Brakke topics

Pagina: 1
Acties:

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Er zijn de laatste tijd een hoop brakke topics en dat veroorzaakt onnodig gerommel met slotjes, dubbelposts e.d. Kan er misschien in de FAQ komen te staan dat brakke topics kunnen worden heropend door te replyen? Bijv. een brak topic met topicnummer 000000 heropen je door te replyen via: http://gathering.tweakers.net/postreply.php?topic=000000

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
het zou zelfs nog beter zijn als er iets kwam te staan als: "dit topic is brak, maar ook jij kunt hem nu weer openen, klik daarvoor hier" etc

of een automagisch berichtje: dit topic was brak, wil de vragensteller/starter nog een keer beginnen?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

In brakke topics probeer ik altijd gewoon te replyen en daarna mijn reactie weg te halen (dan klopt de teller weer ;)).

Maar ja, dat is voor mij wel te doen maar voor heel GoT niet denk ik.

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Tja als mod kun je dat doen :) leuk ik als user niet :'(

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

Goeie oplossing! Als ze daar toch iets voor gaan maken kunnen ze dan niet beter zorgen dat er geen brakke topix meer komen? Whatever that may mean..

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 23 maart 2001 16:26 schreef gellie het volgende:
Tja als mod kun je dat doen :) leuk ik als user niet :'(
Als je je niet kan reactie weghalen is dat dan vette pecht toch? Je kunt een brakke topic inderdaad verhelpen door er even een reply op te geven... zoals ik bijvoorbeeld hier heb gedaan... en dan staat er maar een reactie te veel, maar dan issie tenminste niet meer brak :7

• El Jefe
  • Niet online
Hmmz leuk zo'n forum genaamd 'Lieve Adjes'...
Maar willen deze adjes dan ook even reageren om te zeggen of ze het wel of niet in de FAQ willen zetten? En misschien ook nog even naar het idee van Kees te kijken?

Alvast bedankt :)

• Onno
  • Niet online
Sinds kort zijn de forum devvers geen adjes meer he, misschien dat ze zich daarom hier niet meer vertonen? :)

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik kan overal op reageren maar het heeft totaal geen zin. De modjes zitten ook maar uit hun neus te eten in het crewforum want wij kunnen er niets aan doen >:) [zal ik een screenshot posten? :P]

• El Jefe
  • Niet online
Op dinsdag 27 maart 2001 16:35 schreef Tom het volgende:
[zal ik een screenshot posten? :P]
Elk screenshot van het crewforum is welkom :P

Verwijderd

Idd een linkje bij het brakke topic zetten en dan zo dat alleen de topicstarter de reply kan posten (e.g. in reply script checken of het topic brak is, zoja, checken of het de user is die het topic gestart heeft, als dat niet zo is -> error). Lijkt wel een aardige.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 00:49
Op dinsdag 27 maart 2001 16:35 schreef Tom het volgende:
Ik kan overal op reageren maar het heeft totaal geen zin. De modjes zitten ook maar uit hun neus te eten in het crewforum want wij kunnen er niets aan doen >:) [zal ik een screenshot posten? :P]
Ssssssst, niet ons geheime onzinforum verklappen sukkel! :P

Verwijderd

Op woensdag 28 maart 2001 01:01 schreef McVirusS het volgende:

[..]

Ssssssst, niet ons geheime onzinforum verklappen sukkel! :P
IK WIST HET!!! ;)

• McVirusS
  • Laatst online: 23-10 00:49
Maar om even ontopic te komen weer.....deze suggesties worden zoveel mogelijk doorgespeelt.

• El Jefe
  • Niet online
Op woensdag 28 maart 2001 01:31 schreef McVirusS het volgende:
Maar om even ontopic te komen weer.....deze suggesties worden zoveel mogelijk doorgespeelt.
En op een harde schijf gezet die daarna weer gewist wordt? sorry is niet grappig ;)
Maareh, de laatste tijd zijn er dus weer brakke topics en zou iemand onderhand eens de moeite kunnen nemen hiernaar te kijken, want het is toch niet zo moeilijk om brakke topics te heropenen. Desnoods kan er in de FAQ worden gezet hoe je ze weer kunt openen, maakt het makkelijker en er zijn dan tevens minder slotjes nodig.

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:11

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

:?
ik snap hier ff niks van... ben ik nu ff niet zo helder? brakke topics heropenen? wat voor nut heeft dat dan?

