Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

depiraatbaai.be nu ook geblokkeerd

Pagina: 1
Acties:
  • 306 views

• Moonsurfer_1
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-07-2022
Beste redactie,

Ik wilde even melden dat depiraatbaai.be nu ook geblokkeerd is in België. Dit domein wordt nu doorverwezen naar thepiratebay.se. Misschien iets voor in het nieuws van vandaag?

Afbeeldingslocatie: http://i658.photobucket.com/albums/uu305/Moonsurfer_1/Naamloos-1.jpg

EDIT: screenshot toegevoegd en opmerking over doorverwijzing naar thepiratebay.se

[ Voor 47% gewijzigd door Moonsurfer_1 op 01-02-2012 13:20 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Moonsurfer_1
Dank je :D Ik zat er al naar te zoeken of ze zoiets hadden ;)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Moonsurfer_1 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 12:57:
Dank je :D Ik zat er al naar te zoeken of ze zoiets hadden ;)
Staat naast elk nieuwsbericht ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Moonsurfer_1
Mja, ik zat naar "contact" of iets dergelijks te zoeken. Maar hoe dan ook kan ik het niet via daar posten:

Ik heb tot nu toe nog geen artikel erover gevonden. :S

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:24
:? Je geeft een link via die pagina die Wiethoofd je gaf en dan kijkt de redactie of ze het interessant genoeg vinden om er een nieuwsbericht over te maken.

The devil is in the details.

• Moonsurfer_1
Hahn schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 13:00:
:? Je geeft een link via die pagina die Wiethoofd je gaf en dan kijkt de redactie of ze het interessant genoeg vinden om er een nieuwsbericht over te maken.
Ja, maar probleem is dat er nog geen link over is. De enige manier om het te controleren is door in België naar depiraatbaai.be te surfen.

Hmmm... mss geef ik gwn een link naar dit topic ;)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Er zijn al tientallen forums/sites die het probleem bespreken; waarom geeft je T.net niet gewoon de url van de site die jou het meest betrouwbaar overkomt?

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 01-02-2012 13:05 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:24
Of je maakt een screenshot en linkt daarheen :)

The devil is in the details.

• Moonsurfer_1
Te laat, ik heb dit topic al doorgestuurd. Maar als ik de resultaten van google bekijk dan zijn er 2 forumposts die verschijnen. Kan ik het evengoed hierlangs doen he ;) Screenshot is onderweg...

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-10 16:37
Volgens mij is depiraatbaai.be niet geblokkeerd hoor, ze zenden bezoekers nu gewoon door naar thepiratebay.se, maar die is wel geblokkeerd. Lijst van url's

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

De nieuwssubmit vraagt je allereerst om een linkje naar het door jouw ontdekte nieuws. Dat linkje wordt vergeleken met eerdere submits, zodat we automatisch dubbele meldingen kunnen tegengaan. Als je geen linkje hebt - bijvoorbeeld omdat je nog niet online hebt gezet dat je koude kernfusie aan de praat hebt - mag je ook een neplinkje invullen.
...en daar gaan we het voor deze keer maar bij laten. Iig bedankt voor de submit :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.