTinus het volgende:
Ik geloof raymondw voor de volle 100% en heb daar zeer goede redenen voor.

Ray: Ik bel je nog :)
Rest: Houd de frontpage maar in de gaten.
Keej het is duidelijk dat je Ray IRL kent (duh...) Mare wie zegt dat wij JOU wel meteen geloven? ;)

Waarom post raymondw deze info in vredesnaam op GoT terwijl hij het beter op t.net had kunnen plaatsen. Dit is immers interessant voor t.net. :?

Moraal van het verhaal blijft nog steeds, dat wij hem niet persoonlijk kennen en daarom iets sceptischer tegenover zijn beweringen staan.

Heal the internet ...

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Hij heeft ook gemaild natuurlijk, en wilde gewoon even de mensen op GoT een preview gunnen. Dat schoot bij anderen in het verkeerde keelgat, die dachten dat hij alleen wilde patsen (wat ook begrijpelijk is).

Hoe dan ook, ik wil hem even steunen omdat hij zo onder vuur ligt van jullie allemaal. Dus geloof je hem niet, geloof je mij ook niet...

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op vrijdag 23 maart 2001 18:58 schreef WouterTinus het volgende:
Hij heeft ook gemaild natuurlijk, en wilde gewoon even de mensen op GoT een preview gunnen. Dat schoot bij anderen in het verkeerde keelgat, die dachten dat hij alleen wilde patsen (wat ook begrijpelijk is).

Hoe dan ook, ik wil hem even steunen omdat hij zo onder vuur ligt van jullie allemaal. Dus geloof je hem niet, geloof je mij ook niet...
OK WouterTinus ligt er ook uit bij GoT :+

Heel dapper wat je hier doet en wat je bij mij hebt bereikt is dat ik jou wel wil geloven, maar raymandw (nog) niet. Natuurlijk is het hetzelfde, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Enfin * FoolZero houdt de FP wel in de gaten! :)

Heal the internet ...

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op vrijdag 23 maart 2001 18:58 schreef WouterTinus het volgende:

Nou als hij zo machtig is en als jij ervan wist snap ik niet dat jullie niet iets tactischer zijn geweest en even 1 fototje, een cpu_id screenshotje en een benchmarkje ofzo hebben neergezet.. DAT noem ik een preview.. Dan kwamen er gelijk hele andere reacties.

Want zoals het spreekwoord luidt: Dit had je op je klompen kunnen aanvoelen..

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Op vrijdag 23 maart 2001 16:22 schreef IceStorm het volgende:
Zet er op zijn minst linkjes bij (nummer 1 en nummer 2).

En ja logisch dat ie op slot gaat. Je loopt te patsen met iets wat je zo uit je duim zuigt.
Als je geloofwaardig wil overkomen maak dan ook wat foto's, benchmark wat etc.
links geven beide: Code #6 Topic door een mietige admin verwijderd :P
Heel leuk.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op vrijdag 23 maart 2001 19:26 schreef Burat het volgende:
Nou als hij zo machtig is en als jij ervan wist snap ik niet dat jullie niet iets tactischer zijn geweest en even 1 fototje, een cpu_id screenshotje en een benchmarkje ofzo hebben neergezet.. DAT noem ik een preview.. Dan kwamen er gelijk hele andere reacties.

Want zoals het spreekwoord luidt: Dit had je op je klompen kunnen aanvoelen..
Ik wist er niets vanaf tot een uur of drie geleden. Ik probeer alleen duidelijk te maken dat hij de waarheid spreekt. Dat de manier waarop niet echt goed is is een tweede.

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op vrijdag 23 maart 2001 19:44 schreef WouterTinus het volgende:

[..]

Ik wist er niets vanaf tot een uur of drie geleden. Ik probeer alleen duidelijk te maken dat hij de waarheid spreekt. Dat de manier waarop niet echt goed is is een tweede.
Ah, naja, m'kay.. Ik ben iig benieuwd wat er binnenkort op de frontpage gaat verschijnen..

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Op vrijdag 23 maart 2001 17:30 schreef raymondw het volgende:
En vanwege het ontbreken van een cam geen pic's.
Kn je de Itanium review nog...

btw als je mijn profile checkt weet je ook waarom ik de apparatuur heb voordat
jullie het bestaan er van zouden kunnen vermoeden.
New Product Tech Trainer... :+

Ik ben vice-president van Microsoft. :D

Hoezo vaag???

