Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervda87
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-06-2022

petervda87

Helemaal waus !

Topicstarter
waarom word mijn V&A verwijderd zonder mij van iets op de hoogte te stellen e.d... nu lijkt het net of TW.net het ok vind dat mensen worden opgelicht...

+ worden er slechte beoordelingen bij die persoon weggehaald.... en mij ( slachtoffer laten ze gwn links liggen ) WTF is hier aan de hand !

MAINRIG: i7 3960X |MSI X79A GD65 (8D) | 4 x 2 GB patriot viper DDR3 1866 mhz | 1 x 240GB Crucial MX 100sata 3-600 raid 0 | 2 x Asus EAH Direct CU 5850 | Silverstone Strider 1200W | Corsair 650D |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
SM >> PW

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:15

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Je hebt een mailtje gekregen met uitleg, met name reviews: Tweakers.net FAQ is erg nuttig.
Verder kun je \[V&A] Help! Ik ben opgelicht! er op naslaan. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Je hebt inderdaad een mailtje van mij ontvangen over je "advertentie" op V&A. V&A is bedoeld om advertenties te plaatsen, niet om als verkapt forum te dienen waar mensen anderen beschuldigen van oplichterij. Beschuldigen zonder steekhoudend bewijs vinden we nu eenmaal niet zo netjes.
En nee, er zijn geen beoordelingen over deze perosoon weggehaald. Geen idee waarom je dat denkt. In onze logboeken is daar in elk geval niets over terug te vinden.

[ Voor 22% gewijzigd door Microkid op 31-01-2012 17:25 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.