irritante kleuren bij opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 1.236 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RofLolPImp1997
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 16:09
Hallo,

Ik heb vorige week bij vraag & aanbod een Sapphire AGP 1600x pro 512 mb gekocht.
Videokaart werkt wel, als ik geen games op mijn computer doe.
Wanneer ik Starcraft 2 of Modern warfare 2 doe, en mijn computer opnieuw start zie ik rare kleuren door het opstarten heen. Als de windows 7 bolletjes dan laden krijg ik een bsod. Daar staat dan: Cache dumping ofzo.
Als ik dan mijn videokaart weer uit mijn computer haal en hem er weer in stop start hij wel weer normaal op.
Heb wel de juiste drivers. Als ik gewoon ga internetten en de pc daarna opstart zie ik geen rare kleuren.

Ik wil gewoon een goede werkende videokaart hebben, Kan ik dit probleem oplossen?
Voel me nogal opgelicht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Wat zijn de temperaturen van je kaart? Welke BSOD krijg je exact? Heb je de laatste drivers (ook die van je chipset)?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RofLolPImp1997
Ik heb altijd goed bij speedfan gekeken en gevoeld of hij erg warm werd.
Werd nooit warmer dan 50 graden, zit goede cooler op.
Ik denk dat ik wel de laatste driver heb, heb bij amd driver vandaan gehaald.
Kan zo wel weer even kijken wat voor bsod ik precies heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

RobIII in "Intern Werk geheugen bsod" ?

Niet om het een of ander maar kan het zo zijn dat je de GPU te zwaar wil belasten aangezien deze niet geschikt is voor de genoemde spellen, hierdoor oververhit raakt en daarna in 2D ineens rare kleuren gaat geven?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RofLolPImp1997
minimum moet kunnen voor starcraft 2, staat bij requirements en mw2 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Weetje zeker dat daar AGP en niet PCI-Express in staat?

AGP is ondertussen toch al ernstig verouderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RofLolPImp1997
Ja, weet ik zeker. Het is ook niet mn snelste pc. Lan wel eens met vrienden, en vond nog amd 64 in mijn kast. vond daar ook nog een bijbehorend moederbord voor die agp heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RofLolPImp1997
Ik weet wel dat mijn moederbord een servermoederbord is, maakt dat uit? ( A8V-E Deluxe )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

RofLolPImp1997 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:48:
minimum moet kunnen voor starcraft 2, staat bij requirements en mw2 ook.
http://eu.battle.net/supp...ft-ii-system-requirements

Het gaat over PCIe bij Windows-machines en mogelijk (!!!) AGP bij Macintosh....

Dat gezegd hebbende; je hebt recentelijk meerdere topics geopend over allerlei zaken die in je PC niet goed gaan en alleen zijn niet beantwoord (geen oplossing vermeld); is het niet logisch dat je ergens constant iets hebt/doet/defect waar je steeds een nieuw topic over opent?
RofLolPImp1997 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:51:
Ik weet wel dat mijn moederbord een servermoederbord is, maakt dat uit? ( A8V-E Deluxe )
Is geen serverboard; zou niet weten waarom aangezien ik het grotere broertje heb gehad.

[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 31-01-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RofLolPImp1997
Maar bij Mw2 kan agp ook, als ik dat doe zie ik ook rare kleuren.
Waar heb je het over Max?
Ik mag dat toch gewoon vragen?

[ Voor 14% gewijzigd door RofLolPImp1997 op 31-01-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RofLolPImp1997
nee het is deze : K8N-E Deluxe. Foutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

RofLolPImp1997 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:56:
Maar bij Mw2 kan agp ook, als ik dat doe zie ik ook rare kleuren.
Waar heb je het over Max?
Ik mag dat toch gewoon vragen?
Tuurlijk mag je dingen vragen maar het heeft voor ons zo weinig nut om "halve informatie" te krijgen van je, dan in je post-history te zien dat je nog een berg andere/aanverwante problemen hebt en daardoor is het een grote gok om een duidelijker antwoord te geven.

Zie ook meer eerste reply in dit topic; staat een linkje in met/voor meer info.

En misschien een verzoek: gebruik Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/edit.gif vaker want een moderator vind het meestal geen briljant idee als je replies post als je zelf de laatste reply hebt gegeven.