Verwijderd

De Frontpage volgen? Hoe kan dat nou, met al die timeouts en koffiedrinkende MySQL daemons... :+

• raymondw
ftp://artemis.tweakers.net/incoming/rulez.jpg
ftp://artemis.tweakers.net/incoming/rulez2.jpg

Vage pic's k weet t, maar na dit gezeik heb ik geen zin om te gaan prutsen.

Wouter : ;)

p.s. ik laat bewust aan t.net over wat ze met de pics doen. Jullie kunnen ze dus niet zo aanklikken !

Verwijderd

hmmmm.... waar denk je dat die itanium review vandaan kwam? :)

• raymondw
Op vrijdag 23 maart 2001 20:34 schreef Paz het volgende:
hmmmm.... waar denk je dat die itanium review vandaan kwam? :)
HAHA
NIET bij jou... ;)

p.s. sluit topic maar, punt is duidelijk.
Ik was te gehaast en "andere mensen" sluiten te snel topics.

Verwijderd

ik ken eigenlijk maar twee bedrijven die New Product Tech Trainer's onder die naam in dienst hebben... heheheh :9~

btw: die topics bestaan niet meer, jammer, nu moet ik zeker wachten op de frontpage?

• witchdoc
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op vrijdag 23 maart 2001 20:49 schreef Paz het volgende:
ik ken eigenlijk maar twee bedrijven die New Product Tech Trainer's onder die naam in dienst hebben... heheheh :9~
welke 2 dan?
btw: die topics bestaan niet meer, jammer, nu moet ik zeker wachten op de frontpage?
daar lijkt het op ;(
noujah, niet dat'k sta te zpringen om zo'n review.. beestje is toch te duur voor me.. maar eeuhh.. rayding.. wil je misschien effe verduidelijken wat jij precies bent en of jij ook iets met dat superlogge beest te maken heeft dat 'onze' fp geslashdot' heeft?

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Niet om het 1 of ander, maar ik kan me zo voorstellen dat jij contractjes hebt moeten tekenen dat je er niks over mag publiceren, zelfs op de intel website staat er niet veel meer over als een vage release date, er zijn in nederland niet echt veel mensen die die dingen bezitten, hoe zit dat nou?

• IceStorm

IceStorm

Op vrijdag 23 maart 2001 20:36 schreef raymondw het volgende:
p.s. sluit topic maar, punt is duidelijk.
Ik was te gehaast en "andere mensen" sluiten te snel topics.
Ik denk dat dat een goede samenvatting is ;).. En ik kan bij nader inzien niet wachten op een leuk verslagje ;)

• mvds
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Nou, aangezien ik ze gesloten (en getrashed heb om hem een nieuwe kans te geven om een normaal topic te openen) zal ik even mijn zegje doen.

Het ging er niet om of het bullshit was of niet, of hij echt zo'n ding heeft of niet.. Maar gewoon om te toon waarop het gepost was. Iedereen kan roepen dat hij een radeon 2 thuis heeft liggen en er was leuke benchmarkresults erbij zetten. Die post droeg helemaal niets toe aan het forum, er werd niet verteld wat het doel was van het topic, en wat er verder mee gedaan zou worden.

Er stonden twee 3dmark scores bij. Lekker boeiend. De P4 Xeon is voor de professionele markt. Als je zo'n CPU gaat gebruiken om spelletjes te spelen ben je goed stom bezig. Dus wat hebben we dan aan een paar 3dmark scores? :?

Als de post iets anders was aangekleed, en er een duidelijk doen werd aangegeven (en misschien een introductie van de poster) had het heel anders gelopen.

Als er een topic word geopend waarin iemand wil patsen met een nieuwe PC gaat ie dicht, en sorry dat ik het zeg maar deze topics leken daar verdacht veel op.

En ik weet dat dit voor veel mensen weer een leuke aangelegenheid is om modjes af te gaan liggen zeiken. But who cares. Ik weet dat ik mijn werk goed doe!

• Destruction
  • Laatst online: 23:31

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik weet dat ik mijn werk goed doe !
[slijm-mode]
Dat doe je ook :)
[/slijm-mode] :P

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Pagina: 1