Toon posts:

Nieuwe computer samenstellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een kennis gaat voor mij een pc bouwen. Dat is erg fijn want zelf weet ik alleen erg goed de knoppen te beroeren maar wanneer het op de techniek in de pc aan komt ben ik een complete nono.
Wie kan er mij voorzien van een mooi lijstje met onderdelen (moederbord, geheugen, videokaart enz enz) liefts nog met merknaam om mijn kennis te overhandigen.
Wat ik wil? Ik wil een pc die met gemak photoshop/lightroom kan draaien. Ik ga 'm voornamelijk gebruiken voor fotobewerking. Daarnaast moet 'ie het internet op kunnen uiteraard, wil ik wel eens een filmpje bekijken, wi-fi en voldoende usb poorten. Om een lang verhaal kort te maken: Wat heb ik nodig voor een leuke snelle computer waar ik voorlopig even mee vooruit kan? Bedankt voor de genomen moeite alvast............

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-02 18:53

racoon

mooowwww

misschien dat dit je helpt?

*LET OP* - Wat moet ik kopen

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:35

superwashandje

grofheid alom

ik denk dat je beter even hier kan vragen (en misschien zelf ook een beetje moeite doen...)

[BBG Aanschaf] Gamesysteem
[BBG aanschaf] Workstation

edit: what ^ said

[ Voor 5% gewijzigd door superwashandje op 01-02-2012 10:09 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-02 12:07
Neem eens een kijkje in dit topic: Best Buy Guide overzichtstopic
Kies een mooi systeem uit en vraag in de betreffende BBG topics naar meer info en/of wijzigingen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de genomen moeite allemaal! En eh......@Superwashandje nu heb ik voldoende info om zelf een beetje moeite te gaan doen. Het is moeilijk zoeken als je niet weet waar je kijken moet.