Toon posts:

Start niets meer op

Pagina: 1
Acties:
  • 259 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik had eergisteren ineens te maken met een YLOD, waarop ik heb besloten om het zelf proberen te maken, wat me uiteindelijk ook gelukt is. De PS3 start weer op en geeft geen foutmelding meer.

Ik heb nu echter met een ander probleem te maken. Er gebeurd helemaal niets als ik een CD erin stop om een spel te spelen of film te kijken. Ik kan de CD er wel instoppen en uithalen, maar er gebeurd verder vrij weinig. Daarnaast heb ik een demo gedownload om te kijken of het wel werkt zonder CD, maar als ik dan de demo gedownload heb en start, verschijnt na enkele seconden een zwart beeld en dat blijft ook zwart.

Heeft iemand een idee wat dit probleem kan zijn en hoe ik dit eventueel zou kunnen verhelpen?

Groeten,
Ken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Waarschijnlijk is dat 'zelf maken' dus niet helemaal goed gelukt :P Volgens mij stond er in het PS3 topic recent nog iets over het 'niets meer doen bij in/uithalen' van een CD, lijkt zelfde gevalletje te gaan worden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey SinergyX,

Bedankt voor je snelle reactie.
Zou je mij misschien kunnen vertellen hoe ik bij dat topic kom, ik ben niet zo bekend met deze forums.

Alvast bedankt!

Gr. Ken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je zou makkelijk hier kunnen beginnen, globaal topic over de defecten van de PS3.
PS3 defecten topic

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Welkom op GoT :) Het is niet de bedoeling zomaar een topic te openen, zonder eerst zelf even te zoeken. Zoals SinergyX laat zien is er een topic speciaal voor dit soort problemen.

Kijk daar eerst even, en mocht je geen oplossing vinden, post daar een bericht met duidelijk de stappen die je zelf al hebt ondernomen.

Succes

Dit topic is gesloten.