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• El Jefe
  • Niet online
*zucht*

* El Jefe kickt dit topic maar weer eens omhoog 8-)

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-11 13:15

evaarties

Powerball @ 12.582

hebbie er weer 1:

[topic=281354/1/25]

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

* ACM heeft even een potentiele oplossing voor dit probleem geplaatst:
http://bugs.topix.nl/view_bug_advanced_page.php3?f_id=0000276

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

is het nou de bedoeling dat je brakke topic in SU zet of dat je ze ontbrakt en de starter zijn vraag opnieuw kan stellen :?

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 02 oktober 2001 10:03 schreef DR het volgende:
is het nou de bedoeling dat je brakke topic in SU zet of dat je ze ontbrakt en de starter zijn vraag opnieuw kan stellen :?
Beiden mag.
Dubbele topics moet je natuurlijk zowiezo melden ;) (en liefst de brakke even aangeven, met een topicadmin linkje :P)

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op dinsdag 02 oktober 2001 10:32 schreef ACM het volgende:

[..]

Beiden mag.
Dubbele topics moet je natuurlijk zowiezo melden ;) (en liefst de brakke even aangeven, met een topicadmin linkje :P)
ok :)
ik ontbrak ze wel en laat de topicstarter dan wel verdergaan ;)
[topic=281425/1/50]
[topic=281466/1]
[topic=281515/1/50]

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Hoi, Ik heb ook net zo'n brak gebeuren gehad.
[topic=282334]

Het idee van Kees hierboven is inderdaad wel een goed idee.
Als er een linkje staat waarmee je het topic kan unbrakken, of hoe jullie het noemen ben ik tevreden.

Een melding "Hmmm dit topic lijkt behoorlijk brak." vind ik vaag.

• ET
  • Laatst online: 28-11 20:03

ET

Deze is ook brak http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/282534/1?limit=25, maareuh, hoe ontbrak je die dan precies.? :?

Verwijderd

ik heb zojuist een topic gestart die naar mijn idee gewoon normaal is en waar een normale vraag in staat en waar ik graag antwoord op zou willen en aangezien ik een newbie ben heb ik dit ook duidelijk vermeld maar ja wat blijkt een paar minuten later: hmmmm dit topic lijkt effe brak code #49

sorry als ik zeg dat ik dit een grote onzin vind want hoezo zou dit brak zijn?? een vraag over een bepaalde CPU die nergens is vermeld op de forum is toch niks mis mee?? :? mensen hier zouden wat minder moeten denken dat iedereen op deze wereld evenveel verstand heeft van hardware als zij en op een normale manier een vraag beantwoorden :r

is dit brak???

Verwijderd

Als je nou eerst es uitzoekt wat "een brak topic"" inhoud (zijn genoeg topics over geweest in LA) voor je begint te :r

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 08:00 schreef Yarvieh het volgende:
Als je nou eerst es uitzoekt wat "een brak topic"" inhoud (zijn genoeg topics over geweest in LA) voor je begint te :r
ja heb ik al gedaan maar ik word er niet wijzer van!!! het zou misschien wat handiger zijn om dit in een faq op te nemen, want zelfs het faq gedeelte dat hierover gaat word ik niet veel wijzer van :? nog iets anders wat ik kwijt wilde is dat ik hier als newbie een faq of een newbies gedeelte mis (je moet toch ergens beginnen) ik kom ook heel vaak afkortingen tegen en termen waarvan ik stijl achterover val |:( misschien zouden jullie daar wat serieuzer over moeten nadenken!!! ik vind deze forum verder wel leerzaam als mensen gewoon normaal tegen je doen ipv je te gaan zitten afkraken :(

Verwijderd

Op woensdag 03 oktober 2001 14:42 schreef ET het volgende:
Deze is ook brak http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/282534/1?limit=25, maareuh, hoe ontbrak je die dan precies.? :?
Lees de eerste post van dit topic nou eens. Als je het dan nog niet snapt, stel je vraag dan nog eens. :)

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

't Is ineens wel raak met brakke topics.

Vandaag weer eentje bij DPC.
De topic starter heeft maar een nieuw topic geopend.

Wat gaat er eigenlijk fout met die brakke topics.
(Ja, ik heb de hele draad al gelezen)
Hoe komt het dat de topic text weg is, en de topic er zelf wel is :?
Dit lijkt me namelijk iets wat alleen voorkomt bij een server crash, en niet dagelijks.
Pagina: 1