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 31-01-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RofLolPImp1997
Ik heb hele informatie gegeven, alleen hebben we helemaal niks aan jouw hulp.
Omg als dit niet duidelijk is: Sapphire AGP 1600x pro 512 mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje brutale reactie van je roflolpimp1997. Je PC is niet krachtig genoeg voor die games. Hoeveel meer hulp heb je nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 15:39
RofLolPImp1997 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:01:
Als dit niet duidelijk is, waarom fix je het zelf dan niet? Er wordt oprecht getracht je te helpen en er wordt om meer informatie verzocht. Wanneer je te beroerd bent dat te posten is dat prima, maar het lijkt me niet slim om mensen die je proberen te helpen af te katten. Dan houd je het hier niet heel lang vol ben ik bang.

OT:
Misschien eens kijken of er ergens crash logs te vinden zijn? Sowieso AGP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

RofLolPImp1997 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:01:
Vorige week had je nog een A8V moederbord: RofLolPImp1997 in "Intern Werk geheugen bsod" dus het is mij niet duidelijk welk bord je nu hebt. Dat daar dan een 1600x GPU op zit, zal mij om het even zijn; de kans dat het aan de GPU of aan het bord ligt, lijkt me 50/50 aangezien het na een reset/reseat wel ineens allemaal goed werkt.

Om dus effectief te werk te gaan om alle handige informatie te geven, zou Hangen en Opstartproblemen troubleshooter een mooie start zijn. Je hebt het zelf er al over dat je BSOD's krijgt maar de daadwerkelijke error/output/analyze van je memory.dmp middels WinDbg komt in je huidige topic ook nergens terug en valt voor ons dus te raden wat je op het scherm krijgt aan meldingen.

Maar, je mag vooral vinden dat ik niet meewerk; moet je even op het handje drukken linksbovenin en invullen wat je niet aardig vindt: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/icon_hand_unread.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RofLolPImp1997
zoek een baan max! Nice karmagrafiek! Topic mag gesloten worden, Heb helemaal niks aan tweakers. Eerst word ik voor 22 euro opgelicht bij vraag en aanbod. Bij het forum willen ze me niet eens helpen. Nou Zeg! :(

[ Voor 70% gewijzigd door RofLolPImp1997 op 31-01-2012 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RofLolPImp1997 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:10:
zoek een baan max! Nice karmagrafiek!
Gast(je), je bent triest bezig nu. Als er hier iemand hulpvaardig is, is dat max3400 wel. Tevens kijk eens in zijn sig, duurt voor jou nog minstens drie jaar knul ;)

Edit: Het is hier trouwens ook geen helpdesk, het heet Tweakers omdat hier tweakers komen om tweak dingen met andere tweakers te bespreken. (basaal uitgelegd)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2012 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topic mag gesloten worden, Heb helemaal niks aan tweakers. Eerst word ik voor 22 euro opgelicht bij vraag en aanbod. Bij het forum willen ze me niet eens helpen. Nou Zeg! :(
Draai het eens om, tweakers heeft niets aan jou. Je bent niet opgelicht, je hebt te weinig kennis om de boel aan de praat te krijgen, confronterend he :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

zoek een baan max! Nice karmagrafiek! Topic mag gesloten worden, Heb helemaal niks aan tweakers. Eerst word ik voor 22 euro opgelicht bij vraag en aanbod. Bij het forum willen ze me niet eens helpen. Nou Zeg! :(
Voor 22 euro hoef je ook niet te verwachten dat je een high end videokaart krijg.
Verdiep je eens in materie voordat je overgaat op een aankoop, tweakers verkopen niet alleen high end spul maar ook "ouderwetse" verzamel meuk.

En zoals eerder vermeld wie zegt dat het überhaupt de videokaart is?

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Sorry? Kan me niet herinneren dat ik "vervelend" bezig ben maar probeer de errors boven water te krijgen in jouw verhaal zodat we een normale conversatie kunnen hebben over waarom jouw AGP-kaart vervelend lijkt te zijn.

Ben je opgelicht? \[V&A] Help! Ik ben opgelicht!
Heb je niks aan Tweakers? Het algemeen beleid

Vind het allemaal leuk en aardig maar ik ben oud genoeg om je vader te kunnen zijn; ga je thuis ook zo tekeer? En wat voor reakties krijg je dan aan de eettafel?

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 31-01-2012 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
Een videokaart van 22 euro kan je niet verwachten dat deze Starcraft II kan spelen. Minimum eisen zijn vaak te weinig om spel normaal te kunnen spelen.

Stop de tijd die je hier verspild in een baantje en koop je een degelijke pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RofLolPImp1997
Ja maar dan zou ik niet rare kleuren moeten zien als ik mw2 doe.

Dit is de minimum:
Graphics: 256 MB NVIDIA GeForce 6600GT or better or ATI Radeon 1600XT or better

Gaat max inneens zeuren dat ik onvolledige info geef en dat het pci moet zijn. (daar heb ik veel aan ja!)
Ik ga niet een baantje zoeken, heb daar geen tijd voor als je gymnasium doet.
BTW ik heb 3 prima pc's maar wou nog 1 er bij hebben omdat ik vaak lan met vrienden.
Max: " En wat voor reakties krijg je dan aan de eettafel? " Reacties schrijf je met een c, ik denk dat ik beter jou vader kan zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Ik zie 10 11 posts van de TS, maar in geen van de posts staat welke drivers hij werkelijk gebruikt, alleen een eenmalige vermelding van 'de juiste'. We kunnen niet eens beginnen met troubleshooten aangezien een elementair onderdeel van de videokaart ondersteuning niet juist vermeld wordt.

Welke drivers zijn volgens TS 'de juiste'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RofLolPImp1997
Die van amd is altijd de nieuwste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Niet bij een AGP kaart en zeker niet bij een Pre HD2k kaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuntherDW
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-12-2022
Tipje rofll... de "nieuwste" drivers van AMD hebben allang support voor de 'X' reeks gedropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RofLolPImp1997
Oww, bedankt voor de info. Misschien ligt het daar dan aan. Hier heb ik wel wat aan, maar wat die Max zegt kan ik gewoon helemaal niks mee! Ik ga direct even nieuwste driver downloaden, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
RofLolPImp1997 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:24:
Ja maar dan zou ik niet rare kleuren moeten zien als ik mw2 doe.

Dit is de minimum:
Graphics: 256 MB NVIDIA GeForce 6600GT or better or ATI Radeon 1600XT or better

Gaat max inneens zeuren dat ik onvolledige info geef en dat het pci moet zijn. (daar heb ik veel aan ja!)
BTW ik heb 3 prima pc's maar wou nog 1 er bij hebben omdat ik vaak lan met vrienden.
Max: " En wat voor reakties krijg je dan aan de eettafel? " Reacties schrijf je met een c, ik denk dat ik beter jou vader kan zijn!
Maar wel tijd om te lannen et al. Cut the crap met je "Gymnasium". Goed deel van de Tweakers hier heeft dat ook gedaan en hadden daarnaast wel tijd om te werken en zich op de hoogte te stellen van de alhier geldende fatsoensnormen. Je zult zien dat je in je verdere leven met een wat minder aanvallende houding een heel stuk verder komt.

Edit:
grr, dan verval ik er zelf ook in. In elk geval, kijk eens naar de memory dump om de exacte BSOD te achterhalen (zoals Max ook keurig aangaf), daar valt meer uit af te leiden. Zeker kijkende naar je vorige topics waar ook de nodige BSOD's de revu hebben gepasseerd.

[ Voor 11% gewijzigd door vistu op 31-01-2012 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimios
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 19:15
Misschien eerst even inlezen, zodat je weet wat een agp en pci-e kaart is ? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
RofLolPImp1997 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:27:
Oww, bedankt voor de info. Misschien ligt het daar dan aan. Hier heb ik wel wat aan, maar wat die Max zegt kan ik gewoon helemaal niks mee! Ik ga direct even nieuwste juiste driver downloaden, bedankt!
Voor de rest doet Max ook alleen maar zijn best om jou in zijn eigen tijd te helpen. Bovendien is het niet netjes te claimen dat iemand je een poot heeft uitgedraaid, voordat je er zeker van kunt zijn dat je zelf niet ergens een fout hebt begaan.

klein hulpje, de juiste Xxxxx drivers zijn de legacy 10.2 drivers (ja, al bijna 2 jaar oud).

[ Voor 8% gewijzigd door dahakon op 31-01-2012 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RofLolPImp1997
nieuwste is de juiste .Pim, had in mijn eerste bericht neergezet dat het een agp videokaart is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
RofLolPImp1997 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:32:
nieuwste is de juiste .Pim, had in mijn eerste bericht neergezet dat het een agp videokaart is.
Dan las je de reactie van GuntherDW niet goed. De nieuwste is niet de juiste, AGP support is al heeel lang niet meer te vinden in de AMD drivers. Probeer dus te zoeken naar de juiste drivers.
Check bv. ook andere reviews (http://tweakers.net/produ...12-mb-ddr2-(agp-dvi).html) waarin aangegeven wordt dat de drivers niet helemaal lekker zijn (let op: uit '06; toen was nieuwste misschien juiste, nu niet meer ;)

[ Voor 11% gewijzigd door vistu op 31-01-2012 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RofLolPImp1997
Oke, Weet dat ook niet allemaal.
Als je een linkje van de driver zou sturen zou ik echt veel meer aan hebben dan deze reactie van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
RofLolPImp1997 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:36:
Als je een linkje van de driver zou sturen zou ik echt veel meer aan hebben dan deze reactie van jou.
Ja, zal ik anders ook je brood smeren, je kleding wassen en je naar school brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
RofLolPImp1997 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:36:
www.amd.com

Zoek naar driversupport en volg de automagische stappen. Ik hoop dat dit niet te moeilijk is, temeer omdat ik ook al het driver-nummer hierboven genoemd heb.

Voor de rest ben ik het met Vistu hierboven eens. Dit zijn de normale stappen die je als eerste zou moeten doorlopen, nog voor het openen van een topic. Zeker bij oude hardware, waarvan je zou kunnen bedenken dat driver-ondersteuning niet hetzelfde is als bij nieuwe producten.

[ Voor 24% gewijzigd door dahakon op 31-01-2012 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:58
Meh, als je tijdens het opstarten rare kleurtjes ziet is de videokaart waarschijnlijk dood aan het gaan.

starcraft 2 zal nog wel gaan op het minimum hoor, ik speel het wel eens op een intel gma 4500

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RofLolPImp1997
Ik denk niet dat hij dood gaat hoor, Waarschijnlijk ligt het aan de driver die ik nu aan het downloaden ben.
sc2 kun je idd met heel veel kaarten wel spelen op minimum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gymnasium? Echt niet! Je maakt zinnen op basisschool niveau. Je moet de 10.2 driver hebben, da's de "goeie".

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2012 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElektroNeko
  • Laatst online: 30-09-2024
Ik zou de videokaart ook nog een keer eruit halen en eens goed aandrukken.

Verder: Heb je misschien een vriend die er verstand van heeft die jou kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
op de middelbare school hoef je niet meer te kunnen spellen. Ik denk dat het aantal taalfouten op de bassischool lager ligt.

Als het aan de driver ligt, waarom gaat het dan tijdens het opstarten van de computer al mis?, wanneer er nog helemaal geen driver geladen is???

Als het niet de kaart is zou het heel misschien de northbridge ofzo kunnen zijn, maar ik gok op de videokaart. Hij krijgt gewoon een opdonder van het spel en dan moet ie eerst afkoelen voor je weer op kan starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
haarbal schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:50:
[...]

Als het aan de driver ligt, waarom gaat het dan tijdens het opstarten van de computer al mis?, wanneer er nog helemaal geen driver geladen is???

[...]
Oh nee? Wat doet hij tijdens het opstarten dan? ;)
Je weet toch niet wanneer hij tijdens het opstarten de BSOD geeft?

offtopic:
Het is verder wel een soap, deze thread. :o

[ Voor 35% gewijzigd door Room42 op 31-01-2012 17:55 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
@sjaak
RofLolPImp1997 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:40:
Hallo,

Ik heb vorige week bij vraag & aanbod een Sapphire AGP 1600x pro 512 mb gekocht.
Videokaart werkt wel, als ik geen games op mijn computer doe.
Wanneer ik Starcraft 2 of Modern warfare 2 doe, en mijn computer opnieuw start zie ik rare kleuren door het opstarten heen. Als de windows 7 bolletjes dan laden krijg ik een bsod. Daar staat dan: Cache dumping ofzo.
Als ik dan mijn videokaart weer uit mijn computer haal en hem er weer in stop start hij wel weer normaal op.
Heb wel de juiste drivers. Als ik gewoon ga internetten en de pc daarna opstart zie ik geen rare kleuren.

Ik wil gewoon een goede werkende videokaart hebben, Kan ik dit probleem oplossen?
Voel me nogal opgelicht :(
maar het is natuurlijk wel een wall of text

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuntherDW
Punt is dat we nu niet anders kunnen doen dan gokken tot we een foto / meer informatie krijgen van de BSOD :P.

Maar als de TS zo'n attitude richting hulp heeft zijn we snel nog verder van huis vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Wat is je punt? Het opstarten is een lang proces ;)
GuntherDW schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:55:
Punt is dat we nu niet anders kunnen doen dan gokken tot we een foto / meer informatie krijgen van de BSOD :P.

Maar als de TS zo'n attitude richting hulp heeft zijn we snel nog verder van huis vrees ik.
100% eens!

[ Voor 56% gewijzigd door Room42 op 31-01-2012 17:59 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RofLolPImp1997
Yes, hij werkt al.
Lag aan driver.
haha Jij hebt je opleiding niet opgegeven Haarbal, zal het vast wel vmbo zijn.

ElektroNeko, als je videokaart er niet goed in zit geeft hij meestal piepjes, heb ik al eens eerder gehad.

Dacht dat het niet nodig was om het precieze bsod te omschrijven, jullie vroegen er niet naar.

Bedankt dahakon!, lag idd aan de driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
RofLolPImp1997 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:56:
haha Jij hebt je opleiding niet opgegeven Haarbal, zal het vast wel vmbo zijn.
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
[...]

Dacht dat het niet nodig was om het precieze bsod te omschrijven, jullie vroegen er niet naar.

[...]
Wel waar! Dat staat namelijk al in de voorwaarden/quickstart/faq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
oh oh oh, ik zal me niet tot jullie niveau verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuntherDW
Roflo... (laat maar met zo'n nick), leuk dat je kaart nu beter werkt, maar neem dit als les voor in het vervolg.
Spuug niet in het gezicht van de mensen die je weldegelijk willen helpen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElektroNeko
Mooi, veel plezier knul!

Maar ik zou het de volgende keer als je een probleem hebt toch eens aan een vriend vragen. Dat scheelt nogal wat gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RofLolPImp1997
Heb niet veel vrienden die verstand hebben van computers, komt misschien omdat ik in friesland woon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElektroNeko
RofLolPImp1997 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 18:27:
Heb niet veel vrienden die verstand hebben van computers, komt misschien omdat ik in friesland woon.
Je maakt de grap die ik voor mij hield nu zelf... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lappro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-07 14:52
dat werd in de eerste reactie gevraagd:
goed dat het probleem is opgelost, maar hoe jij de mensen hier behandelt...
allemaal hebben ze het beste met je voor en dan ga je lopen klagen en schelden. Je mag van geluk spreken dat ze het niet opgegeven hebben, dit gedrag zou een goede reden zijn voor moderators om je er op aan te spreken.

[ Voor 6% gewijzigd door lappro op 31-01-2012 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

RofLolPImp1997 schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:24:
[...]

Maar je hebt wel tijd om flink asociaal te doen tegenover mensen die je proberen te helpen? :X

Even heel simpel:
- jij geeft onvolledige en onjuiste info. Doe voortaan de moeite dat op orde te krijgen voor je een topic opent.
- je speelt op de man tegen anderen. Nokken daarmee. Als je het beter weet, laat je argumenten en onderbouwing overtuigen.
- gezien hoeveel de categoriale gymnasia gegroeid zijn de afgelopen decennia is er ondertussen niets exclusiefs aan. Het is dan ook een beetje zielig om ermee te proberen te patsen. Superbia erat quae angelos in daemones convertit

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.