Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-09 10:11

Steef

GoT's Most Eaten

Topicstarter
Hallo,

Ik ben al enige tijd op zoek naar een handzame camcorder die fatsoenlijke indoor HD opnames kan maken, maar het prijssegment 300~500 is nogal rijk gevuld. Ik hoop dat iemand hier zijn ervaring kan laten gelden om mij in de juiste richting te sturen.

Even de belangrijkste wensen op een rijtje:
- 300-500 euro
- Indoor / low light opnames (denk familie uitjes, huiskamer feesten en kerstdiners)
- HD

Mogelijkheid tot externe microfoon zou een leuke extra zijn, maar is geen dealbreaker.

Ik kwam zelf al snel terecht bij de Canon Vixia HF M4xx lijn (M400, M40, M41) die van een nieuwe beeldsensor zijn voorzien. Veel lovende rapporten over de indoor / low light opname kwaliteit maar nergens beeldopnames om dit te showcasen. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze modellen?

Ik begrijp ook dat Maart dit jaar de M5xx lijn uit zal komen met een verbeterde versie van deze nieuwe sensor, maar rapporten zijn sporadisch. Iemand een lichtje?

Suggesties m.b.t. andere modellen?

Alvast bedankt voor je / Uw tijd :)

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:05

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

(jarig!)
Dat is zeker een mooi begin voor de TS om eens aan het lezen te slaan en zoveel mogelijk informatie te verkrijgen.

Ik laat dit topic wel open, maar ik ga er vanuit dat de TS eerst even het andere topic door lees voor inspiratie en informatie :)

en als de TS daarna hier in dit topic zo duidelijk mogelijk wil beschrijven wat zijn eisen zijn en wat zijn argumenten zijn, dan wordt dit topic ook nutig voor de volgende tweaker met soortgelijke vraag :)

[ Voor 19% gewijzigd door Nomad op 01-02-2012 14:28 ]

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten